Skocz do zawartości

Jak Sprawdzić Silnik


mati2388
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze jako że usterka została wykryta i usunięta to nadszedł czas na podsumowanie.Jak już wszyscy wiedzą,a w szczególności korytarz:),do głowicy dostała się jakaś "kulka",na skutek tego cztery zawory na czwartym garze były do wymiany,gniazda zaworowe do regeneracji,docieraniu na szczelność,po za tym głowica została ponownie splanowana.Po tych zabiegach kolega Jab2 założył ją na swoje miejsce.Po jej założeniu dokonaliśmy pomiaru kompresji na czwartym garze i z pomiaru wynika że jest okey:).Moto złożone,czeka na pogodę by pojechać na przegląd.Jeszcze silnik muszę umyć bo wypala się na nim stary olej,a trochę się na niego tego oleju wylało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • jab2

    12

  • MetalBeast

    9

  • korytarz4

    9

  • mati2388

    28

.Moto złożone,czeka na pogodę by pojechać na przegląd.Jeszcze silnik muszę umyć bo wypala się na nim stary olej,a trochę się na niego tego oleju wylało:)

 

No to gratulacje, że udało się złożyć maszynę do kupy. Pewnie trochę newów na to straciłeś, dlatego zyczę teraz bezawaryjnej eksploatacji.

Kulka w cylindrze pozostanie chyba już niewyjaśnioną zagadką?

 

A co do oleju, nie mogłem filtra odkręcić i go wkrętakiem potraktowałem - efekt cały kolektor w oleju i silnik dookoła. Wypalało się to to ze 3 dni i śmierdziało :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to wpadła jedna z dwóch blokad od pokrywy zaworowej (taki mały wałwczek),sam osobiście miałem przypadek że mi jedn wpadł do silnika przed oczami miałem czarny scenariusz rozbieranie silnika,ostatnią żecz jaką zrobiłem to odkręciłem miskę olejową i w tym momecie byłem najszczęśliwszą osobą na świecie :jupi2:

Edytowane przez GumBal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metal to samo ja zrobiłem z filtrem ale ogólnie to kilka razy z różnych miejsc mi się olej wylał z tego silnika,muszę pomyśleć o jakimś dobrym środku do wymycia silnika i żeby nim uszczelek nie uszkodzić.A tak w ogóle to jak do alternatora dostanie się woda to coś się stanie bo w sumie myjąc moto łatwo może się tam ona dostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati ja silniki w moto jak są mocno ubrudzone myję preparatem K2 Akra (takie psiukadło jak płyn do mycia szyb :P) tylko trzeba pamiętać żeby silnik był zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc tą internetową jak i tą w garażu;)mam nadzieję że przyjdzie czas kiedy to ja będę mógł wam w czymś pomóc:)

 

Temat zamyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.