Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z rozpędzeniem mojego bandziora na dłuższym odcinku idzie około 183 a przy lżejszym kumplu momentami 190. benzyna 98. świce ok, filtr powietrza czysty (lecz nie wymieniony ,niedługo wymienie), chodzi równo na wolnych obrotach, w dowodzie wpisane 57 kw wiec blokad chyba nei ma skoro tyle leci, po mieście przyspiesza dobrze, czy możliwe ze jest nie wiem zmieniony zapłon, czy skład mieszanki na gaźnikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może licznik kłamie????

 

PS

 

Ponad 200 spokojnie powinien pokazać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz zdlawiony w jakis sposob - albo nieodblokowany do konca,a praca silnika jest normalna przyspiesza normalnie czy w jakis sposob zaklocona jest plynnosc jazdy??

 

moze w gaznikach (dzieki bugg :) )cos jest nie do konca okay z kopulkami .

Edytowane przez jacekrysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włąsnie nie odczułem nic niepokojącego. przyśpiesza dobrze mam wrażenie, chodzi równo, tylko ta prędkość. Czyli od czego powinienem zacząc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie przy osiąganiu maksymalnej prędkości każdy kilogram ma znaczenie więc w moim przypadku nawet im mniej paliwa w baku tym lepsze osiągi do tego temperatura powietrza im chłodniej tym lepiej no i oczywiście pozycja za sterami, mniejsze opory powietrza i mniejsze zawirowania.

Mój pojedzie 210 i ani km więcej, dodam że to na 5 biegu, na 6 to ciężko utrzymać te 210 a co mówić jeszcze o przyspieszaniu.

A powyższe czynniki u mnie maja olbrzymie znaczenie bo czasem nawet ciężko 190 pojechać a innym razem 210 bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy obok mnie jechał suzuki o pojemności 400 i zostawił mnie w tyle mówił ze miał 205 momentem lekko ponad a ja wtedy jechałem 185 i ani grama wiecej mimo ze to 650 ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś klops musi być skoro nie idzie .... mój idzie 210km/h ale odnosiłem wrażenie że jeszcze coś więcej pójdzie zapewne nie długo się upewnię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że do najlżejszych nie należę, pozycję też przyjmuję zwykle dość mało aerodynamiczną - to moje 650s rozpędza się bez problemu do 200 - dalej brak mi odwagi :P, choć na pewno jeszcze odrobinę da radę - więc coś nie tak!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak miał by być niby zablokowany "częściowo" ? ja obstawiam filtr powietrza + regulacje gaźników a jak nie to mogą być jaja jak u majkiego ze mial rozj***ne gazniki i mu przepustnicy do końca nie otwierało..i tez jechał dziwnie wolo, mimo ze nie był zdławiony..jak nie pomoze wymiana filtra ( + ewentualnie synchro gaznikow) to ja bym wyjał cała listwe z gaznikami i zobaczył czy wszystko chodzi jak nalezy, odrazu mozna sprawdzic czy sufu za duzo nie ma i w razie czego je wyczyścic..1h, no max 1,5 h a spisz spokojniej

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisał wojtecki.

Zobacz czy na 4 i 5 biegu leci do czerwonego pola.Ale to gdzieś na lotnisku lub na niemieckiej autostradzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją leciałem 212 i miałem wrażenie że jeszcze więcej poleci, niestety droga się skończyła :angry:

  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do v-maxa to Panowie jest różnie- na jazdach testowych miałem okazje sprawdzić jak to jest z tą aerodynamiką i powiem tak:

Ducati monster 1100 maxymalnie wypierdział 224km/h co przy tej pojemności i mocy jest raczej przeciętnym wynikiem, podejrzewam że z jakąś owiewką byłoby z 20 km lepiej.

 

Kolega rozpędza N-kę gdzie nie ma owiewki poza tym nie wiemy ile waży i czy leci pod wiatr itd. Dodatkowo może mieć nieco większą zębatę z tyłu lub po prostu za szybko wrzucać 6tkę zamiast rozbujać go na 5tym biegu... itd.

Zbyt wiele czynników- najlepiej gdybyś Ty sam przejechał się swoim i czyimś motongiem- wtedy mógłbyś coś porównać.

 

Jedno jest pewne- skoro idzie ponad 160 i nie odcina przy 8 tys. to nie jest zblokowany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec wiem że blokady nie ma. teraz wymienię ten filtr powietrza na dniach i sprawdze jeszcze raz trzymając dłużej na 5 biegu dokłądniej obserwując obroty. Waże 85 kg i wzrost 189cm ale kumpel ważący 68 kg przy wzroście niecałe 170 jechał na pasie startowym w ciągu dnia w raczej bezwietrzną pogodę dokładnie 178 wybralismy się pare dni później nocą gdy było chłodno i też bezwietrznie mówi ze rozpędził się do 190 a ja włąsnie wtedy poleciałem 184. a nad tą regulacją gaźników sie zastanawiam choć równo pracuje ale moze i by sie przydało je wyczyścic i wyregulować. Dzięki za pomoc na dniach posprawdzam jak po wymianie filtra i napiszę jak wygląda sytuacja. jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to proszę o wypowiedź.

Ps. a zębatka z tyłu ma 47 zębów więc standard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napęd? Sprawdź stan przedniej zębatki oraz naciąg. ;) (Jutro przychodzi mi złoty DID to wtedy i ja sprawdzę jak z vmaxem u mnie :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze jeden problem napotkałem. przy wymianie filtra powietrza wsadziłem palce do wlotów gaźnika i chciałem podnieść blaszki -przepustnice- i sie okazało ze sie podnoszą tylko do mniej więcej połowy nie używając siły. niby motor nie blokowany niby leciał 185 ale jednak coś nie tak chyba przy tych gaźnikach. jakieś ograniczniki czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Bandziory mogą być zablokowane? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mogą.Najczęściej zwężka na dolocie lub tuleja w kopułce.

 

A co do merdania paluchami w gaźnikach.Poruszaj manetka gazu i zobacz jak zachowuje się ta "blaszka" :)

Wpadłem też na pomysł ze linka gazu może być poluzowana i dlatego taki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są blaszki na smamym początku i podnosza sie do góry pionowo( nie reagują na manetke i palcem można je podnieść nawet nie do połowy) a dopiero za nimi widać przepustnice która rusza sie kręcąc manetką. a linke sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są blaszki na smamym początku i podnosza sie do góry pionowo( nie reagują na manetke i palcem można je podnieść nawet nie do połowy) a dopiero za nimi widać przepustnice która rusza sie kręcąc manetką. a linke sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to ty mówisz o przepustnicach pionowych.

Zdejmij( odkreć) kopułkę z dowolnego gaźnika i zobacz czy nie masz wstawionych tulei.

A wszystko jest TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne odkręciłem kopułki i pomimo ze mają numer 901 któe nie były blokowane to miały wstawione luzem tuleje o długości 1,3 cm. wygląda tak jakby ktoś specjalnie go zblokował. wszystko skręcone, filtr powietrza wymieniony i jeszcze jak mi przyjdzie pompa hamulcowa i ja założe to przejade sie i napisze jak moto jeździ. ;) Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kilogram i ilość paliwa a banku, nie przesadzajmy, moja 600tka przy moich 90kg i powiedzmy pełnym baku - koniec 4tego biegu 200km/h i na piątym jeszcze ciut przestawi wskazówkę i podziękuje.

 

Posprawdzaj wszystko co możliwe i ewentualnie powymieniaj co konieczne rzeczy.

Tomek może mieć rację z linką gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.