Skocz do zawartości

Zawor Zamiast Kranika


Gość zbychu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam sie czy to bedzie dobrze chulalo. Zamierzam wywalic kranik calkowicie i tylko zostawic cycek na rurke od paliwa. Ponizej jest to nad czym sie zastanawiam

 

35jyu8o.jpg

 

Czy to rozwiazanie bedzie dzialalo poprawnie? Czy poza tym, ze bedzie ciezej jak bede zdejmowal bak widzicie jakies niepokojace konsekwencje tego rozwiazania?

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej zostawić kranik, dać go na PRI i pompkę z np. FZR? - odpada problem z aplikacją i regulatorami ciśnienia itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze miec w/w do turba, poza tym oem kranik ma za maly flow

 

Inna rzecz, ze wszystko juz mam tylko musze sie dowiedziec, czy to zadziala i bedzie wszystko ok

Edytowane przez zbychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moje oko to wszystko będzie w porządku ale czemu chcesz to ustrojstwo zamontować w czym to ma być lepsze??

no i jakoś to zamontować solidnie żeby nie latało i powinno być ok.aha taka sprawa z tą zmianą :) już doczytałem :P

Edytowane przez boratGW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to wywal kranik, wstaw rurkę, ale i tak uważam że pompka w tym momencie będzie lepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Varadero są dwa kraniki na dole dwóch połówek baku. Między sobą były połączone wężykiem, pompa paliwa znajdowała się na samym dole przy osłonie silnika. Rozwiązane zasilania podobne do Twojego schematu. Varadero wysysało paliwo aż do zatrzymania silnika - żadnych objaw przechodzenia na rezerwę. Poza tym brak wskaźnika paliwa, tylko kontrolka rezerwy. To jest taka mała duperela.

 

Montujesz filtr paliwa?

 

Miejsce zamontowania pompy - albo w baku - albo na dole układu - chodzi o to by jej nie zatrzeć, kiedy się zapowietrzy, kiedy paliwo się skończy.

 

Jeśli gdzieś się mylę, to przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy istotne sprawy

pierwsza musisz zamontować samochodowy ciśnieniowy filtr paliwa między pompą a regulatorem ciśnienia

druga musisz mieć możliwość zamknięcia paliwa, niestety zaworki iglicowe to ułomne urządzenie, a przez pompę na postoju paliwo przelatuje

najważniejsza sprawa to radze tobie wymienić zaworki iglicowe, oryginalne utrzymują 0.1 bara. proponuje założyć od motocykla który miał

fabrycznie pompę paliwa zasilająca gaźniki, tam zaworki wytrzymują ciśnienie 0,2-.0,3 bara

pamiętaj tez że rurka powrotu musi być większa niż zasilania i wystawać powyżej poziomu paliwa w zbiorniku

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.