Skocz do zawartości

Bandit 650 / 1250 - Dławienie - Problem Z Pompą Paliwa - Nie Wkręca Się Na Obroty


Gość dawidek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

fakt... troche groznie to zdanie zabrzmialo ;/ po jezdzie zadnych bledow nie ma.

za pare chwil do moto ma mi zajrzec zaprzyjazniony mechanik.. zobaczymy co powie...

 

do DANIEL'a:

az boje sie zapytac skad znasz te chalupnicze metody naprawy... ludzie z taka wiedza i umiejetnosciami maja latwiej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek 650S

jak tam, jakies nowosci masz? ja nic ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic. Jak coś znajde od razu Ci napisze. Powoli psycha mi siada. Wczoraj jak jechałem ja mu pi...da, opór manetam a tu uuuuuuuuuu i dół. Wyprzedził mnie autobus. Kolejne co sprawdze teraz to ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Musze jednak podjechać do jakiegoś mechaniora bo nie mam takiego przyrządu.A może jest ktoś w okolicy KRK kto ma takie coś, albo użyczyłby zbiornika z pompą na moment do przekładki. Dwie opcje są (tak mi się wydaje) albo go zalewa jak odkręce albo za mało dostaje paliwa. I teraz jak zalewa to albo wina świec, albo modułów. A może wtryski dają za dużo i coś z regulatorem ciśnienia nie tak ( bo chyba takowy tam gdzieś jest na listwie skoro to wersja na wtrysku). Z drugiej strony może za mało dostaje wtedy to wina pompy bo nie podaje tyle co trzeba. Szycha nie poddajemy sie. Po nitce do kłębka :)

Edytowane przez Radek 650S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu się udało. Sprawa okazała się banalna więc podziele się może komuś to sie przyda. Dziś już maksymalnie wkur***ony wziąłem Zuzanne na garaż (po raz kolejny zreszta) z zamiarem rozbebeszenia pompki paliwa. Powiedziałem co będzie to będzie gorzej już chyba być nie może. Zdjąłem bak rozpiąłem przewody blablabla. Wyjąłem pompke i rozłożyłem ją na części pierwsze (właściwie to nie samą pompke tylko koszyk). Wyglądało to tak: post-3740-0-77404300-1333574229_thumb.jpg

Okazało się że rzeczywiście jest jeszcze jeden filterek ZA POMPĄ (oprócz tej "torebki od herbaty") siedzi on w tym plastiku , który trzyma regulator ciśnienia i samą pompke paliwa. Po demontażu w/w wygląda to tak: post-3740-0-33921300-1333574252_thumb.jpg ten filterek chroni wtryski po ewentualnym uszkodzeniu ( zatarciu pompki) przynajmniej tak mi się wydaje. I tutaj był pies pogrzebany. Namoczyłem ten plastik w nafcie później sprezone powietrze znowu nafta znowu powietrze i tak kilka razy, (wyleciało dużo syfu i tych opiłków) post-3740-0-74915700-1333575503_thumb.jpg i gdy dmuchnąłem ustami (bez skojarzeń :) ) dało się wyczuć ze jest o wiele lepiej i polepszyła sie przepustowosc. W końcu zmontowałem wszystko do kupy i nieświadomy jeszcze sukcesu poszedłem na obiad. I później to co poczułem to czysty orgazm !!!!!!! Puki co odpukać chodzi jak ta lala. Także wszystkim załamanym rzekomym zatarciem pompki radze najpierw sprawdzić to. Powodzenia :)

Edytowane przez Radek 650S
  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zwiększyłem ciśnienie w układzie wtryskowym poprzez ograniczenie ruchu sprężyny w regulatorze ciśnienia. Jedyny mankament to wzrost spalania. Już wymieniłem to gówno regulator ciśnienia + filterek (czyli cały ten plastikowy badziew) na nowy, dostępny tylko w ASO za 505zł, względnie USA za 100$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze padl regulator tez bralem pod uwage i szperalem troche na ten temat. To sa regulatory mechaniczne i mozna je zregenerowac za niewielkie pieniadze. Ale wiadomo co nowka to nowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli regeneracja kosztowałaby stówę to dałbym do zregenerowania, problem tylko co z ciśnieniem, jedne źródła podają, że ma być minimum 2,2, inne, że 3,3, jaszcze inne, że 3,5. Jak będzie za niskie to będzie przerywać, jak za wysokie, to będzie dużo palił i reszta układu będzie cierpiała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest z tymi dziorami naszymi, czy to zależy od przebiegu, jakości paliwa, czy maja jakis soft dograny który zapycha filtr :zeby: ale właśnie mam ten sam mankament.

Jutro zabieram sie za rozbebeszanie pompyyyy. Co wykryje - opisze

 

....

 

Dzisiaj rozebrałem po raz enty bak, niestety nie mogłem rozebrać ostatniego białego plastiku który łaczy sie juz z metalową rurką wydostającą sie z baku z obawy przed jej zniszczeniem. Podejście bylo na tyle dobre że troche rozpuszczalnika i sprężone powietrze zrobiło swoje. Mnóstwo syfu coś a'la nagar, wydobyłem z podstawy pompy.

Moto jak narazie pracuje płynnie, wkręca sie na obroty zarówno na zimnym jak i na ciepłym, w trasie jeszcze nie sprawdzałem.

Edytowane przez Zielony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm Panowie a myślicie, że w moim bzyku to właśnie też przez ten filterek ? Bo już nawet wywaliłem zwykły filtr paliwa i też bez zmian...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że może to być...sprzęgło ? Bo mi przerywa a dokładniej natychmiast przechodzi zazwyczaj z 7 tys na 9 tys obrotów jak odkręcę manetkę. Bo na gaźniki to chyba nie wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w zasadzie o czym ten temat, o pompie w 12,5, czy sprżegle w 600ce?

Jakby to był mój temat to wszystkie te oftopy bym raportował, potem nic nie można znaleźć B)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam! Jak zawsze moja wina! Problem miałem teoretycznie podobny ale jakbym wiedział, że u mnie nie pompy paliwa to bym w ogóle nie pisał. Powodzenia w rozwiązaniu tego problemu! Pozdrawiam

Edytowane przez Kacper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

No i jest lipa Panowie :slash: Czyszczenie filtra w baku wg instrukcji + wymiana filtra powietrza nic nie dały...

Na zimnym wyrywa łokcie ze stawów a jak tylko sie rozgrzeje to przy około 9000 obr/min łapie zawieche jak by chciał a nie mógł. Jakieś

propozycje ? jeszcze raz czyszczenie baku + filterków ? Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w zasadzie o czym ten temat, o pompie w 12,5, czy sprżegle w 600ce?

Jakby to był mój temat to wszystkie te oftopy bym raportował, potem nic nie można znaleźć B)

Kruku, byłbyś za.....tym żandarmem, biorąc pod uwagę że spamujesz we własnych wątkach :)

Ta cecha nas łączy, mówię Ci to to jako meliniarz w melinie.

 

Naj***łem się a co, od tego jest melina.

 

[Edit]

Normalnie przecinka zapomniałem po słowie Kruku.

 

Blamzoto wrr ugufryje ita. I w ogóle.

A kabaret Olgi Lipnńskiej oglądałeś wczorqj?

 

[edit 2]

Oj, to nie nie mewlina

Edytowane przez Mors Stefan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym jest, tematy o przerywaniu wodniaków chyba powinny wcześniej czy później trafiać do meliny.

I boly mie, że mam na to rade a nik mie nie bierze poważnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 zdania od Ojca Prowadzącego:

 

1. offtop: stop

 

2. next offtop: BAN

 

3. OVER.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Panowie mam ten sam problem tylko ze ja wymieniłem już filtr paliwa ( w aso 140 zł) i dalej nic . Im bardziej jest rozgrzany tym bardziej kulawo chodzi. moze to ten regulator ciśnienia paliwa. Mam już tego dość. POMÓŻCIE!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypełnić poprawnie profil przy rejestracji bez oszustwa Ci nie pomożemy.

O braku przywitania i poziomie awatara w pełni odzwierciedlającym stosunek do forum i IQ odpowiadającemu wiekowi który wpisałeś w profil nie wspomnę.

See you in hell.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

witam kolega kruk 11 pisał na innym poście o jakimś 2 filtrze paliwa o ile dobrze pamiętam w pompce paliwa. mam identyczny problem z moim 12,5 . ten jeden filtr wymieniłem i efekt byl od razu teraz kiedy moto sie dobrze rozgrzeje i zmieni mu sie mieszanka to przy 7,5 tyś obr. brakuje mu troche życia a to znaczy że do wymiany został jeszcze filtr powietrza, mimo wszystko chciałbym zajrzeć do tego 2 filtra paliwa. prosze o rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Ktoś mi powie czy pompa z 1250 podejdzie do 650 ???

Dokładniej chodzi mi ten nieszczęsny regulator. :zniesmaczony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.