Skocz do zawartości

Kranik Paliwa


Gość Bazzi
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z natury głupich. Ale zastanawia mnie fakt 3 napisów przy kraniku paliwa w bandziorze i 3 pozycji kurka.. On, Pri, res.. Na którym powinno się jeździć? Od czego są pozostałe.. Wdzięczny bede za odpowiedź..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździsz na ON, jak masz mało paliwa to RES na rezerwa, a PRI to zalewanie gaźników np. po zimie :)

Edytowane przez Qba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa sprawa zapoznaj się z instrukcją obsługi swojego motocykla. Fajna lektura dużo mądrego się dowiesz... a i dylemat z kranikiem się rozwiąże.

Suzuki Motor Poland odpowie na większość twoich pytań -> http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=instrukcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pri używaj tylko na kilka minut kiedy motor długo stoi, albo Ci braknie wachy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już się o to pytałem kiedyś, jakoś w listopadzie ub. roku, nie zostawiaj na PRI bo czeka cię wymiana oleju ;] ja zostawiłem na tydzień, olej nie śmierdział, ale dla bezpieczeństwa wymieniłem olej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę pisać nowego tematu więc podepnę się tutaj. Kranik jako taki nie ma opcji off, prawda? Jak to wygląda gdy chcę zdjąć bak i odepnę przewód paliwowy? Przez kranik poleci benzyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poleci, kranik jest podciśnieniowy. Puki nie będziesz ssał rurki podciśnienia to z wężyka paliwowego nic nie poleci (no może parę kropel :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja się podepnę. Zimą wymieniłem uszczelki w kraniku, wszystko zgodnie ze świetnym opisem krakusa. Mimo wszystko jak ostatnio ściągnąłem bak, odpiąłem wszystkie rurki to paliwo ciekło w każdym położeniu kranika. Ale jak po zimie odpalałem moto to gaźniki nie były zalane... Nie wiem o co kaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem ze jedyna bezpieczną pozycja odpinania baku jest ON tylko wtedy sie nie leje za nadto... tylko troche na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jesli o kraniku mowa, to mam takie pytanko. moj bandzior nie rowno chodzi, zawiozlem go do naprawy, gosciu mierzyl temperature kazdego kolektora i zazwyczaj 2 byly dobrze nagrzane a 2 slabiej i tak na zmiane, i oni stwierdzili ze to kranik;| tak sobie mysle ze to nie mozliwe, i dlatego chcialbym uslyszec jakiejs konkretnej wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj 2 byly dobrze nagrzane a 2 slabiej i tak na zmiane

 

W jakim sensie, na zmianę? Raz jedna para lepiej się grzała od drugiej, a innym razem odwrotnie, czy co?

Od czego zależała ta zmiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parami tak bylo, i nie zalezalo to od niczego, poprostu chodzil na normalych obrotach.

ja tez tak myslalem ze co ma kranik do tego, mnie juz wkur... ta sprawa, bo oddalem moto niby do fachowcow a c**j z nim robia, co tu poradzic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zmień mechanika :)

stawiał bym tu raczej na gaźniki, a nie na kranik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazniki? parami? mi to cewkami smierdzi...ewentualnie ktorys z przewodow paliwowych lub vacu jest zgiety/przytrzasniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazniki nie bo robili regulacje czyscili je i chodzil dobrze, jakies 100 km przejechalem i walsnie zaczal sie ten problem, tez tak mysle ze to cewki. bo on dostaej pelnej mocy dopiero jak juz jest blisko konca obrotow, jak go tak na maxa przeciagne, bo tak ponizej 9 tys to chodzi i przyspiesza jakby polowe mocy mial mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnienie mojej przypadłości. Okazało się że uszczelka o-ring będąca pod pokrętłem się zawinęła i przepuszczała paliwo bez względu na położenia kranika. Noc w zamrażalniku i dopasowała się ponownie do wymiarów pokrętła. Teraz hula jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noc w zamrażalniku i dopasowała się ponownie do wymiarów pokrętła. Teraz hula jak ta lala.

 

polak potrafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie zakładać nowego tematu - pozwólcie, że się podepnę:

czy jest gdzieś możliwość kupienia samej membrany do kranika? wszędzie gdzie się doszukałam to tylko całe zestawy naprawcze, i czy jest gdzieś taniej niż np. w Larssonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wątpię - sprzedają w zestawach. Poszuka tourmaxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.