Skocz do zawartości

Silnik 650 Do 600


bambo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki - ogarnijcie się:

Wszystkie OLEJAKI Suzuki 600,650,750, 1100, 1200 są zamienne miejscami. Silnik 650 spokojnie wchodzi i będzie żył - robiłem taką operację u Marcyfula. Znam przypadek włożenia 1200 do 600 i silnika 600 do ramy 1200. Warto tylko elektrykę zostawić sobie z 600, jest mniej problemów z aplikacją

tez tak mi sie zdawalo aczkolwiek nie bylem pewien wiec nie specjalnie chcialem to pisac :) a masz doswiadczenie jak to jest z 1100 ? z wsadzeniem do b650? bo moze bede mial taki piecyk za grosze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o taką odpowiedź mi chodziło, qnerk wielkie dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzi p&p, jedynie gaźniki musisz mieć większe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mi sie zdawalo aczkolwiek nie bylem pewien wiec nie specjalnie chcialem to pisac :) a masz doswiadczenie jak to jest z 1100 ? z wsadzeniem do b650? bo moze bede mial taki piecyk za grosze :D

a tego 650 niechcial bys sprzedac pozniej? Edytowane przez TONY84WRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego 650 niechcial bys sprzedac pozniej?

nie wiem czy bedzie mi sie chcialo w to bawic w tym sezonie generalnie zanim wsadze cos do moto staram sie zeby bylo w stanie igla wiec najpierw ogarnial bym ten piec 1100 tak zeby byl idealny kolejnakwestia ze silniczek ktory mam obecnie ma ledwie 22 tys strzelone wiec awaryjnie chyba by lezakowal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

tez tak mi sie zdawalo aczkolwiek nie bylem pewien wiec nie specjalnie chcialem to pisac :) a masz doswiadczenie jak to jest z 1100 ? z wsadzeniem do b650? bo moze bede mial taki piecyk za grosze :D

 

nie biedzie problemy z heblami?

600 i 650 w oleju maja te same tarcze, zaciski i pompy? czy się mylę?

 

"Bo widzisz, z gówna bata nie ukręcisz. wjebiesz mocniejszy silnik i zostawisz standardowe hamulce? Przecież B6 1 gen nie hamuje."

cyt.

Magpie

Edytowane przez grand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie biedzie problemy z heblami?

600 i 650 w oleju maja te same tarcze, zaciski i pompy? czy się mylę?

 

"Bo widzisz, z gówna bata nie ukręcisz. wjebiesz mocniejszy silnik i zostawisz standardowe hamulce? Przecież B6 1 gen nie hamuje."

cyt.

Magpie

O jak ogromnym wzroście mocy mówimy,że aż potrzeba zmieniać hamulce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jak ogromnym wzroście mocy mówimy,że aż potrzeba zmieniać hamulce :)

 

Bardziej chodziło o to, że bandzior ma po prostu spowalniacze, nie hamulce :P Ale olejowa 650 ma to samo gówno na pokładzie :/ Ale oplot pewnie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 650 spokojnie wchodzi i będzie żył - robiłem taką operację u Marcyfula.

chyba Doomsayer ma teraz tego ulepa :P :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodziło o to, że bandzior ma po prostu spowalniacze, nie hamulce :P Ale olejowa 650 ma to samo gówno na pokładzie :/ Ale oplot pewnie pomoże.

 

nie przesiadajmy z tymi hamulcami, nie jest to super sport, zęby twarz urywało przy honowaniu :)

bardziej chodziło o to, ze nie opłaca się wstawiać większego pieca bo trzeba wymieniać zawieszenie(?), instalacje el i hamulce.

trzeba kopic drugie moto tyle ze w częściach.

 

resumując:

jeśli padł Ci silnik(pierścienie) to poluj na 600/650, najmniej zachodu ze swpem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Jeszcze jedno pytanie :) gaźniki można zostawić z 600 czy muszą już być z 650 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moga zostać z 600, robilem taki swap i fajnie to jezdziło,ostatnio miałem też wsadzone 650 w rame giksa 750 na gażnikach 38 mm z giksa z tubami i dynojetami stage 3 i też latało.A żeby było ciekawiej jutro wsadzam gazniki z 650 do 600 z 2002 r

 

edit.

w tym Twoim 7.5 91 masz oryginalne 38mm?

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna, to ja sie naszukalem tych gaznikow 38mm zeby do B12 wsadzic, a tu ludzie maja takie i wkladaja nawet bo 6.5.

hamowales to potem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też mnie to interesuje!Jak to wygląda z mocą przy 650 z gaźnikami 38mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie hamowałem tego, mialem orginalne gazniki z 750 rok 1991 w której padła głowica wiec wrzuciłem silnik z 650 a że mam przerobiony wachacz to pasowały mi tylko tuby z KN, chcac nie chcąc musiałem wrzucic dynojety stage 3 i pare godzin na dostrojenie żeby to grało.Efekt był taki ze silnik wkrecał sie momentalnie,zero przydławień, na gume szło przy lekkim odkreceniu gazu.A teraz zmieniłem piec na B12.

Edytowane przez madpawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie biedzie problemy z heblami?

600 i 650 w oleju maja te same tarcze, zaciski i pompy? czy się mylę?

 

"Bo widzisz, z gówna bata nie ukręcisz. wjebiesz mocniejszy silnik i zostawisz standardowe hamulce? Przecież B6 1 gen nie hamuje."

cyt.

Magpie

 

nie bedzie mam usd z yzf750 i heble 6 tłoczkowe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne pytanie dotyczące już silnika 600, czy można zaślepić te dopalacze spalin czy jak to nazwać wychodzące z cylindrów idące do filtra powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są do tego jakieś specjalne zaślepki czy można uciąć na samym początku i np. zaspawać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sobie wyciąć kawałek z blachy, chyba lepiej wygląda. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.