Skocz do zawartości

Skrzynia Biegów - Zmiana Biegów - Różne Problemy


Gość brzoza
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Poziom tej dyskusji jest co najmniej żenujący. Wstydzcie się chłopaki!

 

Napisano z telefona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam! Na zlocie dadzą se po ryju a potem będą razem wódkę pić do rana! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam! Na zlocie dadzą se po ryju a potem będą razem wódkę pić do rana! :)

 

 

W TV juz widzialem jak dwa chlopa sobie ryja daja, no niekiedy i "buzi, dupci" ale live!

K..., zrobie wszystko co mozliwe co by i w tym roku byc. To musze koniecznie widziec. :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mam problem (albo nie mam, sam już nie wiem) przy zmianie biegów z 1 na 2 słychać lekki trzask. Występuje on praktycznie zawsze czy zmieniam bieg jadąc spokojnie, czy szybciej. Bieg wskakuje dobrze, nie wyskakuje, ale praktycznie zawsze z trzaskiem. Przy wbijaniu pozostałych biegów problemu nie ma jest cicho, gładko (no chyba, że Ja coś spier..., co czasami mi się jeszcze zdarza). Przy redukcji również nie ma problemu. Przy zmianie biegów bez sprzęgła z 1 na 2 jest takie jakby dziwne szarpnięcie, przy pozostałych biegach problemu nie ma, wszystkie pozostałe wchodzą swobodnie i gładko. Moje pytanie jest następujące: czy to może być jakiś problem mechaniczny, czy po prostu brak techniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie maszproblemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem, gdy ruszam z 1, dochodzę do co najmniej 7 tysięcy obrotów i wzwyż, to słychać trzask w momencie wrzucenia 2? Reszta w miarę cicho pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd w technice, poćwicz :driving_moto: . Też miałem takie trzaski przy ostrym ruszaniu, ale jak wyczułem przyrządy i się nauczyłem to zmiana bez sprzęgła nie stanowi już problemu nawet w okolicach odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze sprzęgłem zmieniałem ;) Ogólnie to jeżdżę do 7 tysięcy obrotów, bo te trzaski wywołują u mnie ciarki na plechach, może niepotrzebnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam.Podepne sie do tematu.Mam problem z dźwignią zmiany biegow.na poczatku dzwignia mi sie zawieszala po zmianie biegu nie moglem wrzucic kolejnego bo dzwignia nke odskoczlya w dol. Peoblem zostal rozwiazany przez mechanika swoja droga nie chcial powiedziec co bylo przyczyna.Po tej naprawie strasznie luzna jast ta dzwignia rezem z ciegnem na dolkach wydaje sie mi ze bieg chce wskoczycz bez mojej ingerencji. Tlucze sie jak worek kluczy. Mogli byscie doradzic jak to naprawic i co bylo przyczyna zawieszania sie dzwigni. Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Konkurs!

kto zgadnie co yebło zanim zacznę rozkręcać:)

 

krótka historia: 200 km temu czyściłem łańcuch i nic takiego nie było słychać, tylko normalny dźwięk łańcucha..

dziś taka niespodziewanka:

do 17 sekundy tylko kręcę kołem, słychać poza łańcuchem regularne stukanie (łożysko? ) po 17 sek. wciskam sprzęgło i dalej kręce tyle, że pojawia się nowy ciekawy dźwięk, i to mnie chyba bardziej martwi niż objaw pierwszy....

podczas jazdy nie zauważyłem ani nie słyszałem niczego niepokojącego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij dekiel sprawdz czy sie sruba od zebatki nie poluzowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurs!

kto zgadnie co yebło zanim zacznę rozkręcać :)

 

krótka historia: 200 km temu czyściłem łańcuch i nic takiego nie było słychać, tylko normalny dźwięk łańcucha..

dziś taka niespodziewanka:

do 17 sekundy tylko kręcę kołem, słychać poza łańcuchem regularne stukanie (łożysko? ) po 17 sek. wciskam sprzęgło i dalej kręce tyle, że pojawia się nowy ciekawy dźwięk, i to mnie chyba bardziej martwi niż objaw pierwszy....

podczas jazdy nie zauważyłem ani nie słyszałem niczego niepokojącego.

 

zgaduje --- kotwica, brzmi podobnie :D

 

https://youtu.be/ujpWRLCM6dY?t=5m7s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Ty tak dyszysz krecac kolem? popracuj nad kondycją :p:

Tlucze sie jakis kamyk ktory wpadl tam przez przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurs!

kto zgadnie co yebło zanim zacznę rozkręcać :)

 

krótka historia: 200 km temu czyściłem łańcuch i nic takiego nie było słychać, tylko normalny dźwięk łańcucha..

dziś taka niespodziewanka:

do 17 sekundy tylko kręcę kołem, słychać poza łańcuchem regularne stukanie (łożysko? ) po 17 sek. wciskam sprzęgło i dalej kręce tyle, że pojawia się nowy ciekawy dźwięk, i to mnie chyba bardziej martwi niż objaw pierwszy....

podczas jazdy nie zauważyłem ani nie słyszałem niczego niepokojącego.

 

A dlaczego kręcisz w drugą stronę ?

Obejrzyj ślizg na wahaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeeeee tam, nikt nie zgadł :)

 

podaje rozwiązanie:

 

zdejmując osłonę mym oczom ukazał się całkiem normalny widok.....poza jednym elementem, którego tam być raczej nie powinno :)

 

ihost_1534191711__3.jpg

 

osłona tłoczka wysprzęglika se dynda na popychaczu sprzęgła...

 

ihost_1534191742__2.jpg

 

gdzieś sobie poszły te dwie śruby i sobie osłona dyndała o łańcuch. Jakim cudem sie odkręciły i wypadły...ni wiem! za mojej kadencji nie było to ruszane raczej...

 

ale jakiś czas sobie tarło

 

ihost_1534191731__1.jpg

 

także nuuuda, nic sie nie dzieje.....właściwie to chyba mi offtop wyszedł :)

 

więc taka o ciekawostka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Cirus Ci zrobił psikusa na serwisie :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzior.czym to tam wszystko wyczysciles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzior.czym to tam wszystko wyczysciles?

1. nafta

2. zmywacz do hamulcow

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy ale to jeszcze przed czyszczeniem jest, prosto po zdjęciu osłony. Jakieś 7 tys. km temu zmieniałem łańcuch, od tamtej pory nie zagladane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy ale to jeszcze przed czyszczeniem jest, prosto po zdjęciu osłony. Jakieś 7 tys. km temu zmieniałem łańcuch, od tamtej pory nie zagladane.

o to mi chodziło czym to bedziesz tam pucował u mnie tez na dniach to musze zrobić bo az smoła się wylewa :p:

napisałem źle bo z telefona, sory za off

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nafta albo benzyna ekstrakcyjna, co tam będzie w garażu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Trzeba by to osluchac na żywca,przejechać się i poczuć ten problem 

W mojim GSF 1200 2005 rok 34000km,kupiłem jak miał 16000km,trzaska jak piorun z nieba podczas wnikania jedynki,tylnie koło stoji w miejscu wiec tarcze sa jeszcze ok.

Zalem ostatnio LOTOS thermocontrol 10W40. Może mniej słychać ta jedynkę...

Ogólnie dobry olej,lepszy niż Motul ,Valvoline,tylko Castrol jest lepszy,co czuć przy zmianie biegów.

Podobnie bylo w GSF 600 2004r. i GSF 650 2006r też konkretny trzask z wbijaniem jedynki. CBR 600 2006 miała podobnie.

Mam drugie moto GSX 750 2014r. zalane Castrolem 10W40 i tu jest bardzo delikatny wręcz aksamitny dźwięk przy wbijaniu jedynki,ale ten motocykl ma długi skok dźwigni zmiany biegów,przez co trzeba naprawdę podciągać w górę dźwignie aby zapiac precyzyjnie wyższy bieg,nie można tego wyregulowac jak w 1200,gdzie ściągając dźwignie z walka mozna bylo ząbek lub dwa puścić w dół, co powodowało zmniejszenie skoku dźwigni w stosunku do konta mojej stopy na pegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt wiele zatartych pieców widziałem żeby uwierzyć że Castrol jest lepszy. Moim zdaniem gorszego oleju nie ma. Jest wiele dobrych olejów, ale nie jest nim castrol, którego nie zalewałem nawet na wyraźne życzenie klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem to nie że ten czy tamten Olej i zatarty. Bardziej problemem jest to że znane marki są podrabiane.

Gdzieś na forum pisałem odczucia po zmianie oleju. Starałem cię na każdym robić dwie wymiany. 

Lotos i Repsol to moi faworyci bardziej ze wskazaniem jefnak na Repsol. Reszta przeciętna. Tyle ze ja pojeździłem może na 8-10 marek oleju, a tego jest mnóstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.