Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem o co wy sie tu kłócicie :D ja miałem wczesniej z przodu zebatke 13 i wyciagałem licznikowo 265 teraz mam normalna 15 i 250 czasami sie uda jak nie jest pod wiatr.

czyli za ciezko mu na fabrycznych przelozeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

achh te stare matury, brak czytania ze zrozumieniem :D

 

napisałem, że nie mają wpływu na prędkość licznikową a nie rzeczywistą :P

 

A no już tak podejrzewałem, że chodzi nam o to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

dobra Pany, mam problem. W zasadzie mi to nie przeszkadza. Mianowicie moj bandzior leci max 251km/h (wskazanie elektronicznego licznika). Nie mialbym nic przeciwko, bo tyle gdzies leci standardowy. Ale na pokladzie mam gaziory 38mm z gixa, owale k&n, wyprzedzenie zaplonu, wywalony pair, nowe swiece, nowe kable wn, wyczyszczone fajki. Na swiecach kremowy nalot. Moto przyspiesza jak wsciekle, ale cos v-max mu kuleje. Juz nie wiem gdzie szukac problemu. Pomozecie? :)

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies Ci to juz pisalem: rocznik se zmien :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za robote sie wez, do 18 zakaz wchodzenia na forum :P

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra Pany, mam problem. W zasadzie mi to nie przeszkadza. Mianowicie moj bandzior leci max 251km/h (wskazanie elektronicznego licznika). Nie mialbym nic przeciwko, bo tyle gdzies leci standardowy. Ale na pokladzie mam gaziory 38mm z gixa, owale k&n, wyprzedzenie zaplonu, wywalony pair, nowe swiece, nowe kable wn, wyczyszczone fajki. Na swiecach kremowy nalot. Moto przyspiesza jak wsciekle, ale cos v-max mu kuleje. Juz nie wiem gdzie szukac problemu. Pomozecie? :)

 

dzieci w afryce glodne chodza a ty z takimi problemami wyjezdzasz :takaemotka:

 

Masz odciecie na 5tym biegu? Moze kwestia przelozenia. Czy bedziesz mial 100 czy 200 kuni, na tym samym przelozeniu osiagniesz ta sama predkosc (teoretycznie, kwestia czy znajdziesz tak dluga prosta, zeby dojsc do max obrotow na ostatnim biegu) , tylko w roznym czasie, ale to pewnie wszyscy wiedza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kufa no nic jeszcze go troche pozyluje na manecie w opor, moze dojdzie po jednym do 260 i bede spal spokojnie. Tylko juz nie chcial isc i wartosc predkosci zaczela spadac. Przyjmijmy niekorzyste warunki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikon, to weź coś zrób, ja ostatnio po przeglądzie- a filtr powietrza chyba nawet nie był wymieniany - wyskoczyłem na chwile na autobahne i przy moich 175 kg i rozpiętości  żagla miałem 240..., że aż się zdziwiłem... a wiem, że pójdzie więcej bo kiedyś chudy kumpel jechał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikon, to weź coś zrób, ja ostatnio po przeglądzie- a filtr powietrza chyba nawet nie był wymieniany - wyskoczyłem na chwile na autobahne i przy moich 175 kg i rozpiętości  żagla miałem 240..., że aż się zdziwiłem... a wiem, że pójdzie więcej bo kiedyś chudy kumpel jechał :D

 

wieto ale ty masz lepszy model, wiec nie ma o czym mowic :takaemotka: Ju noł de łan pałer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup ZZRa, przy 280 odcina czwórkę, a jeszcze 2 biegi masz w zapasie ;)

 

 

Tapatalk@iOS7.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy bedziesz mial 100 czy 200 kuni, na tym samym przelozeniu osiagniesz ta sama predkosc (teoretycznie, kwestia czy znajdziesz tak dluga prosta, zeby dojsc do max obrotow na ostatnim biegu) , tylko w roznym czasie, ale to pewnie wszyscy wiedza :)

No nie :) Jak masz powiedzmy przełożenie do 320 km/h to przy 100KM osiągniesz może 230 a przy 200KM pewnie spokojnie 320km/h. :) Konie mechaniczne odpowiedzialne są tylko i wyłącznie za prędkość maksymalną a moment obrotowy za przyspieszenie. 

 

kup ZZRa, przy 280 odcina czwórkę, a jeszcze 2 biegi masz w zapasie ;)

Dokładnie :D Ja nie wpadłem jeszcze na pomysł, żeby zabrać mojego nakeda i sprawdzać mu maksymalną :) za to sprawdzałem parę razy czy faktycznie dobrze przyspiesza i kilka plastików się o tym dowiedziało :P 

 

 

Nikon masz zhamowanego Bandita? Ile wyszło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie byl hamowany, ale przyspieszenie ma atomowe w porownaniu do serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszenie atomowe to może trochę więcej momentu niż seria, jak zębatki nieruszane są to muszę Cię zmartwić, ale pewnie ma mniej koni niż seria skoro leci wolniej od niej :) Wiesz jak chłopaki pozakładali puste wydechy to też im się wydawało, że nagle milard koni i szybsze chomiki w kołach są, ale hamownia pokazała co innego. 

Ty NIkon, a może Ty po prostu jesteś wielki strasznie i te 251 licznikowe to tak nieźle :D 

Edytowane przez Oktanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie :) Jak masz powiedzmy przełożenie do 320 km/h to przy 100KM osiągniesz może 230 a przy 200KM pewnie spokojnie 320km/h. :) Konie mechaniczne odpowiedzialne są tylko i wyłącznie za prędkość maksymalną a moment obrotowy za przyspieszenie. 

 

 

 

No to ja to samo napisalem, troche innym jezykiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty NIkon, a może Ty po prostu jesteś wielki strasznie i te 251 licznikowe to tak nieźle :D

oj Oktan bo się poczuję obrażony :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zwykle ubijanie pierdol, zero konkretow. Co jeden to lepszy filozof :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...

Tak z ciekawości... Jaką maksymalną prędkość uzyskaliście na B6 1generacji?? Powinien 200 wycisnąć w N-ce i przy standardowych przełozeniach napędu ?

Edytowane przez Masanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata temu z owiewką five star wydusiłem 215 wg.gpsa, bez owiewki 190 ale to na starym silniku przebieg miał ok.82 tysięcy. Obecny silnik ma 21 tysięcy, ale nie sprawdzałem maxa bo wymieniałem w październiku i nie było możliwości. W sumie nie widzę różnicy między silnikami, tyle tylko że nowszy jest czysty wewnątrz a stary był okopcony. Generalnie do 120 zbiera się tak samo,ale ja ciężki jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 1gen napewno licznikowe 200 poleci, nie wiem czy więcej i ile ma się to do prawdziwej prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 licznikowe N'ka leci na bank

Edytowane przez Zimo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości... Jaką maksymalną prędkość uzyskaliście na B6 1generacji?? Powinien 200 wycisnąć w N-ce i przy standardowych przełozeniach napędu ?

 

moja leciała maks 180-190..ale miałem "oszczędnie" ustawioną mieszankę :)

przy rozkręconych gaźnikach dało radę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max 213 z bagazem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałe 210 moja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Wracając do tematu, wczoraj leciałem jakieś 186 km/h i od 4 biegu już nie chciał wchodzić do odcinki, zatrzymywały się obroty gdzieś w okolicach 10, 11 tyś. Mój bandit to 650s k8, z dużym kufrem, pogoda raczej bezwietrzna. Świeży wymieniony filtr powietrza i jeszcze wiele innych pierdół.

 

A, i jak zmieniałem bieg na wyższy to na chwilę po zmianie zmniejszały mu się obroty tak jak by miał oddech złapać i dalej się mozolnie rozpędzał, to było dziwne.

Edytowane przez Booster27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.