Skocz do zawartości

Lusterka Oryginalne - Lusterka Akcesoryjne - Jakie?


Gość Domes
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zakładam ten temat, gdyż moje lustra są już nadgryzione zębem czasu i chciałbym je wymienić na nowe. Jest trochę tego towaru na allegro, jednak nie wiadomo na co się zdecydować. Głównie chodzi o to jak będą prezentować się na motocyklu no i czy coś więcej w nich widać. Dlatego jeśli ktoś ma jakieś fajnie wyglądające według niego lustra (inne niż oryginały w wersji N) to proszę o fotki i recenzje widoczności. Przyda się to pewnie też większej rzeszy użytkowników.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zakładam ten temat, gdyż moje lustra są już nadgryzione zębem czasu i chciałbym je wymienić na nowe.

 

Od dużego bandziora chyba. Takie o: http://www.master.pl...o/lustra/03.jpg

Powiem jedno: rewelacja. Panoramiczne, dobrze oddalają, wszystko widziałem w przeciwieństwie do poprzednich akcesoryjnych, które miały szybki chyba z kosmetyczki jakiejś blondi wklejone.

 

ps. absolutnie nie bierz nic co powieksza obraz. Ma oddalać i robić panoramę.

Edytowane przez MetalBeast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, wyłania się już jakiś obraz.

Mariozo- te Twoje w S-ce wyglądają spoko ale do N-ki mogą średnio pasować, do tego jak mówisz powiększają- wolałbym żeby oddalały

Erroexe1929- mogą być lekko awangardowe do klasycznej sylwetki N-ki, musiałbym to zobaczyć założone na moto

MetalBeast- te jak najbardziej spoko, widoczność też na pewno super

 

Czekam na dalsze fotki ;)

 

Wydaje mi się, że fajnie mogą też pasować do Bandita 'zwyklejsze', prostokątne z plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zwykle oryginalne okragle z I generacji.

Problem jest taki, ze jak lece sobie ponad 160-180, tak drgaja, ze nic nie widac.

 

Czy z tymi prostokatnymi od MK2 takiego problemu nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z tymi prostokatnymi od MK2 takiego problemu nie ma?

 

 

Nie wiem bo GS tyle nie wyciągał :P

A tak serio to przy 170ciu trzymały się normalnie, choć GS500 wibrował bardziej niż bandzior. Szybciej nie jechałem bo strach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi er5 szla licznikowe 190 :D

 

To inaczej.

Ma ktos takie lusterka w B12, ktore nie drgaja powyzej predkoci 160-180 ?

W sensie aby bylo cokolwiek w nich widac ?

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mam to samo od czasu gdy zmieniłem wydech, niby nie ma wielkiej różnicy, ale na podnóżki i lusterka przenosi drgania. Może masz "nielegalny" komin :P

PS. Domes, tylko nie kupuj tych, które mam w avatarze ! Chyba, że lubisz oglądać swoje łokcie :)

Edytowane przez miki757
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od B12,5 podeszłyby?

Bo w moich wszystko dobrze widzę przy każdej prędkości... I mam prawe na zbyciu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakiś czas temu zmieniłem na takie

http://www.czesci-motocyklowe.pl/uniwersalne/42476-lusterka-motocyklowe-action-uniwersalne-m10.html

Generalnie sprawują się bez zarzutów,stopka metalowa a obudowa lustra plasik ale to można w opisie wyczyta. Drgania delikatne powyżej 100 km/h. Jedyne do czego musiałem się przyzwyczaić że jak chcę widzieć tak wszystko wszystko to delikatnie muszę złożć łokcie. Ale to jest kwestia ruchu 10 cm. i wtedy widzę praktycznie lewy pas w prawym lusterku. Aha no i duży zakres regulacji jest , jutro wieczorem jak coś to mogę wzrucić foto jak się prezentuja na moto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiem się...

kiedyś na próbę zakupiłem takie coś:

 

http://moto.allegro....2339818086.html

 

....i przejechałem się z nimi ino raz...omal nie zginąłem...może i ten wynalazek jest dobry do ścigacza gdzie się w lusterka nie patrzy ale w ruchu miejskim moim zdaniem badziew pierwszej kategorii..

 

ps. oddam za kratę browaru takowe w kolorze czarnym i stanie nówken sztuken raz jeźdzonen.. :-)

Edytowane przez radzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To inaczej.

Ma ktos takie lusterka w B12, ktore nie drgaja powyzej predkoci 160-180 ?

W sensie aby bylo cokolwiek w nich widac ?

 

 

Ja mam oryginalne okragłe i nic nie drga nawet przy 180 no tylko ja mam B 6 ,może to kwestia wyrobienia juz, chyba,ze w B 12 są naprawde,az takie mega wibracje :o::zeby:

Edytowane przez Calanthe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne do czego musiałem się przyzwyczaić że jak chcę widzieć tak wszystko wszystko to delikatnie muszę złożć łokcie. Ale to jest kwestia ruchu 10 cm. i wtedy widzę praktycznie lewy pas w prawym lusterku.

 

no ja bym raczej powiedział, że to kwestia dupowatości takich lusterek.

Ludzie, nie kupujcie czegoś, co ma srebrną szybkę zamiast lustra. Szczególnie w nakedzie, gdzie lusterka są blisko ważne jest, żeby oddalały i były panoramiczne. Takie nie kosztują wcale więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Odgrzebuję temat.

 

Czy moglibyście odnowić linki, które już wygasły?

 

I czy ktoś niedawno wymieniał może lusterka i może jeszcze jakieś polecić?

W odróżnienia od autora tematu, lusterka mogą wyglądać jak oryginalne, byłe były od nich tańsze;)

 

Ja tam na początku miałem okrągłe metalowe, w których gówno było widać. Potem przyoszczędziłem i kupiłem jakieś najtańsze z allegro (wygląd jak oryginały z 05-06). Niestety tylko jedno lusterko jest panoramiczne, w drugim widać niewiele (może tak powinno być?), a do tego bardzo drżą, co mnie najbardziej wkurza, gdyż lubię widzieć jaki samochód jedzie za mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie muwio, że w eNkach jak lustro na kierze to większe wibracje jak przy owiewce.

W moich jak szybciej jadę to tylko widzę, że coś jedzie, ale czy to Vectra z puchatą zawartością, to nie zobaczę.

 

Ja mam kancioki oryginalne z k7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej S-ce lusterka firmy JMT-kupione na larssonie. Okazały się totalną porażką, mega drgania przy prędkościach powyżej 70 km/h, nie wiem ile % tych drgań pochodzi z wymienionego wydechu ale fakt jest taki, że bardzo drgają i mandat już przez nie zapłaciłem - nie rozpoznałem vectry w lusterku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

a posiada ktoś resztki po takich okrągłych "chromowanych" lusterkach? potrzebuje samą śrubę mocującą do kierownicy bo moją ukręciłem a samej nigdzie dostać nie mogę..

Albo może ktoś chce się pozbyć "starych" lusterek?? :)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Ja mam oryginały. I mi nie drgają podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź do tokarza niech Ci stoczy oba końce pręta fi 12 do fi 8 mm i nagwintuje do M8, albo weź kawałek pręta metalowego fi 8, utnij i nagwintuj. Weźmie za to 10 PLN.

Jak Ci się nudzi i zależy na ładnym wyglądzie od miejsca to daj do galwanizerni, niech Ci położą chrom techniczny. Chrom techniczny (albo ocynk) kosztuje w Lublinie 2zł za kg złomu, więc za bronksa pan Kazio z galwanizerni zrobi na wysoki połysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.