Skocz do zawartości

Gaźniki - Specyfikacje I Ustawienia


krynio
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Boję się, napewno powiedzą że to mało istotne. Spalanie stukowe to już ekstremum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myslalem, ze sprawa dawno zamknieta.

Mowiac szczerze, ja bym sie zastanowil nad sesem tych kombinacji.

Obojetnie co zmienisz w tym moto, to wszystko jest na psinco.

W b6 nie ma bazy aby zrobic z tego "potwora".

To bylo i zostanie..., tu wyobraz sobie jak robie takie pierdy ustami.

 

 

Ps.

 

Opchnij dziada, kup b12 i krec.

To bedzie mialo ses.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zadzwonie do serwisu, potem sprzedam b6 kupie b1250 żeby nie pierdolić sie z gaźnikami, uważam że problem rozwiazany dzięki złotym myślą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wlasnie, b12,5. To jest to.

Swego czasu dalem kumplowi z b6 przejechac sie na moim wodniaku b6,5 i juz tu byl bardzo zaskoczony

a b 12,5 z maluskimi (praktycznie za free) modyfikacjami, banan na pysku murowany.

 

 

Ps.

 

Z doswiadczenia z b12 wiem ale, ze to tez chwilowe.

niekiedy brak mi jeszcze czegos, powiedzmy, tego bummmm!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


O wlasnie, b12,5. To jest to.
Swego czasu dalem kumplowi z b6 przejechac sie na moim wodniaku b6,5 i juz tu byl bardzo zaskoczony
a b 12,5 z maluskimi (praktycznie za free) modyfikacjami, banan na pysku murowany.
Ps.
Z doswiadczenia z b12 wiem ale, ze to tez chwilowe.
niekiedy brak mi jeszcze czegos, powiedzmy, tego bummmm!
Pioter nie ma sensu rozmowa , nie potrzebnie poświęcać czas bo i tak najważniejsze jest o ile tps przestawia zapłon co w tej sprawie gówno ma do rzeczy


Ok, zadzwonie do serwisu, potem sprzedam b6 kupie b1250 żeby nie pierdolić sie z gaźnikami, uważam że problem rozwiazany dzięki złotym myślą...

Tego typu teksty zostaw dla siebie ,ktos poświęca swój czas i doświadczenie bo sam to zrobiłem w kilku i zawsze działało bez względu czy był czy nie było tps nie chcesz tego wziąc pod uwagę to nie bierz jak Ci się niepodoba na forum zawsze możesz się wyrejestrować tyle koniec offu Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Cię tak zdenerowowało, to że zadzwonie do serwisu czy że kupie większego dziora? I z czego wywnioskowałeś, że mi się na forum nie podoba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beny , easy, widac ze jednak twoje informacje  sie przydaly do czegos i kolecb sie czegos jednak dowiedzial wiec nie na darmo praktyka twoja poszla.

I pewnie jeszcze nie jeden raz sie przyda taka wiedza. I jak widac chyba kolec bedzie cos tak probowal jednak kombinowac i miejmy nadzieje ze powinformuje o wynikach dzialan.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

jak w temacie czy ktoś wie czym różnią się te gaźniki od siebie i ewentualnie który lepszy/gorszy? Wiem że bst wychodził min. w 1 generacji B1200 (gsxr 750, 1100 k/l) a bsr w drugiej... ale czy są jakieś różnice praktyczne tj, wieksza moc/możliwość, lepsza konstrukcja itp. mam możliwość zakupu i nie wiem który wybrać

 

Wysłane z mojego NX531J przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Drek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że BSR ma ssanie nie na lince tylko przy gaźniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć te z mk2 łatwiej stroić. To już Cirus by się musiał wypowiedzieć.

Cięgno ssania przy gaźnikach było w gsxrach. Bandity mają na linkę. Dodatkowo w mk1 wersja USA/Canada nie było TPSa.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.