Skocz do zawartości

Uszczelniacze Do Lag B6


Gość aras_aras
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

podepnę się do tematu, tez mam zamiar zajrzeć do lag i wymienić olej i tu pytanie:

ile i jaki?

czy lać 521 ml czy 500 ml starczy na jeden lag?

jakiego producenta i gęstość polecacie?

Edytowane przez grand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • qnerk

    3

  • nieaktywny7

    3

  • zoozka

    8

podepnę się do tematu, tez mam zamiar zajrzeć do lag i wymienić olej i tu pytanie:

ile i jaki?

czy lać 521 ml czy 500 ml starczy na jeden lag?

jakiego producenta i gęstość polecacie?

 

521ml tak jak jest w serwisówce. Olej, bel ray lub motul fork oil, te dwa najczęściej się bierze. Klasa lepkości 15w lub 10w. Teraz mam świerzy 15w, na razie za dużo nie mogę o nim powiedzeć, ale mogę powiedzieć to, że spokojnie można zrobić samemu. Poczytaj temat, opinie są różne na temat ich gęstości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

521ml tak jak jest w serwisówce. Olej, bel ray lub motul fork oil, te dwa najczęściej się bierze. Klasa lepkości 15w lub 10w. Teraz mam świerzy 15w, na razie za dużo nie mogę o nim powiedzeć, ale mogę powiedzieć to, że spokojnie można zrobić samemu. Poczytaj temat, opinie są różne na temat ich gęstości :)

 

kupowałeś olej "luzem" (1100ml) czy 3x 500 ml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałeś olej "luzem" (1100ml) czy 3x 500 ml

 

Wystarczy kupić 2 razy 0,5l i dolać 42ml starego oleju. Wszyscy powiedzą Ci to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można i tak, choć ja jak zmieniałem olej w Bandicie 600 '97 r. to kupiłem 2 litry oleju do lag, zużyłem całą jedną butelkę i troszkę musiałem dolać z drugiej. Teraz przy wymianie w obecnym moto kupię tylko litr, bo resztę mam jak znalazł :) Możesz też popytać kogoś na forum, może komuś zostało trochę oleju, np jakaś reszta w butelce to Ci udostępni za piwo:) I wtedy kupisz tylko litr i będziesz miał cały świeży olej:) Grunt tylko, żeby nie mieszać olejów różnych gatunków, bo się zrobi niezły drink w lagach:P Do Bandita 600 używałem 15 W Motula i sprawdzał się bardzo dobrze, standardowo jest lany chyba 10 W o ile dobrze pamiętam. Nie wiem jak oleje innych firm, ale Motul występuje raczej w butelkach 1 litr. Pozdrawiam

Edytowane przez Adam_Bandyta_1200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem. Ale przejechałem się jego autem raz, Boże uchroń...szewc w rozklejonych klapkach chodzi :P

 

I to już powinno dać do myślenia... jeśli nie dba o swoją własność to o cudzą tym bardziej:(

Edytowane przez Adam_Bandyta_1200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to już powinno dać do myślenia... jeśli nie dba o swoją własność to o cudzą tym bardziej:(

 

To juz było po fakcie jak zostawiłem drugi raz motocykl...więc to late.

 

kupowałeś olej "luzem" (1100ml) czy 3x 500 ml

U mnie była trochę inna bajka. Musiałem poprawiać po mechaniku, ponieważ nie uzupełnił stanu przy ponownej wymianie jednego uszczelniacza, który puścił. Prawie 112ml było łącznie za mało :puknijsie: Litr kupił przy wymianie (bel ray fork oil), a potem "martw się sam". Więc dokupiłem i tak 0,5l 15w. Zawsze możesz te 42ml jak casper wcześniej wspomniał dolać ze starego lub kupić za te 20-25zł 0,5l, aby mieć juz na przyszłość.

Edytowane przez Moras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ok, kolejna sprawa w tym temacie, dlatego nie zakładam nowego.

 

Mam juz uszczelniacze, mam olej. Teraz chcialbym sie w koncu wziac za wymiane obu. Jak bezpiecznie i bez zadnej szkody dla bandita i kierowcy, podniesc motocykl, by ze spokojem wyjac lagi z polek?

 

Bo drewniane klocki pod kolektor chyba nie wchodza w gre? Bandit troche wazy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastosowałem trochę inne rozwiazanie - podpórka pod miskę olejową lub kolektor nie ma wówczas tak dużego obciążenia.

Po postawieniu na centralnej, wystarczy na miejsce pasażera coś ciężkiego położyć i przód idzie do góry. Zwłaszcza, jak się zdejmie przednie koło.

Ja położyłem na tył koło z samochodu (akurat wtedy letnie). Wówczas wystarczyły jako asekuracja - ze 2, czy 3 kostki brukowe i klocek drewniany.

Miłej zabawy :lol-1:

Widać to w mojej galerii. http://polishbanditcrew.pl/uploads/gallery/album_975/gallery_4911_975_849877.jpg

Edytowane przez Pitusb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastosowałem trochę inne rozwiazanie - podpórka pod miskę olejową lub kolektor nie ma wówczas tak dużego obciążenia.

Po postawieniu na centralnej, wystarczy na miejsce pasażera coś ciężkiego położyć i przód idzie do góry. Zwłaszcza, jak się zdejmie przednie koło.

Ja położyłem na tył koło z samochodu (akurat wtedy letnie). Wówczas wystarczyły jako asekuracja - ze 2, czy 3 kostki brukowe i klocek drewniany.

Miłej zabawy :lol-1:

Widać to w mojej galerii. http://polishbanditc..._975_849877.jpg

 

To rozwiazanie wydaje mi sie chyba najlepsze, bo jak pomysle ze caly motocykl opiera sie na kolektorze to mnie az strzyka... Pokombinuje i z ciezarem na tyl i z asekuracja pod kolektor. Ale pewnie dopiero pod koniec tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.interca...towkod=AC2D89#x czytakie uszczelniacze beda dobre do dziory 650 z 2005r?

mam pytanie jeszcze jedno moglbym zalatwic sobie uszczelniacze przemysłowe(pare szt)...czy to jest to samo czy to sa zwykle simeringi?

http://www.oring.pl/...hp/catalog?id=3 ktorego typu...? jakie cisnienie jest w lagach znaczy jakie tam moze sie wytwarzac?

Edytowane przez jerzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze nareszcie wymienione. Czy zrobilem to dobrze - nie wiem bo jeszcze nie jezdzilem ;P Jeszcze czekam za tlumikiem. Motocykl oparlem na centralce, a na miejsce pasazera wrzucilem dwie "dwudziestki" ze sztangi. Trzymal sie naprawde niezle. Byl to moj pierwszy taz i zajelo mi to powiem szczerze prawie caly dzien z przerwami. Teraz tylko trzeba ruszyc tylek i zobaczyc czy dobrze wszystko spowrotem poskladalem bo moja pamiec bywa zawodna ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że moja metoda działa ;)

Rozumiem, że sprawdziłeś przy okazji że rury proste... oraz wymiar sprężyn po wyjęciu - w stosunku do wymiaru minimalnego?

Gdyby było za miękko polecam założenie krążków dystansujacych + erentualnie korki od 650 z z regulacją napięcia sprężyn (ja tak zrobiłem i jest duuża różnica).

Pozdrawiam i szerokiej drogi oraz frajdy z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że moja metoda działa ;)

Rozumiem, że sprawdziłeś przy okazji że rury proste... oraz wymiar sprężyn po wyjęciu - w stosunku do wymiaru minimalnego?

Gdyby było za miękko polecam założenie krążków dystansujacych + erentualnie korki od 650 z z regulacją napięcia sprężyn (ja tak zrobiłem i jest duuża różnica).

Pozdrawiam i szerokiej drogi oraz frajdy z jazdy.

 

Yyyy... nie :P Nie zrobilem tego. No nic, zobaczymy pozniej jak jezdzi! Ale ogolnie przebieg on ma niewielki wiec, chyba ze sprezynami problemu byc nie powinno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.interca...towkod=AC2D89#x czytakie uszczelniacze beda dobre do dziory 650 z 2005r?

mam pytanie jeszcze jedno moglbym zalatwic sobie uszczelniacze przemysłowe(pare szt)...czy to jest to samo czy to sa zwykle simeringi?

http://www.oring.pl/...hp/catalog?id=3 ktorego typu...? jakie cisnienie jest w lagach znaczy jakie tam moze sie wytwarzac?

????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerzu, te Atheny z intercars to będą pasować, ale lepiej rozejrzeć się za Tourmaxem.

 

Co do tych przemysłowych to ja Ci nie doradzę (ja bym nie założył, za duże ryzyko w przypadku jakiejś awarii), jeśli opcja ekonomiczna Cie interesuje to już lepiej Ari kup: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIwMjExNQ==&bid=110138

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz siły i chęci to weź te atheny ale u mnie bardzo ciężko było je wbić .Na tyle ciężko,że się poddałem i kupiłem ARI .Zarówno Ari , jak i poprzednie tourmaxy wchodziły z oporem ale nie było aż takich problemów z wbiciem.Z tymi athenami coś nie wyszło (tez brałem z intercarsu). Jeśli chodzi o przemysłowe uszczelniacze to ja bym na Twoim miejscu szukał tylko w przypadku jeśli masz oryginalny uszczelniacz wyjęty z bandziora w łapie .Moim zdaniem nie ma co się bać(tak samo jak przewodów w oplocie, olejowych itp.) a fachowiec w sklepie na bank coś poradzi i podpowie.

pozdrowienia i powodzenia

Edytowane przez WaluÅ›
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.