Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

GPS może tylko to rozstrzygnąć bede pożyczał i sprawdzał mysle ze to bedzie około 200km/h wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyczyłem dzisiaj GPS'a, jutro zakładam szybę, kamerę i będziemy testować :D

 

EDIT:

moje b12 bez owiewki, moja masa 100 kg, prędkość wg GPS 241 km/h :)

Ile miałeś wtedy RPM?? Ja teraz właśnie wróciłem z testu i przy mojej wadze 80KG, połowie zbiornika, bez żadnych owiewek pokazało mi 9k RPM (10k RPM Red Line) na obrotku, 260km/h na prędkościomierzu i 227km/h na GPS, droga prosta, ale dość krótki odcinek, coś bym jeszcze wycisnął :)

 

 

PS:

Ta stronka http://www.gearingcommander.com/ o kant tyłka rozbić, porównywałem prędkości z GPS i nie zgadza się na przykład przy 4k RPM na piątym biegu GPS pokazuje 105km/h, a stronka 110.

Edytowane przez crupez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile miałeś wtedy RPM?? Ja teraz właśnie wróciłem z testu i przy mojej wadze 80KG, połowie zbiornika, bez żadnych owiewek pokazało mi 9k RPM (10k RPM Red Line) na obrotku, 260km/h na prędkościomierzu i 227km/h na GPS, droga prosta, ale dość krótki odcinek, coś bym jeszcze wycisnął :)

 

 

Twoje wyniki w zasadzie zgadzają się z wykresem zmiany biegów http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki_Bandit_1200_S_2005 (ramka na końcu )

 

Parę dni temu też testowałem i licznikowo delikatnie przekroczył 250 km/h. Obroty nie pamiętam.

Specjalistycznych przyrządów pomiarowych brak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisnąłem ostatnio na S8 i było 210 z kufrem (max 140 chyba) ;) trochę wężykował przez ten kufer ale jeszcze pod manetą było z 1cm, myślę że ze 220 by pociągnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zibb faktycznie zgadza się, następnym razem spróbuję na 4-tym biegu pociągnąć do 11k RPM, może wynik będzie lepszy :)

Chociaż sądząc po wykresie mocy i momentu widać, że moto słabnie, ale spróbować nie zaszkodzi :)

Edytowane przez crupez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crupez mamy podobny plan, tylko ja postanowiłem przygotować się następnym razem poprzez wybranie bezwietrznego dnia (ostatnio wiało jak cholera) i wydatkować się na shell-owego v-powera, bo może coś to da przy tak wysokich obrotach choć na cuda nie liczę. Ale wiadomo- każdy km/h więcej to + 10 do zajebistości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje b12 bez owiewki, moja masa 100 kg, prędkość wg GPS 241 km/h :)

ja jak narazie 160 heheh bałem sie dalej że mnie zdmuchnie, jak ty to robisz ponad dwie paki bez owiewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

kiedy kupiłem mojego dziora 2 miesiące temu, jadąc A40 CHeltenham - Oxford, prosta droga, brak radarów, wyciągnąłem 150 mil/h ale kask mi już spadał bo strasznie huyowy był i nawet przy zamkniętej szybie wiało mi w gały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

raz 170, ale balem sie kciuk oderwac zeby kierunek wlaczyc, wiec zwolnilem do 160... lezalem na baku, a ciezka skora powiewala niczym ligninka...

szybka czeka na montaz, ale chyba wiecej w tym sezonie sie nie odwaze, z moim doswiadczeniem watlym to po prostu glupota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieniasy jesteście Ja leciałem 130km/h i szczerze mówiąc już byłem pokichany :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 km/h (zegarowo) bez większych problemów :vroom: przy niezbyt korzystnych warunkach atmosferycznych :) co tu pisać KUSICIEL I JESZCZE RAZ KUSICIEL :lol:

A najlepszy tekst mojej żony przed moim wyjazdem:

 

" Tylko wolno proszę jeździć, bo ciebie ponosi czasami" w odpowiedzi " Nie no, oczywiście na wyścigi nie jadę :lol: "

:vroom: :vroom: :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Cieniasy jesteście Ja leciałem 130km/h i szczerze mówiąc już byłem pokichany :lol:

te 130 to juz chyba nieakualne :angry: o ile dobrze kojarze?:lol:

Edytowane przez Calanthe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

260 GPS-owe, ale to w podwoziu i ramie gsxr, to sie chyba nie liczy, licznik przeklamuje masakrycznie, bo sie zamknal sporo poza 280, jakby dorysowac kreski to gdzies kolo 320. :P:blink::vroom:

Edytowane przez redwater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznikowe 229 z kufrem i 242 bez kufra :) Nawet nagralem filmik ale raczej nie bede go upublicznial :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wy robicie te prędkości, to ja nie wiem. Jak próbowałem utrzymać 150km/h w trasie to byłem spompowany jak materac później. Mimo, że mam S to targało mną we wszystkie strony, a ja targałem kierą i tak się koło zamykało, co równa się totalnemu zmęczeniu.

Wiem, że kluczem jest położyć się na bak, ale kiedy to robię czyję się tak niekomfortowo, że odechciewa mi się od razu. Po to mamy prostą wygodną kierownicę, żeby z niej korzystać, a jak ktoś lubi leżeć to na scigacza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wy robicie te prędkości, to ja nie wiem. Jak próbowałem utrzymać 150km/h w trasie to byłem spompowany jak materac później. Mimo, że mam S to targało mną we wszystkie strony, a ja targałem kierą i tak się koło zamykało, co równa się totalnemu zmęczeniu.

Wiem, że kluczem jest położyć się na bak, ale kiedy to robię czyję się tak niekomfortowo, że odechciewa mi się od razu. Po to mamy prostą wygodną kierownicę, żeby z niej korzystać, a jak ktoś lubi leżeć to na scigacza!

 

załóż se deflektor :P Przy 150 cisza i spokój. A przy 90-100 nawet fajkę można spalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.