Skocz do zawartości

Ksenon 10000K Czy Ta Barwa Nie Działa Zbyt Mocno Na Policje?


Gość fuksiardo191
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Zakupiłem Xenon do Bandyty I zastanawiam sie czy nie zrobiłem małego błedu wybierając kolor swiatła aoby nie działało to na policje jak czerwona płachta na byka, bo swiatło bedzie jasno niebieskie, byle dowody sie nie posypały:) :) :), Miał ktos przygode z policją przez Xenon????

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na polucje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze bedziesz gowno widzial w nocy przy 10000 ... to jest masakra jakas

po drugie wyglada to megawiesniacko taki razacy niebieski

po trzecie zwieksza prawdopodobienstwo kontroli

 

uwazam ,ze optymalne to 4300 . daje ładna biała poświate, ktora rzeczywiscie oswietla droge a nie niebieski zenon..zmnien żernik bo to kilka zł kosztuje

ja w Kawie mialem 4300 i rok czasu zero problemów....teraz na zime do Hayki wsadzilem soczewke i rowniez 4300...w praniu wyjdzie jak sie maja do tego niebiescy

Edytowane przez Ojciec Abstynent
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Zenon to tylko temp. barwowa 4300k / 5000max. Przy 10000 to już na fioletowo świeci.

No i taj jak ojciec napisał że bedziesz gówno widział, bo im więcej K tym mniej światła, nie na darmo ori xenon w autach ma 4300k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec dobrze gada, polać mu.

 

Generalnie wszystko powyżej 4300k dla mnie wygląda jak wiejski tjuning. Mam w moim B6 4300k i mega polecam. Ori światła to porażka a po zamontowaniu zenona "nastała światłość"

 

A co do problemów z policją kuzyn(policjant) doradził mi bym pod kanapą zawsze woził ori żarówkę. Jak Cię zatrzymają i się dowalą zawsze możesz spróbować wciskać kit że byłeś na zlocie i na polu namiotowym bajerowałeś na zenona laski :P No i tak całkowicie przez przypadek zapomniałeś przed wyjazdem na publiczne drogi zmienić z powrotem na ori żarówkę. Oczywiście usterkę zaraz przy panach policjantach usuwasz. Przy odrobinie szczęścia, dobrej gadce i wporzo mundurowych odjedziesz z upomnieniem. Jak się na to nie nabiorą i wypiszą mandat to przynajmniej dowodu nie zabiorą bo usterka naprawiona na miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ti ja mam od siebie pytanie!

A gdzie kupujecie taki zestaw xenon z przetwornica :D

Nie spotkałem sie z pojedynczym zestawem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 4300 max 5000. Ja mam 5000 ale na drugi raz kupiłbym 4300.

 

Jastrząb, nie kupuj zestawu tylko oddzielnie ale najlepiej od jednego sprzedawcy- jedna wysyłka.

 

Wpisz w allegro przetwornica slim i upoluj coś w rozsądnej cenie. Mnie cały zestaw kosztował z wysyłkami jakieś 60-70zł :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt jest takiego xenona?

No i czy dużo roboty?

Edytowane przez Dario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt jest takiego xenona?

No i czy dużo roboty?

wyżej kolega podałe cene

A roboty HMM W moim modelu 20 minut:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ti ja mam od siebie pytanie!

A gdzie kupujecie taki zestaw xenon z przetwornica :D

Nie spotkałem sie z pojedynczym zestawem??

 

Ja kupiłem z Szoterem na spółę zestaw slim 4300k i jeden komplet poszedł do mnie a drugi do niego. Polecam takie rozwiązanie bo na głowę coś około 50zł nas wyszło ;)

 

 

...No i czy dużo roboty?

 

Roboty mało. najwięcej trzeba się nagłowić jak umieścić przetwornicę, a to jak ją umieścisz zależy jaką kupisz. Właściciele S mają ułatwione zadanie ;) Reszta to plug'n'play

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

A co do problemów z policją kuzyn(policjant) doradził mi bym pod kanapą zawsze woził ori żarówkę. Jak Cię zatrzymają i się dowalą zawsze możesz spróbować wciskać kit że byłeś na zlocie i na polu namiotowym bajerowałeś na zenona laski :P No i tak całkowicie przez przypadek zapomniałeś przed wyjazdem na publiczne drogi zmienić z powrotem na ori żarówkę. Oczywiście usterkę zaraz przy panach policjantach usuwasz. Przy odrobinie szczęścia, dobrej gadce i wporzo mundurowych odjedziesz z upomnieniem. Jak się na to nie nabiorą i wypiszą mandat to przynajmniej dowodu nie zabiorą bo usterka naprawiona na miejscu ;)

 

Na taką gadkę może się udać :) ja nie ukarałem nigdy motocyklisty za xenon, może dlatego, że jest jak jest :) natomiast nic mi tak na nerwy nie działa jak mocny fiolet zamontowany w zwykłej lampie. Podpowiem tylko, że za powyższe wykroczenie zabiera się dowód rejestracyjny lecz nie można ukarać mandatem karnym.

Polecam tak jak napisał Amefisto mieć żarówkę zapasową oraz nie palić głupa, że nie wiem co tam jest czy palnik czy żarówka (to nie działa !)

Gdyby coś to polecam się, podpowiem to i owo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem tylko, że za powyższe wykroczenie zabiera się dowód rejestracyjny lecz nie można ukarać mandatem karnym.

 

Że zacytuję klasyka: "Dajcie mi człowieka, a ja już na niego paragraf znajdę" Jak się trafi upierdliwy stróż prawa to znajdzie powód by wypisać kwitek. Na szczęście przez wszystkie kontrole jakie miałem tylko raz trafił się upierdliwiec. I żebym złamał jakoś znacząco przepisy. No ale po tekście w stylu: "mam wysiąść i sprawdzić czy nie zabrać Ci dowodu za ten wydech?" odpuściłem sobie dyskusję. 200 zł Rostockiemu w żyć, a niech się udławi <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby drogowe tez były na zenonie to 2 przetwornice trzeba ?

 

I co z przeglądem technicznym, wystarczy żarówke zamienić?

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby drogowe tez były na zenonie to 2 przetwornice trzeba ?

 

I co z przeglądem technicznym, wystarczy żarówke zamienić?

 

Do drogowych idzie drugi żarnik więc analogicznie potrzeba też drugą przetwornicę. Ja na długie mam wkręconą tradycyjną żarówkę z tą różnicą że jest barwą zbliżona do xenona. Choć i tak nawet w nocy xenon świeci na tyle dobrze że długie praktycznie nie potrzebne.

 

Co do przeglądu to zależy gdzie pojedziesz. Są stacje że nie zwrócą na niego uwagi. Ja dla spokoju wykręciłem żarnik i wstawiłem tradycyjną żarówkę. 2 min roboty, a przynajmniej spokój na przeglądzie. A i tak jak diagnosta zobaczył przetwornicę pod czachą to dopytywał się czy przypadkiem nie jeżdżę z ksenonem. Wtedy też powstała bajka ze zlotem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Koledzy mam pytanie.

Czy xenon można zamontować do Bandita w wersji N? Ponieważ jest tam tylko jedna żarówka H4, więc co z długimi światłami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie.

Czy xenon można zamontować do Bandita w wersji N? Ponieważ jest tam tylko jedna żarówka H4, więc co z długimi światłami?

kupujesz bixenon

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jakiś niebieski w Z1000, policja się czepiała. Potem zmieniłem na 4300 i było wszystko si.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dobrze uważaj na tego xenona H4,są 3 rodzaje, zwykły xenon H4 (masz tylko mijania), xenon do mijania a do drogowych halogen (żarnik obok halogenu) i trzeci najdroższy typ to ruchomy żarnik - zwróć uwagę na to, żeby z tyłu miał elektromagnes (taka gruszka plastikowa) on przesuwa żarnik w tył i uzyskujesz inne skupienie światła (drogowe), do tych ostatnich nie wystarczy też sama przetwornica, potrzebny jest jeszcze sterownik tego elektromagnesu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dobrze uważaj na tego xenona H4,są 3 rodzaje, zwykły xenon H4 (masz tylko mijania), xenon do mijania a do drogowych halogen (żarnik obok halogenu) i trzeci najdroższy typ to ruchomy żarnik - zwróć uwagę na to, żeby z tyłu miał elektromagnes (taka gruszka plastikowa) on przesuwa żarnik w tył i uzyskujesz inne skupienie światła (drogowe), do tych ostatnich nie wystarczy też sama przetwornica, potrzebny jest jeszcze sterownik tego elektromagnesu

 

Ten ostatni to właśnie bixenon. Magnes jest sterowany prądem ze świateł drogowych, w pełni plug&play. Z aukcji:

 

ZASADA DZIAŁANIA H4 BI-XENON: żarnik umieszczony jest na ruchomym elemencie z elektromagnesem. Podczas przełączania świateł krótkie-długie żarnik zmienia położenie - ogniskową względem odblasku w lampie. Zmiana ogniskowej powoduje zmianę świateł mijania <-> drogowe.

Dodatkowo żarnik posiada przesłonę dzięki której uzyskuje się linię odcięcia światła (nie razi nadjeżdzających z naprzeciwka). Do żarnika jest dołączony w komplecie specjalny kontroler który steruje zmianą świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładając nowego tematu. Mam przetwornice z fiata jeszcze z 12V coś takiego:

 

http://allegro.pl/bixenon-zestaw-biksenon-h4-h13-hb1-hb5-gratis-waw-i3028964306.html

 

tylko że na H1. Czy jest możliwość podłączenia tej przetwornicy do bandita 600 N do lampy z taką żarówką

 

http://allegro.pl/h4-bi-xenon-zarnik-palnik-ksenon-warszawa-led-i3026052656.html

 

(wtyczki itd wszystko będzie pasować do przetwornic) Pytam o sens, legalność, pobór mocy od dziora i czy żarówka wejdzie do klosza :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.