Skocz do zawartości

Bandit 650 / 1250 - Dławienie - Problem Z Pompą Paliwa - Nie Wkręca Się Na Obroty


Gość dawidek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

synchronizacja przepustnic 

To nadinterpretacja..Jesli ikt nie grzebał w soft to nie bedzie zmian.Szybciej brużdzi-paliwo (czyt,brudne filtry),swiece (niezmieniane) i zawory (brak regulacji co 24kkm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy ktoś Ci silnika od 650 nie podrzucił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mówiłem nawet moim Lackim spojrzeniem mimo ze na wodnjakach się nie znam odrazy podupadło mi napompe no to teraz rozdawaj plusy dla tych którzy pomogli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie! Dawać plusy bo mam mało! :D

 

___________________

Tapnięte z telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dalej mam ten sam problem,

tylko teraz jak odpalę jest okey ładnie się wkręca, dopiero za jakiś kilometr, dwa nie chce się wkręcać na obroty tak jak to było wcześniej. jak go zgaszę i zapale jest znowu dobrze ale zaraz tak samo...

co na ten przypadek myślicie? wtryski by się zawieszają? czy nadciśnienie się robi w zbiorniku? bo juz brak mi pomysłu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dzieje się to przy wyższych obrotach, to prawdopodobnie Pompa paliwa nie daje wystarczającego ciśnienia.

 

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podciśnienie w zbiorniku łatwo sprawdzić (nie za dużo wachy w baku i uchyl korek)

poza tym wystąpiłoby tylko przy pełnym baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof, tylko że jak się odpali to jest okey nawet przy wyższych obrotach, wiec myślę że pompa powinna być ok.

 

Syku, jutro będę chciał się przejechać żeby zrobiło się tak aby nie wkręcał się na obroty i zapasowym kluczykiem otworze zbiornik i wtedy zobaczę czy to pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw otwórz bak a potem odpalaj i w drogę - po co Ci drugi klucz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może chlusnąć - przy pełnym baku może być niebezpieczne. to drugi klucz być musi i nie otwieraj jadąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle to przewody odpowietrzajace muszą byc drozne oba (i rurki i w zbiorniku) ze jak sie w nie dmuchnie to zadnych oporow nie bedzie?
dzisiaj kolo 13 bede to sprawdzał wiec przyda mi sie taka informacja :)

 

edit: sprawdzałem, i zbiornik i odpowietrznik okey.

moim zdaniem ten pierwszy filtr paliwa, jutro go wyszyszcze w benzynie ekstrakcyjnej i acetonie technicznym, i przedmucham sprężarką :)

Edytowane przez redlik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Redlik Stawiam na 99% pompę paliwa! Miałem w dwóch moto z tym przygodę i zawsze było tak samo....!

Załatw sobie od kogoś pompę na chwilę na przeszczep i zobaczysz, że wszystkie problemy jak ręką odjął... 

Aż się zdziwisz, że to pompa.... !

Mam bandyta 650 i te same objawy jakby paliwa nie dostawała, dławił się. Czasem na postoju ja mu gazy dodawałem 

było ok ale jak już jechałem to jak mu powoli manetkę odkręcałem to się wkręcał na obroty. Natomiast jak odkręciłem manetkę

na maxa szybko do dochodził do 6-7 tyś obr i się dławił....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

u mnie to samo, przy 7 tys. łapie muła i nie wkręca się wyżej, no max do 8 tys. problem pojawia się  jak  bandit jest dobrze rozgrzany, na pierwszych kilku kilometrach wszystko jest ok. Świece i filtr powietrza nowe. bandit 650 rocznik 2008. help!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wymieniłem ten filtr siatkowy przy pompie paliwa na oryginał z ASO i dalej to samo, (poprzedni filtr zmienił już kolor na czarny :P), orientujecie się czy w tych modelach rocznik 2008,  na zegarach wyświetlają się błędy jak coś nie gra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Witajcie

Regulator ciśnienia paliwa

Gdzie się znajduje te ustrojstwo w B1250S 07r wtryski?

Może blokować pompę na najniższych obrotach/wydajności? Czy np jeśli uwalony, pompa pracuje na maksa?

No i jak go sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.