Skocz do zawartości

Bandit 650 / 1250 - Dławienie - Problem Z Pompą Paliwa - Nie Wkręca Się Na Obroty


Gość dawidek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Filtr na pompie sprawdz najpierw a pozniej sie przejmuj dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr na pompie sprawdz najpierw a pozniej sie przejmuj dalej

Podstawiana druga działająca pompa z nowymi filtrami. czyli w sumie już na trzech sprawdzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawiana druga działająca pompa z nowymi filtrami. czyli w sumie już na trzech sprawdzane

ale co Ci sie dzieje z moto? ze uwazasz ze jest cos z cisnieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to teraz dokładnie opisz co i kiedy sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co Ci sie dzieje z moto? ze uwazasz ze jest cos z cisnieniem?

Opowieść jest długa. Zaczęło się po zakupie moto. Dokładnie dzień:D Nie wchodził na obroty, słabł itd. Serwis wymienił pompę na koszt sprzedającego więc ok. Objawy poznałem i wiem czym się objawiało. W tym roku we wrześniu pojechaliśmy na wycieczkę po Bałkanach. Pod Albania to samo. Zaznaczam ze sytuacja zdarzyła się po przejechaniu około 20tys km od wymiany pompy. Pompa była używana więc pomyślałem ok. Padła i tyle. Kto był w Monte Negro ten wie że aby coś tam załatwić to tragedia. Poznałem kilka osób które skierowały mnie do mechanika znanego w całym kraju:D Doczłapałem się na tej pompie do niego i po sprawdzeniu wszystkiego i zasugerowaniu pompy, ostatecznie wstawiliśmy ze skutera 500tki. Tak dojechałem do Polski. Dlaczego się na to zdecydowałem nie będę tłumaczył. Za długo pisać. Do polski Dojechałem normalnie. Oczywiście przerobiliśmy trochę też części wywaliliśmy ze środka bo pompa była większa. Miałem opóźnienie reakcji na manetce ale się wkręcał na czerwone pole i normalnie jechał. A to było najważniejsze. Teraz gdy moto stoi spokojnie w garażu zamówiłem nowa pompę z nowym filtrem. Po założeniu dojechałem tylko do pobliskiej stacji paliw. I co? Niestety to samo. Czyli zaczyna się tak. Jadę normalnie jest wszystko ok. Chcę przyśpieszyć dusi się w sposób jak by paliwo nie dochodziło. Przy coraz dalszej jeździe objawia się to tak, że pompa słabnie coraz bardziej. Czyli możliwość wkręcenia na obroty spada powiedzmy z 9 tys na 8 itd. Pompa, paliwo, filtr, świeże. Niestety odesłałem już tę pompę dla tego mechanika z Czarnogóry bo taka była umowa. Nic ode mnie nie wziął nawet. I teraz pytanie. Czyżby nowa pompa była walnięta na dzień dobry? Sprawdzałem wszystko 10 razy więc przyszedł czas na zasięgnięcie głębszej wiedzy na forum. Tak to mniej więcej wygląda. Aha oleje, filtry, świece, płyny chłodnicze itd wszystko zmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeloz pompe z sprawngo moto i wtedy wyjdzie co jest. Akurat w banditach pompy nie sa najmocniejsza strona. Zalej to wszystko swiezym paliwem dla pewnosci

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos gdzies kiedys pisal w temacie braku mocy o jakiejs wadzie pompy paliwa i ze da sie cos w niej przerobic...musze poszukac tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, mieć 4 pompy w moto po roku i 20tys km to trochę zastanawia. W dodatku jedna to nówka sztuka która od razu się okazuje felerem. Stąd moje podejrzenia że coś nie tak. Gdzieś czytałem że po wchodzeniu na gumę lubią się zacierać. I w sumie jak bym miał policzyć ile na gumie jeździłem to fakt się nie doliczę:) Ale żeby nowa była walnięta? Nie sprawdzę już tego na innej bo nie mam dostępu do żadnej. Muszę odesłać tą lub zamówić kolejną dla pewności. I tak chciałem mieć drugą w zapasie na kolejny wypad na około Bałtyku. Bo pompy mi się śnią po nocach:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem do tego wątku, bo ten temat przewija się dosyć często - identyczne objawy z pompą paliwa. Kliknąłem tylko w jeden tag na stronie głównej: nierówna praca silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos gdzies kiedys pisal w temacie braku mocy o jakiejs wadzie pompy paliwa i ze da sie cos w niej przerobic...musze poszukac tematu

Serwis Suzuki Auto-Wache z Baranowa k/Poznania zna  patent jak reanimować wadliwą pompę. Podpiłowują jeden elemencik, który przestaje się kręcić właśnie przy obrotach 5-6 tys. obrotów. Moto strasznie muli po słusznym odkręceniu manetki. Do 5-6 tys. obrotów chodzi idealnie. Miałem to u siebie zrobili i radocha wróciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znalazł się winowajca. Podłączyłem pompę wężykiem bezpośrednio do metalowej rurki, która później wychodzi na zewnątrz i podłączamy do niej przewód od wtrysków. I teraz jest dobrze. Czyli pominąłem tylko ten mniejszy biały plastik. Są w nim trzy otwory. jeden na pompę, jeden na rurkę już do wytrysków i jeden z dziwnym metalowym zaworkiem. Czy ktoś mi może wytłumaczyć do czego on służy? Chodzi o ten biały plastyczek po lewej. Zdjęcie pobrane gdzieś z jakiejś aukcji poglądowo. Czy nie jest to przypadkiem zawór który zbija za duże ciśnienie za pompką? Oczywiście myślę o wymianie o-ringów (w sumie 4szt) bo to chyba ich wina. Ale niech ktoś mi powie do czego te ustrojstwo? I ten zaworek metalowy. Jakiś powrót do zbiornika.

 

http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/57/61/11/90/5761119063

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo wiem oco Ci chodzi,ale ze sa dwa filtry w pompie to wiesz?tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo wiem oco Ci chodzi,ale ze sa dwa filtry w pompie to wiesz?tak?

W samej pompie czy w tych plastikach? jeden filtr jest zakładany na pompę i leży jak by na samym końcu tej układanki. Czyżby ten drugi to właśnie ten za pompą bezpośrednio? Oczywiście idąc od strony tego zdejmowanego filtra na końcu. Sory za tak chaotyczne wyjaśnianie ale nie wiem jak się nazywają poszczególne części fachowo i stad sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samej pompie czy w tych plastikach? jeden filtr jest zakładany na pompę i leży jak by na samym końcu tej układanki. Czyżby ten drugi to właśnie ten za pompą bezpośrednio? Oczywiście idąc od strony tego zdejmowanego filtra na końcu. Sory za tak chaotyczne wyjaśnianie ale nie wiem jak się nazywają poszczególne części fachowo i stad sytuacja.

na trzeciej stronie tego tematu jest dokladny opis razem ze zdjeciami :usmiech:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

się ma tak że tu masz za 175pln sam wkład pompy (no name) a za 2200pln masz kompletny oryginalny kosz paliwowy SUZUKI

 

ps.cena zdrowa bo oryginał kosztuje niecałe 400$ :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem czy ktoś to u siebie montował... Interesuję się ponieważ po pierwszych 200 km zaczęły się problemy. Po nagrzaniu nie ciągnie od około 5tys. obrotów. Na razie zamówiłem komplet świec i jedną cewkę na podmianę. U mnie dodatkowym objawem jest to że przy odpalaniu jakby miał mały problem z zaskoczeniem oraz gdy pojawiają się problemy z przekroczeniem 5tys. obr. czuć bardzo delikatny zapach paliwa. Tłumaczę to sobie że efekt jest bardzo podobny do padającej świecy lub cewki, a czuć wtedy nie spalone paliwo..

Dziwi mnie tylko brak sygnalizacji kontrolką Fi , w samochodzie przy cewce lub świecy zapala się kontrolka check.. No nic sprawdzę po świętach elektrykę, a jak nie pomoże będę szukał w pompie paliwa. Żona już mi suszy głowę "a było kupować nowy..." 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy. Posiadam bandita GSf 650 2007 rok. Mam z nim problem taki jak wy koledzy. Do pewnego momentu obrotwo idzie ladnie przyspiesza itp. Ale przy gwaltownym odkreceniu manetki przerywa poszarpuje dzieje sie to pod koniec. Nieraz ma odchyly ze idzie dobrze. Bez problemu do konca. A nieraz zacznie szarpac i przerywac na zadnym biegu nie chce do konca gwaltownie. Swiece i filtr powietrza wymieniony. Czytalem tutaj ze moze filtry popomy paliwowej. Czy taki zwykly "ktos" poradzi sobie z jej rozebraniem nie chce nic uszkodzic wiem ze jest pod bakiem . I  czy to beda problemy z filtrami czy pompa siada czego nie chce. Powoli gdy dodaje gaz idzie ale tez do konca nie da rady. Koledzy prosze o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś nowy to dla ciebie wskazówka iż pierwsze kroki skieruj  do    https://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-si%C4%99-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/  następnie przewertuj ten wątek i znajdziesz odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam bandziora trzeci sezon.  W pierwszym wszytko chodzilo dobrze ale pod koniec drugiego zauwazylem pewien problem a mianowicie gdy odkrecam manetke do konca na kazdym z biegow to motocykl niechetnie przyspiesza, obroty nie chca przekroczyc 12 tys czyli nie dochodzi do odcinki motocykl oslabl, cos go jakby dusilo a jego predkosc max na 6 biegu to 195 km/h i nie chce isc wiecej jak wczesniej spokojnie 220km/h Do 7-8 tys obrotow bylo w miare ok wiec temat olalem Ale w tym sezonie zaczelo mnie to irytowac szczegolnie gdy chcialem ostrzej ruszysc spod swiatel a tu lipa . Zajrzlaem do filtra K&N wyglada ok , wymienilem swiece ale bez zmian. Zauwazylem ze czasami bylo ok a czasami mialy miejsce wyzej wymionione problemy. Niedawno uswiadomilem sobie ze problem znika gdy zatankuje moto. Dzisiaj gdy mialem jedna kreske od paliwa na wyswietlaczu motocykl  zachowywal sie jak opisuje ale jak zajechalem na stacje i zalalem za 50 zł jak reka odja wszytko wraca do normy. na biegu jalowym chodzi zawsze równo i zbiera sie normalnie Czy ktos ma jakis pomysl dlaczego dzieje sie tak gdy jest malo paliwa?Cos czytalem na forum o filtrze paliwa ale zreszta jakby byl zatkany to chyba problem bylby bez wzgledu na to czy jest malo czy duzo paliwa w zbiorniku? Moto dosc mlode 2010 r 3 sezony w moich rekach przebieg 27 000 raczej wiarygodny Z gory dziekuje za wskazowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie ładnie się rozpisałeś a przywitanie na odp... .Popraw przywitanie skoro już tu byłeś to wiesz że jest ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani

Walczę z tym tematem, jak było widać wcześniej. Po różnorakich testach, czyszczeniach i wymianach wyszło mi że oringi/uszczelki między samą pompką a resztą filtrów nie trzymają i bryzga na boki. Innymi słowy nie daje odpowiedniego ciśnienia na przewód do wtrysków. I teraz pytanie gdzie dostanę takie oringi w necie? Kupiłem zestaw kilkuset sztuk różnorakiej maści ale żaden nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem świece i jedną cewko-fajkę (zapobiegawczo bo jedna świeca była zbyt jasna), jako że zbiornik i tak był już na wierzchu wyjęliśmy pompę i rozebraliśmy kosz. Pierwszy filtr wyglądał ok. profilaktycznie został przedmuchany powietrzem. To drugie sitko rzeczywiście jest mocno ukryte, zostało potraktowane sprężonym powietrzem z każdej strony. Przedmuch był mocny i żadnych "syfków" nie stwierdzono. Po złożeniu do kupy moto nawet na rezerwie idzie jak głupie. Co było przyczyną nie wiem.. Ale coś co zrobiłem lub wymieniłem pomogło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.