Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaję mi się, że wskazówka od obrotów przy przygazówce wolniej opada na końcu, obroty na biegu jałowym od czasu do czasu skaczą w granicy 0,5tyś. Czkawki nie ma i kaszlu też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

PS. mama wie, ze tak szybko zapierdalasz motórem ? :nonono:

moze CI cichaczem zebatki zmienila i twojemu dziorkowi wcale nic nie dolega? :lol:

Tyy...a wiesz, że ta zębatka rzeczywiście wydawała mi się mniejsza...? :hmmm: w serwisie mi zakładali napęd i może k**wa mam nie tyle zębów co trzeba, ale to aż taka różnica w prędkości by była?

 

p.s. mama tylko wie, że ćpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodze w temat patrze 170 max i tak sobie mysle - moze chłop 3 biegu zapomniał wrzucić ? :D później patrze 600 :P

 

a zeby lepiej policz bo mozna sie nieźle zdziwić ;)

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodze w temat patrze 170 max i tak sobie mysle - moze chłop 3 biegu zapomniał wrzucić ? :D później patrze 600 :P

 

a zeby lepiej policz bo mozna sie nieźle zdziwić ;)

później będę w domu to będę musiał policzyć te zęby...a gdyby sie okazało, ze mam jednak mniejszą to można z taką jeździć czy stanowczo nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak coś większa z tyłu ;) a jeździć można, na patelniach jeźdza w stuncie i daje rade ale rwanie kosztem vmaxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile powinna pójść 600-ta dobrze naregulowana. Tylko szczerze!

szczerze to mi wskazówka wedrowała pod 230, ale nie wiem czy wszystkie B6 czy tylko mój maja spore przekłamanie względem GPS. Przy 140 na blacie GPS wskazywał coś 134, a przy 180 okolice 165 także czym wyższa prędkosć tym większe przekłamanie. Łatwo wywnioskować że jak z tych 230 było 200 w realu to jest dobrze ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak coś większa z tyłu ;) a jeździć można, na patelniach jeźdza w stuncie i daje rade ale rwanie kosztem vmaxa.

moc mniejsza, to spalanie będę miał mniejsze a prędkość taka sama(no może nie maksymalna) :D za tego wynika, że przy mniejszej zębatce są mniejsze obroty przy danej prędkości, niż miałoby to miejsce z większą zębatką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile powinna pójść 600-ta dobrze naregulowana. Tylko szczerze!

Cały temat o prędkości maksymalnej jest tutaj.

 

A co do problemu jatamoto, może faktycznie zmienili Ci napęd na jakiś silniejszy ale wolniejszy. Ja bym też spojrzał na filtr powietrza, a może jakieś lipne paliwo w zimie?

Edytowane przez remki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A co do problemu jatamoto, może faktycznie zmienili Ci napęd na jakiś silniejszy ale wolniejszy. Ja bym też spojrzał na filtr powietrza, a może jakieś lipne paliwo w zimie?

Tankuje tylko na Orlenie już kilka lat i nic się nie działo. Silniejszy napęd byłby wiekszy, a mi się wydaje, że mam mniejszy. Co za tym idzie...powinien jechać szybciej, a nie jeszcze wolniej... chyba jednak wina lezy po stronie gaźników i filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile powinna pójść 600-ta dobrze naregulowana. Tylko szczerze!

 

220 km/h na blacie miałem parę razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuje tylko na Orlenie już kilka lat i nic się nie działo. Silniejszy napęd byłby wiekszy, a mi się wydaje, że mam mniejszy. Co za tym idzie...powinien jechać szybciej, a nie jeszcze wolniej... chyba jednak wina lezy po stronie gaźników i filtra.

 

Wcale nie koniecznie szybciej. Bo jak bedziesz zmniejszal zebate, to moto bedzoe potrzebowalo wiecej sily do rozpedzenia sie do wiekszej predkosci, a moze dziorowi wlasnie sily brak. Zweryfikujesz to po obrotku najszybciej. Jak na mniejszych biegach idzie do odciny bez mialczenia, a na 6tce juz tak nie chce to moze wlasnie jest to o czym mowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie koniecznie szybciej. Bo jak bedziesz zmniejszal zebate, to moto bedzoe potrzebowalo wiecej sily do rozpedzenia sie do wiekszej predkosci, a moze dziorowi wlasnie sily brak. Zweryfikujesz to po obrotku najszybciej. Jak na mniejszych biegach idzie do odciny bez mialczenia, a na 6tce juz tak nie chce to moze wlasnie jest to o czym mowie.

Na mniejszych biegach idzie pod samo czerwone pole bez jąknięcia, na 6 zamykam manete i ledwo dochodzi do 170, obrotów też ma dostatek jeszcze na te 200 spokojnie. Więc mówisz, że co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dialog kolegów z 13 czerwca .....

 

remki

- To też trochę zależy od napędu... Może założyłeś mocniejszy ale wolniejszy. Mój B6 205 i więcej nie chce... Brakuje mi trochę.

 

michal_b6

- A co ma do tego napęd. Chyba, że prędkość czytasz z GPS. Bo przecież jak masz inny napęd i jedziesz z realnie z prędkością załóżmy 190 km/h a

pokazuje Ci te ponad 200 to i tak i tak prędkość na liczniku zbiera czujnik przy zębatce. ?

Tu akurat zależy od obrotów silnika. A jaki założysz inny napęd (inne zębatki) to już będzie przekłamywał na liczniku.

 

remki

- Napęd ma to do tego, że jak założysz dużą zębatkę to motocykl jest silniejszy ale ma mniejszy Vmax.

 

michal_b6

- No tak, zgadza się.

Ale wciąż będzie on pokazywał na szóstym biegu przy 5 tys obrotów te 100 km/h ale faktycznie będzie on jechał mniej. ?

... END

 

michal_b6 - bzdury piszesz albo nie znasz specyfiki B6 / B12 generacji I, II

 

Wskazania prędkościomierza są za pomocą linki i ślimaka przenoszone z przedniego koła i na dodatkowe przekłamania licznika (oprócz fabrycznych może wpłynąć zmiana rozmiaru ogumienia koła przedniego).

 

Rozmiar opony koła tylnego oraz zmiana konfiguracji napędu (o czym dyskutujecie w waszym dialogu) nie mają wpływu na przekłamania prędkościomierza w pierwszych Banditach. Wszelkie tego typu zabiegi miały by wpływ na wskazania prędkości mierzonej na GPS przy danych obrotach na danym biegu, a nie miały by wpływu na wskazania prędkościomierza gdyby prędkościomierz był połączony z jakimś czujnikiem na skrzyni biegów przy wałku zdawczym.

 

Poniższe rozważania dotyczą motocykli w których tak jak w starym Bandicie prędkość brana jest z koła nie ze skrzyni biegów.

Jeżeli zakładasz prędkość obrotową silnika na poziomie 5 tyś obr/min to na tzw oryginalnym/dedykowanym zestawie 15/45 będziesz miał te 100 km/h

modyfikacja: 1 (tył)

jeżeli zwiększysz ilość zębów np z 45 na 47 wtedy motocykl będzie elastyczniejszy ale wolniejszy. Przy 5000 obr/min wskazywana przez Bandita prędkość - **95 km/h

modyfikacja: 2 (tył)

jeżeli zmniejszysz ilość zębów z 45 na 43 wtedy motocykl straci na elastyczności ale będzie szybszy. Przy 5000 obr/min wskazywana przez Bandita prędkość - **105 km/h

modyfikacja: 3 (przód)

jeżeli zwiększysz ilość zębów np z 15 na 17 wtedy motocykl straci na elastyczności ale będzie szybszy. Przy 5000 obr/min wskazywana przez Bandita prędkość - **107 km/h

modyfikacja: 4 (przód)

jeżeli zmniejszysz ilość zębów z 15 na 13 wtedy motocykl będzie elastyczniejszy ale wolniejszy. Przy 5000 obr/min wskazywana przez Bandita prędkość - **92 km/h

 

** prędkości podane jako przykładowe w celu zobrazowania zmian jakie niesie za sobą modyfikowanie zębatek. Nie mam tylu zębatek żeby przeprowadzić testy ;P

Edytowane przez Kalisz1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na 5 biegu też idzie do czerwonego pola ?. Z tego co pamietam to na piątce miałem coś około 220 na odcince.

 

To ja chyba mam licznik padnięty bo na obwodnicy Wrocka szósty bieg - odcinka na szpuli ok. 205 , może 210 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na 5 biegu też idzie do czerwonego pola ?. Z tego co pamietam to na piątce miałem coś około 220 na odcince.

tego nie wiem...a to ważne jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim B12 na jedynce mam 130... dwójka 190

 

v-max ponad skalę licznika...

 

ale zapewne to tylko licznikowe, bo realne dużo mniejsze - poprzez przekłamania...

 

:vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć kopułki gaźników i wyciągnij przepustnicę podciśnieniową - u mnie przy pękniętej membranie szedł max 160 +/- błąd pomiaru - wyciągnij i obejrzyj gumę pod lupą, potem ilość otworków w przepustnicy podciśnieniowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ile obr/min masz przy jeździe 130 na jedynce?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć kopułki gaźników i wyciągnij przepustnicę podciśnieniową - u mnie przy pękniętej membranie szedł max 160 +/- błąd pomiaru - wyciągnij i obejrzyj gumę pod lupą, potem ilość otworków w przepustnicy podciśnieniowej

ja jebie qnerk jestes najlepszy, juro to sptaedze, alno moze po jutrze jednak bo jutro to powerady bede pił :beer:

 

zdrówko na dobitke...

Edytowane przez jatomoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b12 - 285km/h, przełożenie 16 przód i 42 tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.