Skocz do zawartości

Dodatkowy Otwór Podczas Podnoszenia Iglic


Cirus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przez przypadek trafiłem na taki film i przypomnialo mi sie jak kiedys podnosiłem u siebie iglice to nie wierciłem dodatkowego otworu, może warto sie tym zainteresowac? Robił to ktos u siebie w gaźnikach? na ponizszym filmiku pod koniec koleś wierci otwór 1,5 mm. Cos dawno nic nie dłubałem w dziorze ( zrobiony dolot kn, wydech, air box, podniesione iglice ) i znowu przyszły myśli tjunerskie :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=8L8aNzCKEWE

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie odnosnie zmiany wysokości iglicy, czy jak zmienię wysokość to muszę robić synchro czy tylko skład mieszanki ustawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skład i to nie zawsze, wysokosc 1,25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklad i synchro zawsze, wysokosc 1,25 na stage 1. Otworu nie wiercilem ale skoro to operacja odwracalna to sprobuje

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchra nie robiłem po założeniu wszystkich podzespołów i na waku było równo także nie w każdym przypadku, dziurke tez chyba zrobie, zawsze można ją zaślepić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w swojej inazumie takie otworki. Myślałem, że to oryginalne :zdziwiony: No, ale może w inazumach tak robili a w bandziorach inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bandit 1200 oryginalnie ma dwa takie otwory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bandit 1200 oryginalnie ma dwa takie otwory

 

II gen 1 otwór,

 

a odbiegajac od tematu, dokładaliście jeszcze podkladke pod iglice oprócz regulacja ząbkowej? Bo tak kiedys dostroiłem ile się dało ale ciągle mam jakis niedosyt, wierze że można jeszcze pociasnac troche przejscie z wolnych na średnie obroty :driving_moto: i chyba wróce do swińskiego ryjka bo wtedy dużo płynniej sie wkreca..

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

nie mam totalnie czasu :slash: jak ide do garazu to robie wszystkie sprzety tylko nie swój :oczy: ale z racjonalnego punktu widze same plusy z takiej niewielkiej operacji, nawet biorac pod uwage to ze w I gen takie coś jest seryjnie.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,przejrzalem.Wyjasnijcie mnie tylko , czy ta modyfikacja powoduje tylko zywsza reakcje na gaz,poprzez szybsze unoszenie przepustnicy z iglica,czy jest ona po prostu wyzej w calym zakresie obrotow.Chodzi mi o zuzycie paliwa,czy przez to podnosi sie.Mam nadzieje,ze rozumiecie o co chodzi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoduje tak jak napisałeś "zywsza reakcje na gaz,poprzez szybsze unoszenie przepustnicy z iglica"

iglica jest tak samo, tu nic sie nie zmienia.

 

byłeś na hamowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie.Mam troche spraw rodzinnych i niestety nie dotarlem jeszcze.Chce jechac do topbike,to przy okazji pogadam.Nie jest drogo , bo 100zl i 140 kilometrow do przebycia w jedna strone.W Lodzi zycza sobie dwie stowki,wiec wole miec wycieczke :-) Mam nadzieje,ze uczynie ot jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Wywierciłem sobie dodatkowe 30% powierzchni dziurki. Taka modyfikacja nie dała żadnych odczuwalnych rezultatów.

Przy +30% nie ma lepszej reakcji na gaz. Z logów z jazdy również nie wynika aby czas między odwinięciem a reakcją

się zmienił. Przed tem był w granicach 0.4-0.6s po modyfikacji podbny rozrzut. Wpływu na AFR nie zaobserowowałem.

 

Kto wywierci większe dziurki? :)

 

bikepics-2583848-full.jpg

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam że takie rozwiązanie sprawdza sie tam gdzie zamiast airboxa siedzą same stozki i podcisnienie jest za małe zeby podnieść iglice, w tubach k&n 2 gaźniki sa połączone i tam z wytworzeniem podcisnienia jest lepiej niż na indywidualnych filtrach (w każdym razie u mnie tak było).

Tak czy siak w serii napewno nic sie nie zmieni.

 

Tolin jakie logi robisz z jazdy, jakie sygnały wyprowadzasz, masz jakis ecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam owalne filtry K&N, do tego iglice z P.P.H.U. Holeshot, dysze Holeshota były mocno za bogate (150-155)

więc rozwierciłem stockowe na cirka-abałt takie jak trzeba. +5 stopni do zapłonu oczywiście. A loguję tym samym

zestawem którym Daniel robił swoje B12.5. Mierzę obroty, stopeń uchylenia przepustnicy, podciśnienie w gardzieli

jednego z gaźników oraz AFR.

 

Absolutnie nie twierdzę, że to nic nie daje bo na moją logikę do pewnego momentu powinna się reakcja na gaz

zmniejszać. Po prostu "+30%" do powierzchni nic nie dało. Pewnie trzeba więcej....

 

W przyszłym tygodniu będę miał czas zabawy ze sprężyną zaworu membranowego. i tu na 100% będą widoczne

konkretne zmiany. Muszę się pozbyć ubogości mieszanki w zakresie 3.5-5 kRPM i mam na dzieję, że tu znajdę

brakujący +1.5 do AFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toli jak siekniesz wieksza dziure to daj znaka bo jak sie bawic to na całego ( chociaz moze u Ciebie ma jakis wpływ to ze są stożki? ) , ja po podobnych modyfikacjach tylko na zwykłym knie stroiłem mieszanke chyba z miesiac i w szoku byłem ile może zmienić 1/4 obrotu po takich modyfikacjach. Co do samej dziurki to raczej cos jest na rzeczy skoro zrobili ją w Igenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest rozmiar otworów w pierwszej generacji? W GEN2 średnica to ~3mm co daje ~7.2 mm^2 powierzchni.

Wydaje mi się, że gen 1 ma mniejsze dziurki. Poza tym ma wyczuwalnie "twardszą" sprężynę, a przynajmniej

tak mi się zdawało, gdy miętoliłem jedną z Kryniowych... Trzeba by tu wagi zegarmistrzowskiej.

 

To kto zmierzy średnicę w Gen 1?

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest rozmiar otworów w pierwszej generacji? W GEN2 średnica to ~3mm co daje ~7.2 mm^2 powierzchni.

Wydaje mi się, że gen 1 ma mniejsze dziurki.

 

z pamieci jedynie pamietem z tego co na serwisie rozbierałem to w I genie te dziurki miały podobnie co w II genie + - 2,5 max 3 mm średnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Wczoraj przy grzebaniu zaślepiłem te dodatkowe dziurki i okazało się że jednak miały wpływ na pracę silnika tylko ja wywierciłem je wtedy

kiedy jeździłem na ubogo i przy gwałtownym odkręceniu manetki i tak nie jechał od razu. A wpływ jest taki że motocylk robi się nerwowy.

Taki niepotrzebnie nerwowy. Nie ma to nic wspólnego z pozytywnym odczuciem zmniejszenia czasu reakcji na gaz. Nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.