Skocz do zawartości

Bandit 650 / 1250 - Dławienie - Problem Z Pompą Paliwa - Nie Wkręca Się Na Obroty


Gość dawidek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

może masz w baku dużo syfu i Ci znowu filtry zapchało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry wyczyszczone przedmuchane pod ciśnieniem, pompa wyjęta sprawdzona nie przepuszcza w każdej pozycji daje 3 bary, regulator ciśnienia dobry. Przychodzi mi jedno do głowy, wtryski ?

 

Ps. Podajcie linka dot. odczytywanie błędów i jak to sprawdzić bo nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję.

 

Ps.2. Po zabiegach sprężonym powietrzem na filtry i dokładnym wyczyszczeniu a także dolaniu preparatu do czyszczenia wtrysków wkręca się spokojnie na 12,5 tys obr. Poczekamy zobaczymy oby to nie była przedwczesna radość.

Edytowane przez zlomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...

Witam,

i mojego Bandziora dopadła jakaś przypadłość (wodniak 650 2008r) :(. Mianowicie jak go zagrzeje (10-15 km) i po gwałtownym odkręceniu manetki obroty idą do 4,5 tyś a potem jest taka nagła przerwa  (spadek mocy). Dźwięk z tłumika niczym z motorynki czy innego jednocylindrowca i powoli idzie na wyższe obroty. 

3 tygodnie temu miałem lekkie objawy bo gdy na liczniku miałem 180 nagłe odkręcenie manetki powodowało 1s przerwę w przyśpieszaniu ale 200 już od tego czasu nie złapał gdzie wcześniej szedł jak głupi. Teraz to się pogłębiło i mam stracha nim wyprzedzać przy takim nagłym spadku mocy.

Wczoraj jak moto było po trasie (30km) postało 5 min to na początku szedł jak powinien, a potem znów te same objawy co wyżej.

 

Jak dotąd zrobiłem:

-rozkręciłem i przeczyściłem całą drogę paliwową od zbiornika do wtrysków (znalazłem tylko jeden filtr- ssak na samym początku pompy)- nie znalazłem żadnego brudu

-świece i filtr powietrza zostały wymienione jakieś 2 miesiące temu

 

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?

 

Za wszelkie rady Dzięki.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w samej pompie paliwa nie ma drobnej siateczki jeszcze, którą powinno się czyścic ?

Jak wygląda u Ciebie przebieg i kiedy zawory były robione ?

I jak dawno temu były wymieniane świece ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i filtr mają przejechane lekko 2tyś km. Zawory jeszcze nie robione, a moto ma przebieg 14tyś.

Siateczki w pompie nie widziałem reszte przedmuchałem sprężonym powietrzem i drożność była.

 

A dziś zauważyłem im więcej Paliwa jest w zbiorniku te przerwy są znacznie krótsze i ma więcej mocy.

 

Czyżby pompa siada?

 

Im cieplejsza się robi tym podaje mniejsze ciśnienie, a im więcej paliwa tym bardziej ją chłodzi.

Edytowane przez aarturoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo. Do wymiany ten filtr w ksztalcie herbaty ale co wazniejsze za pompa jest drugi w takim plastiku do ktorego ciezko sie dostac. Bierzesz drucik i czyscisz na zmiane z plukaniem bezyna i dmuchaniem sprezarka i tak 10-15 razy az nic juz nie bedzie chcialo wyleciec.

 

Tu masz zdjecia, gdzie jest ten filtr:

 

http://twtex.com/forums/showthread.php?t=59901

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ temat już jest, więc za jakiś czas zamknę i połączę ten temat z innymi. 

 

Najpierw jednak zerknij tu (od czego są tagi): 

 

http://polishbanditcrew.pl/topic/9663-wodniak-bandit-650-co-go-dusi/

 

http://polishbanditcrew.pl/topic/19604-bandit-650-1250-brak-mocy-problem-z-pompą-paliwa/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Mialem to samo. Do wymiany ten filtr w ksztalcie herbaty ale co wazniejsze za pompa jest drugi w takim plastiku do ktorego ciezko sie dostac. Bierzesz drucik i czyscisz na zmiane z plukaniem bezyna i dmuchaniem sprezarka i tak 10-15 razy az nic juz nie bedzie chcialo wyleciec.

 

Tu masz zdjecia, gdzie jest ten filtr:

 

http://twtex.com/forums/showthread.php?t=59901

Dokładnie tak zrobiłem tylko bez drucika. Oba filtry wymoczone w nitro potem wydmuchiwane sprężonym powietrzem z benzyną ekstrakcyjną. Jak na razie zrobiłem 50km i moto rwie jak głupie (tak jak było).

W ASO suzuki spytałem ceny filtrów i nowej pompy - zatkało mnie oO.

ta torebka herbaty 130zł

filtr za pompą 800zł

kompletna pompa 2000zł

 

Nieźle sobie liczą :D

 

Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.

Edytowane przez aarturoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Witam mam problem w bandycie 650 2006r. świeci mi sie kontrolka FI, nie wreca sie powyżej 5tys. czsami wkreci sie na 10 tys. I mam takie pytanie czy istnieje możliwosc samodioagnozy? Mam pod siedzeniem kostke na 8pinów z czego 6 jest aktywnych, w starszych suzuki byla kostka 6 pin i mostkowało sie czerwono biały z biało czarnym a czy w tym jest podobnie ?

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przywitanie, taka odpowiedź: temat był, wystarczy poszukać > szujajka albo tagi. 

 

Ponieważ przypuszczam, że temat dotyczy pompy paliwa - temat przeniesiony do tego wątku. 

 

Zerknij kilka postów wcześniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witam,

Mam problem ze swoim Bnditem, a mianowicie:

Moto odpala bez problemy i trzyma równo obroty powyżej 1tyś obr/min

jak dodaje gazu to też jest płynnie. Problem pojawia się podczas jazdy

kiedy jak odkręcę manetkę na maxa to moto jakby się dławi i dusi - nie przyspiesza.

Jak odkręcam manetkę stopniowo i powoli to w miarę płynnie przyspiesza...

 

Ktoś miał podobny przypadek? może jakaś podpowiedź co to może  być?

 

Dzięki i pozdrawiam, 

MPawelPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy był wymieniany filtr powietrza?

jakieś 2-3 miesiące temu wymieniałem olej, filtry.

Zastanawiam się nad pompą paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie filtr powietrza to może właśnie filtr paliwa w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad pompą paliwa ?

Może być...

 

A może po prostu ze zbyt niskich obrotów na zabyt wysokim biegu go próbujesz rozpędzić :D

To nowy objaw, którego wcześniej nie miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być...

 

A może po prostu ze zbyt niskich obrotów na zabyt wysokim biegu go próbujesz rozpędzić :D

To nowy objaw, którego wcześniej nie miałeś?

hahah dobre :) Nie na każdym biegu tak się dzieje, przydusza go tak od 5-6 tyś obr i rozpędza się bardzo powoli jakby mi ktoś 5 tonową przyczepę zapiął...

nowy, wcześniej nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchany filtr paliwa w pompie może dawać taki objaw. Na wysokich obrotach, kiedy jest większe zapotrzebowanie na paliwo, przytkane sitko filtra blokuje dopływ. Wykręcić pompę, obejrzeć czy czarny, przemyć jeśli się da np.naftą, benzyną ekstrakcyjną 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchany filtr paliwa w pompie może dawać taki objaw. Na wysokich obrotach, kiedy jest większe zapotrzebowanie na paliwo, przytkane sitko filtra blokuje dopływ. Wykręcić pompę, obejrzeć czy czarny, przemyć jeśli się da np.naftą, benzyną ekstrakcyjną 

Super dzięki za info. Dzisiaj się za to zabieram. To sitko, o którym piszesz się wymienia? albo jakiś inny filtr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki za info. Dzisiaj się za to zabieram. To sitko, o którym piszesz się wymienia? albo jakiś inny filtr?

gdzieś na forum był wątek o tym filtrze. Generalnie wygląda jak torebka od herbaty i to jest wymienne ale cena ponoć kosmiczna (150 zł chyba) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filtr nie koniecznie musi dać rozwiązanie. Ja miałem podobny problem, jak miałem pełny bak objawy były troszkę mniejsze. ... W moim przypadku zatkany był drugi filtr (siatka) by do niego się dostać trzeba rozebrac pompę ale to nic trudnego. Proponuje wyczyścić torebkę w benzynie ekstrakcyjnej i wymyć i wydmuchać ta siateczke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie te same objawy. Rozebrałem pompę paliwa na ile się dało, przeczyściłem i przedmuchałem nożną pompką rowerową. Problem ustał. Później taką samą czynność robiłem u znajomego w B650 2011r i też pomogło :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat już był na forum. Warto znaleźć po tagach paliwo, pompa paliwa, nierówna praca silnika.

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie te same objawy. Rozebrałem pompę paliwa na ile się dało, przeczyściłem i przedmuchałem nożną pompką rowerową. Problem ustał. Później taką samą czynność robiłem u znajomego w B650 2011r i też pomogło :)

Też miałeś tak, że jak odkręcałeś manetkę szybko do końca to się dławił, a jak powoli to płynnie przechodził przez cały zakres obrotów?

Wyciągnąłem ostatnio pompę z baku i przeczyściłem ten zewnętrzny filtr (torebkę herbaty), Czy rozbierałeś ten samą pompę ten taki walec?

Jak to rozebrać? zastanawiałem się jak to zrobić, żeby nie spier..... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.