Skocz do zawartości

Gaźniki - Specyfikacje I Ustawienia


krynio
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

le jestem zielony typ aż sam w sobie wzbudzam żal, nie wiem dlaczego ubzdurałem sobie gaźnik mikuni, przecież w gsf siedzi kaihin! Czy te dysze będą ok ?

 

ewentualnie może zna ktoś inne źródło dysz ?

 

Będą pasowały, też  mam z larssona i wszystko jest OK. A skoro masz gaźniki wyjęte to i wymiary możesz chyba zmierzyć i porównać?

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą pasowały, też  mam z larssona i wszystko jest OK. A skoro masz gaźniki wyjęte to i wymiary możesz chyba zmierzyć i porównać?

Brałeś te z linku ?

Nie mam czym zmierzyć skoku gwintu..

Edytowane przez kolecb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem serwisie bo się naszukalem i żadne nie pasowały olalemmsprawe i wziąłem z serwisu koszt nie całe 200 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czym zmierzyć skoku gwintu..

Skok gwintu dyszy to 0,75 a M5 wedlug normy iso din 13 to 0,8 mm. Przy pieciu zwojach robi to roznice

25/100 mm. Niewiele ale moze byc powodem, dlaczego nie mozesz wkrecic bez problemu bo robione nie tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może wkręcić bo kupił dysze do mikuni.

 

Nie pamiętam dokładnie, który typ dokładnie kupowałem (KJ czy HDJK) wydaje mi się, że KJ ale one się różnią wymiarami więc mierzenie skoku gwintu nie ma tu znaczenia. Zmierz długość całkowitą i średnicę 'łba' to powinno dać jasną odpowiedź.

 

A jak już bardzo chcesz to napisz emaila wsparcie@larsson.pl albo zadzwoń to sprawdzą Ci w katalogu.

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ zoozka

 

A kto czytac umie ten ma przewage. ;)

 

... dwa skok gwintu jest delikatnie inny bo nie wkręca się do końca,

 

Edit

 

Zapomnialem zapytac, ty ale wiesz gdzie siedzi dysza glowna i ze nie przeszkadza ten wiekszy leb a gwint w obu oryginalach jest taki sam?

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint w larsonie jest m5x0,75 a w orginale m5x0,8 wkręcić na hama można, wielkość może nie przeszkadza ale wysokość już tak, bo zmienia się odległość do lustra paliwa, jak myślisz będzie to miało jakiś wpływ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie nie wierze zbytnio bo lustro paliwa, jest powyzej dyszy,

znaczy, dysza zanurzona jest w paliwie a wielkosc lba to raczej cecha konstrukcyjna majaca na celu unikniecia mozliwyej kolizji z patentami innych producentow. Tak naprawde nie mam pojecia czy ma to jakikolwiek wplyw ale bym to olal i wkrecil o ile sie da i nie przeszkadza w zalozeniu pokrywy.

coz wielkiego moze sie stac jezeli da sie wkrecic? Tylko leb jest wyzszy o milimetr no i o dwa w srednicy a reszta? Ok, jezeli sie nie uda to wsadziles te niewielkie pieniadze w piach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak do 600, ale do 1200 w wawie nie było nigdzie dysz jakie ja chciałem.
ostatecznie zamawiałem u kumpla w sklepie w którym między innymi są jakieś pierdoły do crossu (moje gaziory bst 40 były w dr650) i dla nich jakoś nie było problemu w porównaniu do larssona, suzuki, moto-akcesorii i innych tępaków którzy jak usłyszeli że chce dysze to starego gsxra 1100 to się zaczynali jąkać jakby kto im włożył palec w dupę, bez śliny...

 

https://www.sklepmotocyklowy24.pl/contacts lub http://www.sklep.motox.com.pl/contacts
(22) 877 24 86 albo 661 661 111. prosić do telefonu Piotrka. powiedzieć że kontakt od krynia, podać co za gaźniki, od czego i jaka rozmiarówka.
za 5 dysz #165 zapłaciłem 80zł. to są jakieś zamienniki mikuni. czekałem na sprowadzenie 2 tyg, jedyny minus.

d8586ebf0c8ff1ae0ff9d9eff3d9af9e.jpg
a86389feece36b5b587eeb00ce83f450.jpg

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ok do gsf 600 takie: prox keihin 99101-393 #100
Miejsce zakupu bliżej nieokreślone, patrząc na dostępność i czas realizacji to wszyscy biorą z aliexpress

 


W oczekiwaniu na dysze 100, poskładałem motocykl na ustawieniach: 3,5 obrotu pilot, 1.20 mm podkładki pod dysze, synchronizacja gaźników, motocykl żwawszy nawet prędkość max zwiększyła sie o jakieś 10km :) ale powstał problem dojazd do świateł/stopu kończy się obniżeniem obrotów poniżej wartości graniczneji musze ratować się gazem aby motocykl nie zgasł także powolne ruszanie przydławia silnik jak by go zalewało dopiero mocniejsze odkręcenie manetki ratuje sytuacje, w zwiazku z tym skręce pilota na 3obr i poczekam na dysze główne.

Up.
Mieszanka na 2 obroty, iglice wyżej o 1.2 mm, dysze główne 100, zawory wdech na ciasne 0.1 wydech ciasne 0.2, ryjek usunięty, przelotowy wydech, filtr k&n, zaślepiony system dopalania, brak "turbodziur", brak falowania obrotów, brak dymienia, świece kawa z mlekiem, przyśpieszenie zapłonu orginalne bo nie rozkminiłem o ile elektronika przyśpiesza po odkreceniu manetki do końca. Ps gaźnik KEIHIN CVR32SS.

Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie ryjka w600 nie daje mi ponieważ silnik nie jest w stanie zużyć dodatkowego powietrza ma to sens w 1200 , zapłon przedstawiasz albo płytka , albo tym co jest przykręcane na wal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To do czego jest tps w moim gaźniku? Ryjek wywaliłem bo taka porada w bibli haynesa była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez do przestawiania zaplonu w zaleznosci od otwarcia przepustnicy i obciazenia silnika, ale za pomoca plytki przestawiasz ze tak powiem bazowe ustawienie przyspieszenia zaplonu , jak mozesz to pokaz skad masz ta informacje o ryjku bo pierwsze slysze serio chcialbym sie dowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://polishbanditcrew.pl/files/get/6c73271e41a175fa5d7afa2f99ec63be/78-suzuki%20haynes.doc

3.12.1. Fabryczna rurka (świński ryjek)

Co ciekawe pod opisem gaźników do gsf 600 jest użyta nazwa mikuni pewnie dlatego na początku zamówiłem takie dysze :)

 

A o ile ten tps przestawia zapłon?

Edytowane przez kolecb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawienie plytki przestawia zaplolon w calymm zakresie obrotow o tyle ike chcesz w bandicie zalecane prxyspieszyc o 5 stopni. Link nie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że płytką mogę to rozumiem, niewiem o ile tps powoduje przesunieicie zapłonu przez powiedzmy "komputerek" bo jak przesune o 5 a tps da dalej 5 to moze być już nie chalo, co do linku jest to polskie ttłumaczenie części książki haynesa dla gsf 600 i 1200 do pobrania na forum w dziale plików...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia przesuwa w całym zakresie nawet jak tps przesunie dalej to jest ok. Daj linka albo opisz który to haynes , nazwa pliku

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa pliku suzuki haynes.doc

Jak może nie mieć znaczenia? Skoru ustawiam na 5 to ma byc na 5 a nie plus niewiadoma, jprzestawienie zapłonu ma dodać jakiegoś tam pałera, pałer ma byc jak go potrzebuje czyli jak odkrecam manetke to chce mieć 5 zalecanych stopni przyspieszony zapłon w danym momencie, dlatego jeżeli posiadasz informację o ile tps zmienia zapłon to się nią podziel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro takie firmy jak holeshot , Dynajet i wiele innych mówią że nie ma to znaczenia to ja im ufam że nie ma , w kazdym aucie Moto itd zawsze przestawiam zapłon tzn przyspieszam szczególnie polecana w samochodach z LPG że względu na wolne spalanie mieszanki . TPS przesuwa w granicach normy o tyle ile potrzeba w danej chwili zależy od obciążenia silnika otwarcia przepustnicy , nie jest stały. Ale zawsze można wykorzystać ta rezerwę co tkwi w silniku i przyspieszyć zapłon do bandita doświadczalnie ustalono 5 stopni poczytaj sobie w dziale wiedzy banditfaq czyli przetłumaczona stronę fastlarry. Nie potrafiłem już tego prościej napisac

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje Ty swoje..., holeshot bawi sie 5 stopniową zmiana zaplonu tylko w gsf 600 do 1999 czyli bez TPS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rob po swojemu, http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GSF1200-Bandit-96-06-4-degree-Ignition-Advancer-Bolt-on-Horsepower-/361598792543. Nawet jak tps przyspieszy to i tak można jeszcze bezpiecznie przyspieszyć o te 5 stopni to uwalnia ukryte rezerwy w silniku

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nadal niewiem o ile tps przyśpiesza zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do serwisu zapytaj i podziel się wiedzą ;) ( taka mała podpowiedź nie przyspieszysz za bardzo, zawsze usłyszysz spalanie stukowe)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.