Skocz do zawartości

Jak Ochronić Plastiki - Dodatkowa Ochrona Oprócz Gmoli I Crash Padów


Gość bandyta
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam stelaż pod kufry założony cały czas. Przy jakichś małych wywrotkach powinien dać radę - zerknij do mojej galerii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee generalnie można cały motocykl orurować :D No crash pady czy tam gmole to jeszcze rozumiem, żeby silnika nie rozj***ć... ale jakieś takie dziwne rzeczy? Pytam się na co? Nawet jakbyś się wywrócił, to ile razy to robisz? No chyba, że co wyjazd to może i warto... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gmole? a po co gmole?

popatrz jakie sa rozwiazania w stuncie. robisz stalowe sety z wymiennymi reglowanymi/ryglowanymi czy jak to sie pisze pegami (w sensie zeby byly zabki chropowate by sie but nie slizgal), ktore najczesciej sa wydrazone w srodku i sie scieraja przy glebie. do tego rozporka miedzy setami. robisz jeszcze jakies mocowanie tlumika i masz wszystko.

 

cos takiego:

http://moto.allegro....2869826356.html

http://moto.allegro....2881416874.html

 

 

ewentualnie tak jak napisal Kalisz1980. zakladasz wingracka i tez masz pelna ochrone zadupka.

Edytowane przez krynio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

WItam wszystkich jestem wlascicielem szkoly jazdy. W zwiazku ze zmiana przepisow jak zapewnie wszyscy juz wiedza;), potrzebuje gmoli do Bandziora 650S z 2006 roku. Macie cos na sprzedaż lub znacie osoby ktore moglyby stworzyc takie gmole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw tutaj musisz zobaczyć

http://polishbanditc...ematu-na-forum/

a później pewnie się wiele dowiesz odnośnie swoich pytań

edit

Rejestracja: 04 lis 2012 gdzies ty sie chował :P

Edytowane przez JASTRZABTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mad Jaro czymś takim się zajmuję i zbiera listę chętnych na nową partie. Więcej w dziale sprzedam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się zmieniło w przepisach odnośnie gmoli ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egzamin na placyku jest chyba troche trudniejszy... Więc pewnie na L'ce paciaki walą ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witajcie,

 

Posiadam już całkiem sprytne gmole chroniące dekle silnika, szukam jednak dodatkowej ochrony m.in czachy, bocznych plastików (z napisem bandit) oraz plastikowych boczków przy zadupku.

 

Czy jest w sprzedaży jakaś klatka, lub dodatkowe przynajmniej dwupunktowe gmole na te części bandziora? Zaznaczam od razu, że bardziej od estetyki zależy mi na bezpieczeństwie.

 

W grę wchodzi zakup gotowca lub nawet wykonanie 'domowe', ale na chwilę obecną.. nie wiem nawet, w jaki sposób je tam zamontować. O ile z tyłu mam po obu stronach zadupka po 2 wystające dynksy (chyba na stelaż do kufrów), o tyle z przodu kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.

 

Z dołu dzięki za pomoc ;)

post-2338-0-04065500-1369508369_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykle do nauki jazdy mają takie klatki pomontowane :zeby:

i chyba to się na zamówienie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie na L-ce jeżdżą przeważnie nakedy i nie wiedziałem takiego orurowania. Tak, czy inaczej - gdzie to można zamówić, jakiś orientacyjny koszt, pojedyncze sztuki wchodzą w grę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A2_suzuki1d.jpg

 

Coś w ten deseń?

Mój znajomy w warsztacie robi coś takiego, nawet dla L-ek z WORLD lub szkół ale musiałbyś mu podstawić motocykl, żeby mógł wszystko powyginać na miejscu i dopasować. Jesteś ze Szczecina więc to odpada, poszukaj, może ktoś coś takiego robi w Twojej okolicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze glupie pytanie ale zadam. Po co Ci to?

 

no i zadałeś :D

 

 

Z klateczkami typu L-ka to troszkę przesada, ale jakieś małe crashe przy np tylnych setach czy uchwytach pasażera to w sumie czemu nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zieloo, a może ty po prostu powinieneś sobie kupić kabriolet? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...... ale jakieś małe crashe przy np tylnych setach czy uchwytach pasażera to w sumie czemu nie...

 

Wystarczy firmowy kufer centralny, przećwiczone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym całym zamieszaniu chodzi o dodatkowe punkty podparcia, tak, żeby motocykl upadając nie miażdżył owiewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na tyl jaki stelaż ala pod sakwy boczne właśnie to tych śrub co wystają. Ja u siebie to zrobiłem z pręta fi 10 taki stelaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to czasem kierownica nie będzie punktem podparcia? Jako, że jest ogranicznik skrętu to moto powinno się oprzeć na kierze i gmolach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tylko z góry jakby koziołkował i pasów :D

 

https://www.google.p...369805974580432

 

Zastanawiam się czy jest sens ;p lusterko 30 zł, końcówka kierownicy 20 zł, klamka 30 zł, gmole masz, na tył stelaż pod kufry boczne :)

 

I tak musiałby dobrze upaść bo jak trzymasz go w dłoniach to oprze się tylko na gmolach ;)

Edytowane przez Pain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...
  • 1 year later...
Wczoraj stawiając bandziorno na stopki na myjce poślizgnąłem się. Straciłem równowagę i nie dałem rady go już utrzymać. Mimo że mam ponad 90kg .... udało mi się jedynie łagodniej go położyć (upadł na prawą stronę). Efekt to strzaskany kierunkowskaz i pęknięta owiewka. Szlak mnie trafił. Wcześniej koledzy którym się nie odmawia - raz na prawą stronę, raz na drugą. Wrrrr.
I znalazłem ten post. Widzę, że jednak w temacie niewiele się rozwinęło.
Pierwsza rzecz to cash pady - będę je miał! Jednak czaszy nic nie zabezpiecza. A z pewnością nie kierownica (na myjni wcisnęła się w kratkę i ledwie przetrwała klamka. Z kratką z myjki na kierze jeździłem 2 dni ;) ). Chyba poszukam punktu, gdzie można by było zamontować ładnego crashpada chroniącego przednie owiewki (kierunkowskaz można poświęcić)...
Przy okazji pytanie - czy to brak mojej ostrożności, czy każdemu się zdarzyło przewrócić moto na parkingu?
A może jednak ktoś coś już wykombinował w kwestii ochrony?

photo-thumb-8880.jpg?_r=1415526979
Możesz napisać jeszcze 9 postów do 10 listopad 2014 - 10:54
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.