Skocz do zawartości

Podwyższone Spalanie - Jakie Przyczyny?


Gość damian_psut
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry, zazwyczaj tak nie mędzę, ale patrząc na Twój post i wiek mam jedno pytanie: jesteś pewien, że potrafisz już wszystko, na co pozwala 650 i potrzebujesz 1250?

Pytam z życzliwości, bo jak tu pałujesz ponad 200, to tam będziesz pałował ponad 240, a to już jest dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój bandzior 600 pali mi 9/100 a dodam , że jest po synchronizacji gaźników i ogólnie po pełnym serwisie z tym , że moja jazda wygląda tak , że dogrzeje moto , przejade z 3-10 km i gaszę posiedze chwile i znowu to samo ... Rzadko kiedy jade dalej niż 50 km od domu więc moze to dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, zazwyczaj tak nie mędzę, ale patrząc na Twój post i wiek mam jedno pytanie: jesteś pewien, że potrafisz już wszystko, na co pozwala 650 i potrzebujesz 1250?

Pytam z życzliwości, bo jak tu pałujesz ponad 200, to tam będziesz pałował ponad 240, a to już jest dużo...

Czasami po prostu lubię przycisnąć mocniej a duże prędkości spowodowane są częściej bardzo częstymi przelotami autostradą na których droga strasznie wolno ucieka, ale zmiana pojemności na większą nie do końca spowodowana jest tym, po prostu uważam że fajnie było by mieć sprzęt w którym na 6 biegu odkręcasz gaz i czujesz że jedziesz a nie musisz bawić się w grzebanie biegami :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli stać Cię na litra, to powinno stać Cię na eksploatacje. ;) Co nie zmienia faktu że 10L to nieco za dużo, już nie wspominając o 15tu.

 

Co do mocy doskonale Cię rozumiem. Ja w moim 650 również czuję że mógłby mieć więcej koni, ale staram się nie jeździć tylko po prostej. Szukam zakrętów i w pokonywaniu ich odnajduję prawdziwą frajdę. Przekraczam granice swoje i opony po bokach. :) Przeczytaj sobie "Wywiad z trupem" (http://motormania.com.pl/felietony/wywiady/wywiad-z-trupem-podkarpacki-sposob-na-wypadki-motocyklowe/) . Jesteś podobny do tych gości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GSF1250 SA w wersji GT - czyli niemal to samo o co pytasz. Moje spalanie masz w podpisie tego postu.

Czy spalił mi kiedyś 10 l/100km? Może, na którymś z wypadów na tor? Przy pałowaniu na trasie 200+ pali 8,5 - 9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat przeniesiony i połączony z innym wątkiem na temat spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie pomóżcie.Nie chce zakładać nowego tematu Zrobiłem w niedziele trasę ze znajomymi(około400km), jeden ma gsxf-a, drugi bandita tak jak ja tylko N(97r), a ja S(99r). Nie mówcie mi o stylu jazdy, tylko przyczyna musi tkwić w środku bo moto zatankwane pod korek na liczniku niespełna 198km, a on już mocy nie ma, musiałem się na rezerwe przerzucić. Chłopakom jak liczyliśmy spalił około 5l-prędkość 110km/h. Jeden jechał dodatkowo z dziewczyną i wynik 5l, a mi kur*a prawie 9!Sam!( ciężki nie jestem 72kg ; ] ) Litości. Co to może być.! Ogólnie zadowolony jestem bezproblemowo podróż przebiegła jedynie te spalanie mnie przybiło.... z Torbami mnie puści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy serwis: filtr powietrza, świece, regulacje (lub czyszczenie) gaźników - synchro, skład mieszanki, oraz sprawdzenie luzów zaworowych.

 

Kliknij w tagi - Spalanie - u góry tematu - są jeszcze dwa inne tematy o spalaniu i spróbuj znaleźć odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, ze 200 km na baku do rezerwy to nie jest jakies wybitnie duze spalanie...

 

I styl jazdy ma znaczenie - mogles jechac na nizszym biegu i wyzszych obrotach albo na za wysokim biegu do predkosci... Przyczyn moze byc sporo. Krzyszof ma jednak racje- pelny serwis i wtedy rob testy spalania.

 

Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że serwis przeprowadzony.Rozmawiałem z osobą, która mi to robiła (zna się na rzeczy) to rzucił hasło, że mogły być dysze? zmienione na większe, bo kupiłem go zza granicy. Mówił, że ktoś stawiał na osiągi (?!) .... nie wiem, dzisiaj stanę na równi z bandit N i porównamy, który się szybciej zbiera, np na drugim biegu.

P.S. gdzie te tagi? : [

Fałkofil. Uwierz mi, że jest. Bo ja przy 200km przerzuciłem na rezerwe, a kolega dopiero przy 320! Różnica jest znaczna! Z powrotem jak wracaliśmy to 40km przed domem musiałem znowu przerzucić bo się wcześniej tanknąłem, a on jeszcze jeździ bez rezerwy bo wczoraj był u mnie. Biegi zmieniam przy 3,500-4tys. /4500 więc nie jest pałowany. Oni jeźdźą tak samo.

Edytowane przez WiewioR_2oo6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ihost_1370332023__zrzut_ekranu_2013-06-04_godz_094424.png

 

Kliknij - będziesz miał dostęp do kolejnych tematów.

 

Link o tagach masz w mojej sygnaturze.

 

-----

 

Mogą być dysze, albo mieszanka jest zbyt wzbogacona. Masz jakiś tłumik przelotowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fałkofil. Uwierz mi, że jest. Bo ja przy 200km przerzuciłem na rezerwe, a kolega dopiero przy 320! Różnica jest znaczna! Z powrotem jak wracaliśmy to 40km przed domem musiałem znowu przerzucić bo się wcześniej tanknąłem, a on jeszcze jeździ bez rezerwy bo wczoraj był u mnie. Biegi zmieniam przy 3,500-4tys. /4500 więc nie jest pałowany. Oni jeźdźą tak samo.

 

Magpie jeśli już.

 

Jeśli masz 2 bandziora to zamieńcie się na kilka dni gaźnikami i będziesz wszystko wiedział. ale jeśli wchodzisz na rezerwę przy 200 to spalanie masz na poziomie 8 litrów- w moim B6 który był w pełni stockowy w Sce - miałem dokładnie takie spalanie. (dlatego 10l/100km w SV mnie nie przerażało)

W trasie trochę mniejsze- około 7-6 jak była ciulowa droga i nie dało się zapierdalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to duzo 8 litrow, ja w b6n mialem okolo 7,3 litra w miescie i moto bylo palowane, 8 to palil w zime

 

Wysratalkowane z Xperia

Edytowane przez esterboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat rzeka. I tak będziecie się licytować?

Akurat już wyjeździłem bandziorem sporo km i normalnie pali około 5L /100. Jak jechałem z Głogowa do Wrocławia w godzinach szczytu z plecaczkiem spalił mi 5,6L a ciągle wyprzedzałem, zwalniałem i przyspieszałem. Ponad 6 to chyba nigdy się nie zdarzyło, nawet jak leciałem za Zieloną Górę tą ekspresową nie schodząc poniżej 150km/h, też z plecaczkiem i kufrem.

Więc jeśli ktoś pisze, ze mu b6 pali 8, 9L to ma ewidentnie coś sknocone w regulacji, nie umie dobrać biegu, albo silnik już ma dość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Ty metal jezdzisz w knedel wolno. Ja jestem ciezki i mam ciezka lape, to mi tyle palil w miescie a gwarantuje Ci, ze b6 w lepszym stanie nie widziales nawet w reklamach :P A temat nie jest do licytacji- pali duzo to trzeba pomoc, trzeba tez jednak wiedziec, ile to duzo...

 

Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Ty metal jezdzisz w knedel wolno.

 

No i właśnie to jest cały sens tej dyskusji (brak sensu). Każdy jezdzi inaczej i ciężko coś poradzić.

Można zerknąć na świece, one dadzą jakiś obraz spalania. Można też pojezdzić 100km tempem emeryckim. Jeśli nie spadnie do 5L to też skopane coś.

Kiedyś tym sposobem zeszło mi poniżej 5 bo zrobiłem 176km i dolałem do pełna 7,8L, ale toczyłem się 90-100 cały czas po pustej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeb zrobic poradnik malego bandziora i napisac co zrobic aby palil mniej. Ale jesli kolega ma zmienione dysze to chyba nie trzeba byc specjalista aby stwierdzic, ze wieksze fi to wiekszy przeplyw ergo wieksze spalanie :)

 

Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami po prostu lubię przycisnąć mocniej a duże prędkości spowodowane są częściej bardzo częstymi przelotami autostradą na których droga strasznie wolno ucieka, ale zmiana pojemności na większą nie do końca spowodowana jest tym, po prostu uważam że fajnie było by mieć sprzęt w którym na 6 biegu odkręcasz gaz i czujesz że jedziesz a nie musisz bawić się w grzebanie biegami :)

 

No to autostrad współczuję. Prosta droga to jest knedolony dramat bikera...

A co do odkręcania na 6., to jak to zrobię przy 7000, to ja tam czuję, że coś się dzieje nawet w 650 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik i cała reszta seryjna. Nic nie robione. Przynajmniej z mojej strony. Jak jechalismy dzisiaj, jeden z lewej ja z prawej i na trójce daliśmy ogień to lekko od niego odszedłem to mówił, że czarnym dymem lekko ode mnie poszło. Jak lekko to nie wiem.... Co do stylu jazdy. Kolega p**duje jak idzie, daje mu w dupe no i 5l-5,5. Ja jeżdżę normalnie no nie kręce do odcięcia, tylko zmiana przy 4tys. i jazda spokojna, bo ja będę chciał go pocisnąć to mam WIR w baku, normalnie słyszę jak tam się kotłuje. Masakra.

P.S. dzięki za skan.

Edytowane przez WiewioR_2oo6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć świece i sprawdź kolor, daj gaźniki komu innemu i skontroluj co z tymi dyszami, czy są ori czy nie- jeśli nie to wiesz co robić, jeśli są ok to strojenie gaźników- bo jeśli o spalanie chodzi to w nich i ich strojeniu leży przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja co moge mięc w takim razie ze swoim skoro niecałe pół roku temat przeszedł serwis ( Oleje , czyszczenie gaźników , synchro , luzy zaworowe , sprzęgło, nowe oponki i świece ) można powiedzieć , że go raczej częsciej pałuje niż jezdrze spokojnie ale spalanie wychodzi mi 10/100 z tym że mam załozone 2 wydechy IXIl-la i musze jeździc cały czas na rezerwie bo jak odpale go na odkręconym kraniku to coś jest zapchane i nie dostaje paliwa przez co mi gaśnie ...

Edytowane przez prymas02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny dym? Wykręć świece - może okazać się, że będą czarne, bo mieszanka jest zbyt bogata i po prostu więcej paliwa pociąga, które się nie spala całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nowe założone. Pojade do mechaniora dzisiaj. A co powiecie na...... zawory? Bo tutaj kolega z forum, stwierdził ze tam tkwi problem i muszą napier...alać , a u mnie ich nie słychać.

Edytowane przez WiewioR_2oo6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory ma być odpowiednio słychać, jeśli nie kontrolowałeś luzów możesz je sprawdzić- akurat w bandziorze nie potrzeba płytek tylko śrubkami w razie czego się ustawia i będziesz miał spokój na w knedel kilometrów, ale nie zwalałbym na nie zużycia paliwa. Co do świec- to nie ma znaczenia nowe czy nie- jeśli masz za bogato to i tak będą czarne, pamiętaj tylko, żeby sprawdzać po jeździe a nie po odpaleniu i grzaniu na ssaniu np. bo ssanie to właśnie bogatsza mieszanka. Na forum masz temat o świecach i o tym co oznacza jakie zabarwienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.