Skocz do zawartości

Bandzior


djkaczy
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

To zerknę od spodu na plastiki czy nie klejone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj tylko, że klejone plastiki są powodem do obniżenia ceny moto, nie do rezygnowania z zakupu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może i tak ale jak kupie z klejonymi to nie ma ryzyka sporego że pękną w tym samym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero jak zaliczysz glebę, a tego przecież będziesz unikać ;)

Jak porządnie naprawione, to będą się trzymać.

A naprawa niedrogo wyjdzie, bo się po prostu pospawa je jeszcze raz.

Ale to jest moje prywatne spojrzenie na sprawę i jak zawsze powtarzam - nikogo nie namawiam, by postępował jak ja, bo do niczego dobrego to nie prowadzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie

To jak właściciel pozwoli to zrobie kilka fot i wrzucę jeszcze dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nikt się konkretnie nie wypowiedział w tym temacie, więc ja to zrobię.

 

Co do ogłoszenia: http://otomoto.pl/suzuki-bandit-gsf-M3512715.html

 

Bandit cały malowany, to na 99% nie jest oryginalny srebrny kolor Suzuki.

Naklejki w innym kolorze niż oryginalne na baku, na zadupku i owiewkach bocznych brak naklejek.

Nieoryginalne ciężarki kierownicy.

Przód totalnie sp*******ny tzn. przedni błotnik założony od Suzuki GSX1400 - wygląda to tragicznie.

Felga przednia założona odwrotnie - proszę spojrzeć na tarcze hamulcowe, to są kierunkowe tarcze i mają w tej chwili dziury na odwrót.

Szkiełka kierunkowskazów wymienione na białe.

Tylni błotnik tuningowo ucięty.

Łączenie dolotu z kolektorem woła o naprawę, pewnie uszczelka wydmuchana albo ktoś po łebkach naprawiał.

Brak czujnika położenia przepustnicy w gaźnikach.

Łysa przednia opona, tylna prawdopodobnie też.

Nieoryginalny wydech.

Prawdopodobnie nieoryginalna kierownica, bo oryginalna jest bardziej nagięta na kierowcę.

 

Wg mnie motocykl sztukowany po dzwonie na sprzedaż z części, które akurat były pod ręką albo były tanie.

Niekoniecznie przez aktualnego właściciela, ale wcześniej.

Z resztą nie ufam ludziom, którzy mają własny motocykl na tyle w dupie, że nie chce im się odwrócić tarcz hamulcowych, żeby pracowały zgodnie z kierunkiem nawiercania.

 

W tym motocyklu fajna jest tylko akcesoryjna kanapa.

Szczerze proponuję odpuszczenie sobie tego modelu. Na forum ludzie sprzedają w podobnych pieniądzach dużo ładniejsze sprzęty.

Lepiej jechać i 400km po motocykl i przywieźć pewny, niż kupić szrota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i takiej opinii potrzebowałem. Mimo to pojadę i zobaczę na własne oczy, nie mówie że kupię, ale zobacze co powie wałściciel.

Znalazłem fajny motocykl też dosyć blisko, od forumowicza ale do jutra zarezerwowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

No to jestem po wstępnym rozpoznaniu. Zrobiłem sporo zdjęć, starałem się uchwycić rzeczy o których mówił 'oktanski'.

"Bandit cały malowany, to na 99% nie jest oryginalny srebrny kolor Suzuki. - w pierwszej kolejności zapytałem o malowanie, to powiedział że nie jest orginalne

Naklejki w innym kolorze niż oryginalne na baku, na zadupku i owiewkach bocznych brak naklejek. - naklejki są na owiewkach bocznych tylko na zdjęciu z otomoto nie widać

Nieoryginalne ciężarki kierownicy.

Przód totalnie sp*******ny tzn. przedni błotnik założony od Suzuki GSX1400 - wygląda to tragicznie.

Felga przednia założona odwrotnie - proszę spojrzeć na tarcze hamulcowe, to są kierunkowe tarcze i mają w tej chwili dziury na odwrót.

Szkiełka kierunkowskazów wymienione na białe.

Tylni błotnik tuningowo ucięty.

Łączenie dolotu z kolektorem woła o naprawę, pewnie uszczelka wydmuchana albo ktoś po łebkach naprawiał.

Brak czujnika położenia przepustnicy w gaźnikach.

Łysa przednia opona, tylna prawdopodobnie też. - tylna nie jest aż taka łysa a przód niedługo do wymiany

Nieoryginalny wydech. - tu też powiedział że jest założony głośniejszy

Prawdopodobnie nieoryginalna kierownica, bo oryginalna jest bardziej nagięta na kierowcę."

Mówił jeszcze że przednia owiewka była pęknięta i robiona i dlatego jest w niej taki wybrakowany kawałek, dosyć mały ale jednak jest.

Bandit był nieodpalany od października, gdzyż właśiciel nie spodziewał się że tak szybko ktoś zadzwoni (dzwoniłem dzisiaj i potem pojechałem oglądać), moto było schowane pod folią i zastawione jakimiś gratami, lekko ukurzone więc raczej ostatnio nie używane, od pierwszego nie odpalił, ale po włączeniu ssania załapał, początkowo się nie wkręcał na obroty ale po chwili gdy się zagrzał, kręcił się do końca.

Dym z wydechu przestał lecieć również po zagrzaniu się silnika.

Do wglądu również ma wydruk z hamowni pokazujący parametry.

Wszystkie zdjęcia i filmik wrzucam spakowane do RAR(http://speedy.sh/PBKGn/SUZUKI-PULAWY.rar), ewentualnie mogę do galerii na PBC.

Edytowane przez djkaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czekam na jakąś podpowiedź ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napalaj się na szrota.

Znajdziesz coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miełem 6 tys.:"Dozbieraj do 7", miałem 7 tys.:"Dozbieraj do 8", mam 8:Jeszcze zbieraj kase", niedługo na nowy mnie będzie stać :D.

A tak poważnie to dzięki za przeniesienie i odpowiedź co do oferty. Naprawde nie kupi się dobrego moto do 8 tys?

 

To zupełnie jak ja kupowałem moto, założenie było takie że po 34 latach przerwy niema co się napinać i trzeba na początek kupić moto za max. 6 tys.

Jak zacząłem oglądać motocykle oferowane w ogłoszeniach to z każdymi kolejnymi oględzinami poprzeczka rosła, skończyło się na prawie 11 tys :D

Pierwszy sezon latałem na tzw. zdrapkę, nie stykło mi kasy na ubiór no i się zdrapałem :D

Porządny kask Shark Evoline 2 do niego bluetooth i w miarę porządne kombi Buse kupiłem w czasie zimy po sezonie.

W każdym bądź razie życzę powodzenia w poszukiwaniu i zakupie moto w założonym przez Ciebie budżecie, mnie się nie udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

I tak budżet już zwiększyłem a początkowe kryteria obniżyłem. Nie napalam się ale szukam już ponad pół roku i na razie cierpliwości mi starcza, problem raczej w tym, iż niedługo zaczyna się sezon, a ja chciałbym go zacząć w miarę wcześnie. Na kask i kurtke mam oddzielny budżet, więc na moto mam pełne 8-8,5 tys. Z chęcią dozbierał bym sobie jeszcze do 12 żeby kupić DL, ale matura się zbliża i na zarobek nie mam czasu... Dzisiaj będę się jeszcze kontaktował z jednym z forumowiczów bo do dzisiaj ma zarezerwowane moto dla kupca i jak się nie stawi to bym się nim zainteresował, a oferta jest BARDZO CIEKAWA.

http://tablica.pl/of...6e1d9a9b1;r:;s:

 

Znalazłem jeszcze coś takiego: http://tablica.pl/oferta/suzuki-bandit-2005r-gsf-600s-zamiana-CID5-ID1UMOW.html#83761ef1db;r:;s:

Dziwi mnie tylko dosyć niska cena jak na ten rocznik i stan. Później wstawię więcej fotek, bo sprzedawca ma mi dosłać.

Edytowane przez djkaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje jeszcze jednej rady, znalazłem takie ogłoszenie ( http://tablica.pl/oferta/suzuki-bandit-600-s-CID5-ID2ffi7.html#9f7fd4f180;r:;s: ), jest idealne bo tylko 40 km od mojego domu i nawet tanio, powiecie mi co o tym sądzicie?

Przez telefon mi właściciel powiedział tylko tyle że ten jak większość anglików ma silnik taki matowy z koloru, prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl jest malowany. Na dwóch stronach owiewki masz dwa różne kolory naklejek.

 

Kolor silnika jest inny, bo - dekle są malowane. Tłumik jest przełożony, puszka pod silnikiem nie wygląda dobrze, spawał to kowal po pijaku i w nocy.

 

Motocykl ma bardzo duży przebieg - wymienione tarcze. 55 tys. mil to jakieś 89-90 tys. km.

 

Opony są w "dobrym" stanie - nadają się do zrobienia huśtawki do ogródka.

 

Moja opinia - odpuścić, bo trzeba do tego motocykla dużo dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam anglika i żadnej matowatości nie widzę z tym ze mam przeszło 3 razy mniejszy przebieg choć też z 02r, opona na tyle do wymiany, coś czuje że może mieć sporo rdzy na sobie, z ceną chyba przesadził, spory już przebieg bo w milach, 40km to nie tak aż daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź bo już miałem się umawiać i oglądać.

To teraz jeszcze pytanie, bo jak mam szukać tylko wersji S to nie bardzo chyba pośmigam w tym sezonie... Czy brak owiewki odczuwa się aż tak bardzo? Może jednak warto dać sobie spokój i szukać też w wersji N?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczuwa się brak przy większych prędkościach i dłuższych przelotach. Ale generalnie na motocyklu wieje, żeby poczuć wiatr na klacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie kupiłbym N-ki, mimo że też ładnie się prezentują, najlepiej jakbyś się przejechał obiema wersjami, sam wybierz co Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź bo już miałem się umawiać i oglądać.

To teraz jeszcze pytanie, bo jak mam szukać tylko wersji S to nie bardzo chyba pośmigam w tym sezonie... Czy brak owiewki odczuwa się aż tak bardzo? Może jednak warto dać sobie spokój i szukać też w wersji N?

 

Też się zapierałem rękoma i nogami i chciałem Skę, ale jak przyszło z czasem, to Nka jest fajnąąąąąąą sprawą. :P

Przede wszystkim zależy po co Ci moto? Będziesz robił długie dystanse, czy raczej miasto/przelot z miasta do miasta - wtedy możesz się zastanowić nad Nką, a jak faktycznie będziesz czuł, że niefajnie przy większych prędkościach i jak będziesz poginał non stoper te 130km/h(akurat o prędkości się sam dowiedziałem, wyczytałem i wypytałem) to zawsze możesz założyć szybę. :)

No i jak masz Nkę, to masz Nkę. Ile osób tyle opinii.

 

Ps. Jak jechałem Lką motocyklową na przelocie 120km/h po nieciekawej nawierzchni momentami, to już czuć wiater wieje, więc jest średnio. :) Ale co kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że pierwsza trasa to nie będzie 1000 km i głównie będę robił krótkie trasy, ale szykują się długie wakacje i kawałek europy chciałbym zwiedzić. N mi się wizualnie bardziej podoba i tym swoim pierdzikółkiem (też N) teraz przy 120km/h nie ma tragedii, ale mówili żeby brać S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka staje się męcząca powyżej 160km/h chociaż i sam robiłem trasy po 100km przy prędkości 160-200km/h...trochę męczące ale wykonalne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Wiem że każdy tak mówi, ale nie planuję raczej jeździć z prędkością 130+.

Od dawna mam upatrzony jeszcze jeden w stolicy, ale jest z komisu i to mnie najbardziej boli. http://otomoto.pl/su...a-M3434229.html

Ewentualnie ten tylko że N : http://tablica.pl/oferta/suzuki-gsf-600n-bandit-2002-CID5-ID2e8ef.html#64c55bfb0b;r:;s:

Edytowane przez djkaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też nie planowałem jeździć z prędkością 130+ ale pewnie szybko zdanie zmienisz ;).

Ale jeżeli na prawdę nie chcesz jeździć z takimi prędkościami to porozglądaj się za N-kami, łatwiej będzie coś znaleźć sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałem N-ke i się upierałem a trafiła się S-ka i jestem zadowolony

a tak z innej bajki (wiem że już nie aktualne) mówiłeś że duża masa i dla tego chciałeś B12 ja też masę mam zarąbiście dużą niestety i nie widze by B6.5 się "pociła" pode mną a i na dynamikę nie narzekam dodam że to też moje pierwsze moto. Także uważam że dobrze że zmieniłeś zdanie. :D pozdrawiam i powodzenia w szukaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.