Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A teraz mi sie jeszcze przypomniało może to bedzie dla was istotna informacja ze czasem przy odpalaniu a właściwie wtedy kiedy właśnie za bardzo nie chce zapalic strzela z wydechu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo regulacje powinno się zrobić zawsze po zakupie moto- bo nie wiesz kiedy było ostatnio robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no widzisz! i dla mnie to jest znowu coś nowego bo tego mi nikt nie powiedział:P powiedz mi jeszcze czy ten sezon oblece czy raczej nie bardzo lepiej oddac do regulacji?Panowie chwilowo uciekam odezwie sie jutro póki co dziekuję za pomoc jak zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam Tobie abyś edytował posty i dopisywał to co przyszło Tobie do głowy w danym momencie.

abyś nie pisał postów jeden pod 2gim.

 

dzięki temu lepiej się czyta a i porządek na forum jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr powietrza, choć gdyby był zasyfiony to by wiecej niż 100 nie leciał, ale warto go wymienić jak nie wymieniałeś.

Ogólnie jak kupujesz moto to filtr oleju i powietrza, sam olej, regulacja luzów zaworowych i synchro gaźników powinno być zrobione na dzień dobry, nie mówiąc o przejrzeniu hamulców i ewentualnej wymianie klocków razem z czyszczeniem tłoczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Kondzio pisze- zrób mu serwis, opłaci się, nie ma na co czekać, do końca sezonu jeszcze długo długo, jeśli nie masz hajsu na "normalny" serwis to chapter ślunsk mały nie jest i może ktoś taniej Ci to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo regulacje powinno się zrobić zawsze po zakupie moto- bo nie wiesz kiedy było ostatnio robione.

A no widzisz! i dla mnie to jest znowu coś nowego bo tego mi nikt nie powiedział :P powiedz mi jeszcze czy ten sezon oblece czy raczej nie bardzo lepiej oddac do regulacji?Panowie chwilowo uciekam odezwie sie jutro póki co dziekuję za pomoc jak zawsze

 

Jak kupuje majtki w lumpeksie to też piere, bo nie wiadomo kto wcześniej chodził :P

 

A tak na serio to trudno odpowiedzieć na twoje pytanie, rób jak chcesz, to twoje moto.

Edytowane przez Frank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wczoraj wyskoczyłem z kumplem i fakt więcej niż 120 nie pojedzie do tego zaczął ogromne ilości paliwa żreć na prawie pełnym baku 210km przejechane dziś zobacze te gazniki chociaż zaczynam wątpić...olej i filtr zmieniony.Do regulacji oddam zaraz jak sie uporam z tym problemem

 

No i przyznam ze filtr powietrza jest nieruszany nie wiedziałem ze może to mieć tak duży wpływ na spalanie...

Edytowane przez Wieszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmm, jak ja bym tak mógł zrobić choć 200 km na pełnym baku, to byłbym szczęśliwy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmm, jak ja bym tak mógł zrobić choć 200 km na pełnym baku, to byłbym szczęśliwy... :)

co ty mówisz ja ostatnio zrobiłem 330 :),a mozna by zrobic troche wiecej,ale to juz byłaby przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zaworami i synchro było 220-240.

 

Po regulacjach robie czysta, do rezerwy, tej na kraniku.

 

Ale mało mi i zamówiłem filtr i świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty mówisz ja ostatnio zrobiłem 330 :),a mozna by zrobic troche wiecej,ale to juz byłaby przesada

w trasie? w miescie?

Wysratalkowane z Xperia

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w trasie? w miescie?

Wysratalkowane z Xperia

No wiadomo,ze w trasie w miescie o wiele wiecej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dużo mało. Na spalanie ma wpływ tyle czynników, że nie da się tego tak porównywać bezpośrednio z innymi użytkownikami. Technika jazdy, masa tyłka, stopień zużycia silnika, regulacja, filtry, opony, ciśnienie w oponach, nawet teren. Norma to od 5 na trasie do 8-9 przy załadowanym motocyklu i często obsuwającej się manetce :D

Poza tym było powtarzane wszędzie - jak Ci się nie podoba spalanie to zacznij od filtra powietrza.

Edytowane przez Lorden
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to coś jest skopane. 200km na pełnym baku?? Ja w weekend zrobiłem 297km do włączenia rezerwy. Jechalem z plecaczkiem, kufrem, tankbagiem po różnych dziurawych drogach kotliny kłodzkiej, więc prędkości rzadko przekraczały 120km/h.

Zajmij się filtrem powietrza, może wyglądać dobrze, ale radzę wymienić, do tego świece też możesz wymienić skoro nie wiesz kiedy było robione. No i serwisik się kłania jak już wyżej napisano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc Panowie wczoraj rozkręciłem te gazniki membrany były wporządku filtr powietrza też nie wyglądał żle ale zamówie nowy poza tym jak go przegoniłem troche przedwczoraj to wczoraj juz zauważyłem po odpaleniu ze strzelał z wydechu i to tak dość...No dokładnie 210km na pełnym baku włącznie z rezerwą więc juz nie wiem regulacja gażników obowiązkowo mnie czeka czy jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulację zrób bo coś dużo pali ale wcześniej jeszcze zdejmij pokrywe zaworów i obadaj luz.

edita:

Jakiego koloru masz świece?

Edytowane przez Frank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie to jedno a co z utratą mocy?z tym obadaniem luzu to tez tak nie do konca.Gażniki zobaczyłem Panowie poinstruowali odpowiednio a do tego tez bym potrzebował pomocy więc gdybyś mógł byłbym wdzięczny:)świec jeszcze nie wykręcałem..dziś postaram sie to zrobić to zdam relacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i filtr bym zmieniał od razu! Po tym zabiegu powinien już lecieć więcej niż 120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie to jedno a co z utratą mocy?z tym obadaniem luzu to tez tak nie do konca.Gażniki zobaczyłem Panowie poinstruowali odpowiednio a do tego tez bym potrzebował pomocy więc gdybyś mógł byłbym wdzięczny:)świec jeszcze nie wykręcałem..dziś postaram sie to zrobić to zdam relacje

 

Masz zapał, hahaha.

 

Zamiast klepać posty weź się do roboty :D

 

Wysokie spalanie i utrata mocy idą parze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w pracy a po pracy mam dziecko i kupe spraw do załatwiania latanie po sądach itd jak ktos miał przyjemnośc to wie ile to bieganiny.niestety jestem ograniczony czasowo a kasowo tym bardziej.

 

I niech mi ktoś wytłumaczy bo widze juz jakieś ostrzeżenia zbieram mam caly czas pisac w jednym i tym samym oknie?

 

Moc jest taka jaka powinna byc bo motor wczesniej kopał wiec o blokadzie nie ma mowy.Nie chce z góry kupować świec filtrów dawać na regulacje itd bo wiadomo wiąże sie to z kosztami a wolał bym być pewny co do tego co należy zrobić niż robić wszystko do okoła a okaże sie że to nie miało sensu bo będzie to zupełnie co innego...Powiem szczerze na początku polegałem na tym że to faktycznie te membrany no ale jak wczoraj rozebrałem gażniki i tam było wszystko w jak najlepszym porządku to sie trochę zdziwiłem

Edytowane przez Wieszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jest przyblokowany jakoś? Jaka moc masz wpisaną w dowodzie rejestracyjnym? Chociaż 120km/h to mało jak na zablokowanego bandita

 

Wysłane ze Srapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jest przyblokowany jakoś? Jaka moc masz wpisaną w dowodzie rejestracyjnym? Chociaż 120km/h to mało jak na zablokowanego bandita

Też bym się skłaniał w tym kierunku.

Wcześniej latał szybciej i mu się coś pozmieniało, że się nie rozpędza powyżej 120?

Czy dopiero co zamontowałeś licznik i się okazało, że Twój Vmax to raptem 120 kmph?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym się skłaniał w tym kierunku.

Wcześniej latał szybciej i mu się coś pozmieniało, że się nie rozpędza powyżej 120?

Czy dopiero co zamontowałeś licznik i się okazało, że Twój Vmax to raptem 120 kmph?

 

Pamietam jak jechałem po niego i pozniej tez z kumplem samochodem to ześmy sie zrownywali przy 170 wiec raczej przy tym bym nie obstawiał.Chyba nie obejdzie sie bez wizyty u speca tzn mechanika cos czuje..Nawet gdyby to była blokada jak juz ktos wcześniej wspominał to do ok. 150km/h

Edytowane przez Wieszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.