Skocz do zawartości

Podwyższone Spalanie - Jakie Przyczyny?


Gość damian_psut
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Mój B12 S 03r najmniej spalił 5,2l/100km Trasa ok 300km z prędkością 110-140km/h z kufrem zapakowanym po brzegi A tak średnio mieszcze się między 6-6,7l/100km :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początki z b6S miło wspominam bo człowiek się uczył ( i uczy się dalej) jazdy na moto i spalanie było zaskakująco mało bo czasami poniżej 5 litrów/100km i w miarę oswajania sie z moto spalanie rosło :D . Teraz to zależy, jak jadę sam albo z armaturami to spalanie jest w okolicach 5,5l/100km a jak gonię z plastikami to i 7,5 wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi b12 ja na razie najmniej spalił ~6.5, ale to była spokojna trasa. Normalnie z 8 średnio trzeba liczyć, choć jest w stanie wychlać grubo ponad dychę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobiłem na maim moto 40 km i wyszedł przeszło 14 litrów:O:O moto kupiłem w zeszłym tygodniu, dodam że prze przegazówce puszcze czarny a potem biało niebieskawy dymek, na ssaniu otwartym na full ma obroty okolo 6 tys, jak odpuszcze bywa różnie, raz ma 4 tys, raz gaśnie, nie wiem co jest;/ olej?? świece, regulacja zaworów?? nie miałby ktoś ochoty wpaść i swoim wprawnym dośiadczonym okiem spojrzeć na niego?? posłuchać?;/ dodam że wczoraj czyściłem gaźniki, poprzedni właściciel też je czyścił ale dysze od wolnych powkręcał do oporu, ja ustawiłem je na 2 i 1/4 obrotu od maksymalnego dokręcenia, co może jeszcze być?? obroty falują

Edytowane przez bart3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz coś ewidentnie spieprzone, ale w złym temacie piszesz!

 

Żeby nie robić OT, to mój bandzior chleje około 5,5L Póki co, ale rzadko przekraczam 140 ;) Za to bardzo lubię dynamicznie przyspieszać. Z tym, że moto jest przed synchronizacją gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart3k - na początek zawory do roboty - to podstawa, prócz tego wymiana filtra powietrza i jeśli nie pomoże to gaźniki na stół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart3k - na początek zawory do roboty - to podstawa, prócz tego wymiana filtra powietrza i jeśli nie pomoże to gaźniki na stół

 

dzieki za wskazówki :) w tym tygodniu zabiorę się za regulacje zaworów bo ma wrażenie jak by one troszkę za głośno klepały, szczególnie te na pierwszym cylindrze ssące, gaźniki już wczoraj były na stole i wg mnie sa czyściutkie bo mycie zajęło mi 4 godziny :o nie mam tylko pojęcia na ile ustawić dysze wolnych. gdzieś wyczytałem że na 1 i 3/4 obrotu

 

filtr już zamówiony, z allegro za 40 zeta, to dobry czy raczej nie?? na K&N mnie narazie nie stać;p jeszcze troche wydatków będzie do moto ;p

 

może mi ktoś też powiedzieć czego winą jest takie zachowanie sprzęgła??

 

przepraszam, że nie w tym temacie, ale uznałem za odpowiedni bo to się tyczy mojego ogromnego spalania:O

Pozdro.

Edytowane przez bart3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie średnie spalanie w granicach 5,2 - 6,4, przy czym mniej mi pali jak jadę z panną, pewnie dlatego, że spokojniej :P Ostatnia trasa Chrzanów-Żywiec-Szczyrk-Wisła-Żywiec-Chrzanów w 2 osoby - 5,4l - kilka motocykli, tempo spokojne, sporo górek i winkli, moto serynie oporządzone. Poniżej 4 nie udało się zejść nigdy, ale też nie próbowałem, ale powyżej 7 też nie, z tym że jeżdżę raczej spokojnie, nie odczuwam potrzeby kręcenia po 7 tys, skoro przy ok 4 mam prawie to samo :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie średnie spalanie w granicach 5,2 - 6,4, przy czym mniej mi pali jak jadę z panną

 

 

W moim od 5,1-12L :) ten paradoks jest niezły im bardziej zapakowany bandit to mniej pali :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim od 5,1-12L :) ten paradoks jest niezły im bardziej zapakowany bandit to mniej pali :lol:

 

Jadę na złomowisko po 2 tony ołowiu :D będzie jeździł na powietrze :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niczego takiego nie napisałem, a tylko że jak jadę z dziewczyną to jadę spokojniej operując manetką, co ma zauważalny wpływ na spalanie, natomiast pisanie, że im więcej obładowany tym mniej spali jest co najmniej nadużyciem, a kto wie może i prowokacją obcego wywiadu czy tam innych ruskich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem sobie traskę ok 120km. Nie zamulałem , momentami 180 ale też i 90 km i pomimo dosyć mocnych wiatrów spalił mi ok 6,3 litra na te 120km...Zauważyłem , że czy jadę dosyć dynamicznie w cyklu mieszanym czy spokojnie to pali te 5,5 litra.Jakoś nie mam zbyt dużego rozrzutu i utrzymuje mi się to na podobnym pułapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

full bak i do rezerwy wyszło coś koło 270 km wizyta na stacji i tanken 14 litrów( na full bak) co dało mi spalanie na poziomie około 5,2 l/100km . Jazda spokojna , do 120km/h , 80%trasa 20%miasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w cyklu mieszanym wychodzi ok 6.6-7 ( w trasie do 140 km/l) z pasazerem 0.5 l wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tankowania do tankowania robie jakies 160kilometrow i motocykl nie jest palowany ;D

 

Trasy jeszcze nie sprawdzalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi w drodze do czestochowy wyszlo 5,5 i tak spoko bo jechalem z plecaczkiem i w naszej grupie bylem najmniejszy pojemnosciowo :(

i musialem cisnac za reszta

Edytowane przez WÄ„SKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę miasta + 230km trasy (120-160km/h) z plecaczkiem i kufrem - 6L/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.