Skocz do zawartości

Silnik 650 Do 600


bambo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Nie wiedziałem gdzie zamieścić temat, więc wylądował tutaj (jeżeli zły dziań to proszę o przeniesienie). Najprawdopodobniej będę zmuszony wymienić piec w moim bandycie z 99r. Zastanawiam się czy nie lepiej dołożyć trochę kasy i kupić silnik od 650. I tutaj pytanie do was, czy podejdzie bez większych przeróbek? Gaźniki mogą zostać od 600 czy jest konieczność zmiany na tych od 650 ? Będą konieczne jeszcze jakieś inne modyfikacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jajka 750 se wsadz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cza 750 :D 650 wystarczy w zupełności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już można skończyć pisać o tym 750, bo to nic do tematu nie wnosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to piec od 650tki tak CI wiele wnosi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny jakoś bardzo się nie różnią, więc czemu nie zainwestować w coś co jest nowsze i minimalnie poprawi osiągi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś w końcu napisze ,że się nie da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, dla jasności, że chodzi mi o wersje chłodzoną olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten dalej swoje!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem chociaż jedną konkretną odpowiedź popartą jakimś przykładem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem chociaż jedną konkretną odpowiedź popartą jakimś przykładem ?

 

Wszystko się da jak masz spawarkę i łeb na karku, nawet od 1200 włożysz, pytani brzmi po co. Bo widzisz, z gówna bata nie ukręcisz. wjebiesz mocniejszy silnik i zostawisz standardowe hamulce? Przecież B6 1 gen nie hamuje.

 

Chcesz nowsze i mocniejsze moto to je kup, nie psuj dobrego bandita. Chyba, że masz zarżnięta 600 to chciałbym mocno pogratulować talentu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Gdyby 600 było w dobrym stanie to nie myślał bym o jakiejkolwiek zmianie pieca, po zakupie i zmianie oleju zaczął mocno kopcić (podczas oględzin zakopcił delikatnie na zimnym) i przy okazji olej zaczął znikać w ogromnych ilościach (trudno kupiłem padło muszę z tym żyć), więc stawiam na to, że naprawa nie będzie opłacalna. Chciałem się zorientować czy dało by się to wykonać bez większych ingerencji w ramę.

Edytowane przez bambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kogo go kupiłeś? Wiesz, jeśli sprzedający coś zataił to możesz się do niego przyj***ć. Jeśli kupiłeś od handlarza, to nawet jak masz fmarża to możesz podziałać. A jak nie to oddaj do mechanika i dowiedz się najpierw co i jak, potem dopiero szukaj pieca, zakładam, że skoro go kupiłeś to się nie znasz i sam grzebać w nim nie będziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam,ale gdzies taki temat byl.Mozliwe.ze na starym forum.Poszukaj,ponoc pasowalo z niewielka zmiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym działaniem to lipa, bo moto kupiłem jakoś we wrześniu tamtego roku od osoby prywatnej. Kupując byłem przekonany, że w jakimś stopniu na pewno olej będzie brał, ale nie myślałem, że aż tak dużo. Najprawdopodobniej w przyszłym miesiącu moto trafi do mechanika na wstępne oględziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że szukać powinieneś dopiero jak będziesz wiedział, co mu jest i ile kosztowałoby naprawienie tego. Kupując piec tym bardziej nie wiesz co kupujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pieca jeszcze nie szukałem, ale tak z ciekawości sprawdziłem ceny i chciałem się dowiedzieć czy wgl była by taka opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu, silnik od 650 raczej napewno nie podejdzie do ramy od 600. Silnik chłodzony płynem od 650 nie podejdzie do olejaka 650. To chyba wszystko wyjaśnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - ogarnijcie się:

Wszystkie OLEJAKI Suzuki 600,650,750, 1100, 1200 są zamienne miejscami. Silnik 650 spokojnie wchodzi i będzie żył - robiłem taką operację u Marcyfula. Znam przypadek włożenia 1200 do 600 i silnika 600 do ramy 1200. Warto tylko elektrykę zostawić sobie z 600, jest mniej problemów z aplikacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie trzeba silnika opuszczać żeby zawory zrobić? Taka przypadłość jest w slingshotach 750 po włożeniu pieca 1100

 

Tap tap

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.