Skocz do zawartości

Twin Turbo B12


Gość zbychu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

i moment obrotowy max = 92Nm.

a ten wykres to z kola czy walu tak w ogole ?

na kole by sie zgadzalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, własnie, Krynio słuszna uwaga.

Ale tak czy siak, aż taka różnica by była?

Jeżeli 106 KM ma na kole, to na wale byłoby +/- 120, i tak trochę mało...

Edytowane przez chriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spadek mocy to jakies 20%. tak przynajmniej pisza na forum Piotra Dudka ;)

jesli ta teza jest sluszna, mialby 130 koni na wale.

tylko tyle to sie zdobywa na stage 1 a nie 3 i to przy seryjnych kolektorach i byle jakim tlumiku.

 

szkoda, ze Krava nie ma. On by sie wypowiedzial, bo stopniowo zmienial mody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja chce 140-150 na kole bez turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanwiam :usmiech: czy motor bandziora poradzi sobie z tak duzymi turbinami , jestem ciekaw i życze Ci jak najlepiej ale jak dla mnie to będziesz miał moc tylko w górnym zakresie obrotów a na dole i w średnim to nie będzie turbo dziury tylko turbo przepaść! Robiąc tak zaawansowany tech. projekt napewno poczyniłeś jakieś obliczenia? czy 2 cyl na 1 turbine takich rozmiarów to nie za mało? Moim skromnym zdaniem dobrze by sie spisał kompresor w tego typu projekcie ,

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno byc wiekszych problemow, jakoze obie turbiny sa raczej malych rozmarow. Poza tym czytalem, ze turbina lepiej pracuje jak dostaje spaliny pulsacyjnie niz ciagle. Nastepna rzecz to fakt, ze mniejsza turbinina rozkreca sie szybciej. Poza tym, zestaw testowany byl juz na slabby z silnikiem b12 i nie zaobserwowano zadnych niepozadanych zachowan ;)

Edytowane przez zbychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak to bedzie ;) postaram sie odswiezac temat w miare postepu prac, ale narazie musze znalesc mk1 rame w Lodzi co nie jest najprostsze. Jesli ktos zechcialby pomoc to dajcie znac, lepiej komus flaszke postawic nic kupowac rame tylko do przymiarki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak to bedzie ;) postaram sie odswiezac temat w miare postepu prac, ale narazie musze znalesc mk1 rame w Lodzi co nie jest najprostsze. Jesli ktos zechcialby pomoc to dajcie znac, lepiej komus flaszke postawic nic kupowac rame tylko do przymiarki ;)

Tu masz aukcje gościa z łodzi który sprzedaje części do banditów http://allegro.pl/suzuki-bandit-600-1998-rama-dokumenty-do-rejestrac-i2923195847.html ma ramę do mk1, ogólnie gościu w porządku (brałem trochę gratów od niego). Może się dogadacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem za mały silnik by wciskać dwie turbiny, przy niski obrotach może być zauważalna poprawa, niestety na wysokich dwie małe turbiny zabiorą za dużo spalin a dadzą za mało powietrza, kolejna rzecz to masa, warto by też pomyśleć o oleju, dwie turbiny będą potrzebować go więcej do smarowania, zwróć uwagę by za dużo nie zabrać z panewek.

 

montowałeś to już do motocykla, wejdę interkulery między ramę a zawieszenie, co z chłodnicą oleju??

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy w nowym programie : " Bitwa na turbiny" ?? :tancz: hehe czekam na pierwszy odcinek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory goscie, ale zadnego pojedynku specjalistow nie bedzie. Zauwazylem, ze Dark swoje wie, a ja dopiero zaczynam sie w to bawic. O tyle mam lepiej, ze caly zestaw byl juz przetestowany I chula nienagannie.

 

Kolejna rzecza jest fakt, ze to nie jest - I w samym zalozeniu nie mial byc - projekt najlepszy, najszybszy etc. Robie to z ciekawosci I dla przyjemnosci. Zadko sie spotyka twina wiec pomyslalem, ze fajnie bedzie takowego miec.

 

Nie dlugo zaczne montowac wszystko to zobaczymy jak wyjdzie z intercoolerami. Wszystko siedzialo juz raz w ramie slabby z silnikiem b12 ale w bandicie jeszcze nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kibicuję Tomkowi i Zbychowi, oba projekty są ciekawe, tego właśnie nam trzeba :)

A najlepsze jest to, że w większości sa one autorskie (mam nadzieję) i na ile znam Darkstyxa, to chłop ma łeb na karku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty wydechu. Najprawdopodobniej tlumik bedzie pod siedzeniem, ale to zalezy czy bedzie siano na sssa

 

IMG-20130206-00089_zpsb35bece9.jpg

IMG-20130206-00091_zps14bf3f69.jpg

Edytowane przez zbychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te monowachacze z VFR robią robotę gdziekolwiek się je wsadzi ;) widzę, że ciachnąłeś stelaż zadupka. Jaki planujesz tam wstawić jeśli to nie tajemnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie tam sie to nie podoba. Jeszcze jakby oba kola byly takie same, a tak to kupowato. Skadak jakis :p:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.