Skocz do zawartości

Help Mee ;) Kupiłem .. Trochę Kota W Worku .. Oceni Ktoś ?

Gość shankar3
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.. Dziwnie i szybko się to wszystko potoczyło... kupiłem , czy jest dobry - nie wiem, oceńcie sami - na oko .. a jak będzie zbliżało się lato - zajmie się nim mechanik - ja w temacie jestem zielony ..

zdjęcia w linku .

https://plus.google.com/u/0/photos/118204020544049182763/albums/5833051812257552257?hl=pl&safe=off&q=picasa&bav=on.2%2Cor.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.1357700187%2Cd.Yms&biw=1137&bih=565&um=1&ie=UTF-8&sa=N

Hmmmmm, ile dałeś za to moto, że się zapytam? ktoś kto składał to w jeden element miał sporo fantazji, widać że czekają Cię na wiosnę wydatki :)

P.S. spore wydatki

Edytowane przez lelon

tylko po co kupować coś, co nie wiadomo czym jest? Jak się nie znasz, to nie lepiej było jechać z mechanikiem, zamiast zlecać mu naprawę czegoś, co tak naprawdę może nie być warte naprawy, albo wyniesie sporo?

Przód jest brzydki, znaczy mi się nie podoba, zegary też jakieś kombinowane, a to raczej kwalifikuje go do tego, że mógł być po glebie, mniejszej, większej.

:driving_moto: ja tobie żle nie radze :driving_moto:

weż to sprzedaj tak jak stoi, to są puzzle. Kurna i nastempne moto kup z mechanikiem bo tutaj widze ze zadziałała magią zachwyciłeś sie.

Zegary to nawet nie wiem z czego są, motorek dawno nie śmigał widać po tarczach.

że tez jestem nowy i sie uczę to poprawcie mnie, jeśli cos źle zauważyłem... :)

do wyjaśnienia:

lampy (przód, tył)

kierunki (przód, tył)

lusterka

brak naklejek

może to światło , ale kolor ramy mi nie gra z plastikami

zegary

kiera

stopka centralna

opony chyba tez pozostawiają wiele do życzenia

i ogniska rdzy (łańcuch - chyba trochę nie jeżdżony i te śruby przy kierze)

Edytowane przez vieto

No nie za ciekawie to wygląda. Cały malowany, jakaś wydumka z przodu, łańcuch ma jakiś rdzawy nalot, po tarczach tez widać, ze moto długo stało.

ostatnio moda na ufo hehehe:)