Skocz do zawartości

Problem Z Osiągnięciem Maksymalnej Prędkości


Gość mario00760
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

rada: spróbować bez kufra :P

(zresztą jazda z kufrem pow 140 to już lekkie ryzyko)

n 215 bez problemu - łeb chce urwać, ale co tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, bez kufra, może nie przywiązałeś uwagi do okoliczności: może jednak wiało w twarz, albo pod górkę...  Spróbuj ponownie :) Moja N-ka 220 licznikowo wg GPS-a 208 już w tym sezonie, chociaż wydaje mi się, że kiedyś zamknęła licznik ale wtedy miałem jeszcze tarcze w MPH więc oczopląsu mogłem dostać a więc to raczej dane niepotwierdzone... :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 240 km/h...nie ma takiej opcji :zeby: Mój to tak z 2 paki pojdzie,powyżej to już bida

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy b12 ma jakis kaganiec na 5 bieg ?

Na 4 biegu kreci sie do konca,na piątym tylko do okolo 8K i dalej lipa.

Wyglada to tak:

Jadac na 4 rozpedza sie do pedkosci X

Jadad na 5 rozpedza sie do predkosci X i obroty dochodza do okolo 8K i predkosc nie rosnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 5 biegu do 8,5 idzie ladnie, tak powyzej 8,5 juz ledwo przyspiesza, moc spada i tylko obroty rosna - tak jest u kazdego w B12, punkt maks mocy. Niestety pozalowali 6 biegu by mogl jeszcze troche podgonic.

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 5 biegu do 8,5 idzie ladnie, tak powyzej 8,5 juz ledwo przyspiesza, moc spada i tylko obroty rosna - tak jest u kazdego w B12, punkt maks mocy. Niestety pozalowali 6 biegu by mogl jeszcze troche podgonic.

No wlasnie ale powiedzmy,zamykasz budzik na 4 biegu obr 10K,wrzucasz 5 bieg i nic sie nie dzieje.Dalej budzik domkniety,obr 8K a predkosc nie wzrasta.Cos tu nie gra.

Zastanawiam sie czy nie dalo by rady oszukac modulu ze to jezzcze nie 5 bieg a dopiero 4 . Moze zle kminie,wiec mnie poprawcie.

Sadze ze z w module sa zapisane rozne mapy dla roznych biegow i dlatego 5 bieg tak slabo wyglada.

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jesteś w błędzie. Tu są gaźniki w pełni analogowe. Jedynym czym da się je sterować to podgrzewanie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca sie zgodzę.

To powiedz mi kolego do czego służą 3 piny na czujniku zmiany biegów ? Jeden to wiadomo kontrolka luzu , 2 pozostale to bieg 2 i bieg 3 . Wydaje mi się że sa one do zmiany map. A jeżli tak jest to moja teoria była by sluszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Zmodowany B12 budzik zamyka na legalu. Wg gps-a 253 km/h na niemieckiej autostradzie. 

 

ihost_1463215764__do_pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmodowany B12 budzik zamyka na legalu. Wg gps-a 253 km/h na niemieckiej autostradzie. 

 

ihost_1463215764__do_pl.jpg

Niemcy przejęli okolice Mławy? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statsy z podróży Calais - Mława. Już raz przejeli !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Odnośnie b6 mój na 5 doszedł do 200, a na 6 215 i już więcej nie chciał.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trolololo :D

 

edit.

tak, wiem, na postoju :whistle:

 

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krynio, co to za dźwięk po odjęciu gazu?

Turbina?

Edytowane przez PiotrekBe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmodowany B12 budzik zamyka na legalu. Wg gps-a 253 km/h na niemieckiej autostradzie. 

 

ihost_1463215764__do_pl.jpg

 

Mi się udało gsx-fem 1250 osiągnąć licznikowe (cyfrowy) 242 na autostradzie w Chorwacji,

z centralnym kufrem Givi 55 l i dwoma torbami na tylnym siedzeniu.(przez które nie mogłem się dobrze złożyć)

I jeszcze się rozpędzał,no ale pustej autostrady zabrakło !

Ale oglądałem na YT-ie filmiki ,gdzie kręciły do 260 !!!

Owiewki górą,ha,ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moim B12 z kufrem awinia licznikowe 240 według gps 220 było. Może mógł bym więcej, ale bałem się że mi kufer odleci.

 

Wysłane z mojego myPhone H-Smart przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj mial licznikowo vmax ok 195, po zmianie sprezyn sprzegla ostatnio bylo 210 ale konczaca sie mialem zbyt krotki odcinek niemieckiej autostrady aby to sprawdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.