Skocz do zawartości

Bandit 650 / 1250 - Dławienie - Problem Z Pompą Paliwa - Nie Wkręca Się Na Obroty


Gość dawidek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadło mi też do głowy aby wywalić oba filtry paliwowe i umieścić nowy coś na zasadzie takiego: http://allegro.pl/filtr-paliwa-motocyklowy-na-przewod-paliwowy-10-mm-i5092172406.html

I wtedy można nawet trzy razy w sezonie go wymienić, tylko czy się to sprawdzi?

otym pisalem na poprzedniej stronie :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otym pisalem na poprzedniej stronie :usmiech:

Zgadza się z tym że u Ciebie to też była propozycja "można by było..." ja szukam odpowiedzi jaki filtr można zastosować i czy będzie to działać, t.zn będzie poprawnie filtrować paliwo od zanieczyszczeń i motor będzie się prowadził i wkręcał na obroty jak przystało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies kiedys czytalem na forum Sv-ki ze ktos tak zrobil i dzialalo,ja bym ten wiekszy wymyl a zlikwidowal ten maly i wstawil ten filterek przed listwa wtryskowa,chociasz ja niemam go wcale i moto zyje i ma sie bardzo dobrze, decyzji nikt za Ciebie nie podejmnie :usmiech: ale najlepszy pomysl ma Kwinto-podmianka zbiornika na probe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak samo chce zrobić, wywalić ten mały problematyczny (tylko jak go wydostać?) 

Zostawić, a wcześniej bardzo dokładnie wymyć ten filtr torebkowy (tylko jakimi środkami?)

I ostatnia sprawa to instalacja dodatkowego filtra przepływowego, w którym miejscu i jak go umieścić, jaki model wybrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoj filterek wymylem w wodzie z plynem do naczyn,porzadnie wyplukalem i nastepnie w denaturacie wymoczylem-wydmuchalem kompresorem i dalem mu wyschnac .  Co do filtra kupilbym przezroczysty do benzyny zeby widziec czy jest syf,musisz sprawdzic jakiego przekroju jest przewod paliwa i wstawic przed listwa wtryskowa bo przeciesz chcesz chronic wtryski przed syfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozebrałem, pompę, ale jakoś nie potrafiłem się dostać do filtra siatkowego, albo go po prostu nie ma. Jeżeli ktoś posiada dokładne zdjęcia albo schemat w którym miejscu się to znajduje będę wdzięczny.

Przewody odpowietrzające są drożne, ale gdy zamknę korek baku to ten przewód którym powietrze przechodzi przez korek staje się w tym momencie nie drożny. Czyli tak jakby coś było nie tak z korkiem, nie chce przez niego przechodzić paliwo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przewody do których zajrzałem są drożne, jedynym podejrzanym pozostaje korek wlewu. Dzisiaj w drodze do pracy też poczułem pierwsze objawy słabnięcia, zjechałem na stację, zgasiłem silnik i po chwili odpaliłem z powrotem. Pełna moc wróciła.

Czy ktoś to sprawdzał u siebie ? Wszyscy tu mówią o filtrach, a przecież to jasno wskazuje że filtry nie mają tu nic do czynienia. Jeżeli filtr jest zapchany i przy małej ilości paliwa nie ma przez nie go odpowiedniego przepływu to krótkie zgaszenie silnika nie przynosiło by poprawy...

Powoli zaczynam już tracić wiarę, bo jeżeli odpowietrzenie zbiornika jest drożne, świece wymienione, cewki sprawne, a filtry czyste to zostaje tylko pompa paliwa lub ten regulator ciśnienia. Z drugiej strony ta pompa to zwykłe proste urządzenie i oczywiście może tracić wydajność gdy się przegrzewa ale chyba nie odzyska sprawności po  kilkusekundowej przerwie w pracy..? Zdziwiło mnie po prostu dzisiaj że tym razem pomogło zgaszenie silnika bez otwierania baku. Na tablicach suzuki występuje jeszcze ten system EVAPO czyli system odzyskiwania par ze zbiornika. Nie potrafię tego zidentyfikować, a już zasada działania tego ustrojstwa mnie przerasta umysłowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie chcę go teraz w robocie rozkręcać bo jak nie dam rady złożyć to będę w d...e. Poczekam do weekendu.

Ale coś mi tu "śmierdzi" i za dużo rzeczy nie pasuje. Jak nie pomoże to zaryzykuję po pierwszym tę pompkę z allegro za 175zł. Ktoś tu pisał wcześniej że w Czarnogórze jakiś mechanik zamontował mu pompkę ze skutera 500cmm i spokojnie wrócił do PL. Może przyczyna to kiepskie odpowietrzanie zbiornika, ale skutkiem jest przegrzanie pompy i jej kiepska wydajność gdy jest gorąca i mamy niski poziom paliwa w baku...

Ja się zapytam czytających ten wątek bo temat ciągnie się już długo.

Czy ktoś rozwiązał ten problem ostatecznie ? Tzn. że usunął usterkę na stałe, a nie na 100-200km. Bo może my się głowimy a, problem jest prosty tylko należy go odnaleźć. Sporo osób zgłaszało identyczne problemy i nie chce mi się wierzyć że tyle Banditów od kilku lat jeździ z ograniczeniem mocy :)

Edytowane przez arka3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozebrałem, pompę, ale jakoś nie potrafiłem się dostać do filtra siatkowego, albo go po prostu nie ma. Jeżeli ktoś posiada dokładne zdjęcia albo schemat w którym miejscu się to znajduje będę wdzięczny.

Przewody odpowietrzające są drożne, ale gdy zamknę korek baku to ten przewód którym powietrze przechodzi przez korek staje się w tym momencie nie drożny. Czyli tak jakby coś było nie tak z korkiem, nie chce przez niego przechodzić paliwo. 

na trzeciej stronie tego tematu masz zdjecia pompki z opisem, jak bedziesz mial przypchany filter to wlasnie beda takie objawy jak pisze arka3, pompa zasysa, jak wylaczysz paprochy odplyna i na jakis czas jest ok, jak ktos mial akwarium to wie oco chodzi,ten maly filterek tez napewno idzie umyc i przedmuchac sprezarka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek wlewu paliwa ma zaworek,banalnie prosty kulka stalowa .W szczególności latem można przekonać się (poczuć) jak działa,jadąc przy prawie pełnym zbiorniku nieraz można poczuć opary benzyny w trakcie np.hamowania.Przy rozbieraniu korka najlepiej odkręcić cały -imbusy ,a korek rozbierać uważając na w/w kulkę i bodajże sprężynkę.Dawno już żadnego korka nie robiłem ,więc tak tylko z pamięci :usmiech:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek wlewu paliwa ma zaworek,banalnie prosty kulka stalowa .W szczególności latem można przekonać się (poczuć) jak działa,jadąc przy prawie pełnym zbiorniku nieraz można poczuć opary benzyny w trakcie np.hamowania.Przy rozbieraniu korka najlepiej odkręcić cały -imbusy ,a korek rozbierać uważając na w/w kulkę i bodajże sprężynkę.Dawno już żadnego korka nie robiłem ,więc tak tylko z pamięci :usmiech:

tak -tylko ten zaworek ma za zadanie wypuscic opary prawda? :usmiech: w druga strone nie zadziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie chcę go teraz w robocie rozkręcać bo jak nie dam rady złożyć to będę w d...e. Poczekam do weekendu.

Ale coś mi tu "śmierdzi" i za dużo rzeczy nie pasuje. Jak nie pomoże to zaryzykuję po pierwszym tę pompkę z allegro za 175zł. Ktoś tu pisał wcześniej że w Czarnogórze jakiś mechanik zamontował mu pompkę ze skutera 500cmm i spokojnie wrócił do PL. Może przyczyna to kiepskie odpowietrzanie zbiornika, ale skutkiem jest przegrzanie pompy i jej kiepska wydajność gdy jest gorąca i mamy niski poziom paliwa w baku...

Ja się zapytam czytających ten wątek bo temat ciągnie się już długo.

Czy ktoś rozwiązał ten problem ostatecznie ? Tzn. że usunął usterkę na stałe, a nie na 100-200km. Bo może my się głowimy a, problem jest prosty tylko należy go odnaleźć. Sporo osób zgłaszało identyczne problemy i nie chce mi się wierzyć że tyle Banditów od kilku lat jeździ z ograniczeniem mocy :)

Tak, ja miałem ten przypadek i niestety jeszcze go nie rozwiązałem. Zamówiłem pompę paliwa ten zamiennik. Ba, 2 sztuki w sumie. Wymieniłem świece itd. Teraz podejrzewam nieszczelne oringi w układzie pompa - filtry w zbiorniku paliwa. Te pompę od skutera podłączyliśmy w sposób bezpośredni, wężykiem. Omijając ten filierek środkowy. Myślałem że to on w takim razie ale po sprawdzeniu że jest ok, obstawiam te oringi które zapewne ciekną. Powiem szczerze że u mnie na stacji paliw zawsze przy otwarciu był syk ze zbiornika. Przez 20tyś km wiec nie wiem jak to powinno już być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem używany cały zestaw pompy od gsxf650 Według suzuki parts wszystko jest takie samo. Jak przyjdzie przełoże i zobaczę efekt. Dowiadywalem się u kogoś kto miał ten problem 4 lata temu i wymienił regulator ciśnienia paliwa, potem przelatal 10kkm i problem nie wrócił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem używany cały zestaw pompy od gsxf650 Według suzuki parts wszystko jest takie samo. Jak przyjdzie przełoże i zobaczę efekt. Dowiadywalem się u kogoś kto miał ten problem 4 lata temu i wymienił regulator ciśnienia paliwa, potem przelatal 10kkm i problem nie wrócił.

Daj znać jakie efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak, pompa przyszła. Przełożyłem cały kosz bez rozbierania (filtr był prawie nowy). Niestety z racji dzisiejszej aury, sprawdzone działanie tylko na postoju. Po osiągnięciu temperatury i załączeniu wentylatora wkręca się ładnie na obroty. Jak będzie w czasie jazdy zobaczymy jutro.

Zastanawia mnie natomiast co innego. Pompa którą miałem zamontowaną do tej pory to 15100-18H10 i smok wygląda tak : ihost_1461782685__15100-18h10.jpg

 

Natomiast to co zamontowałem to numer 15100-18H00 i wygląda tak : ihost_1461782668__15100-18h00.jpg

Różnica jest tylko w smoku, w starej pompie jest tylko mała dziurka którą paliwo dostaje się do filtra "herbatkowego" natomiast w nowym filtr jest praktycznie na wierzchu. 

W Suzuki part jest mętlik, obie pompy występują w tym modelu plus jeszcze 15100-18H11. 

Edytowane przez arka3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ciekawy jestem czy ktoś ma wiedzę czym różni się działanie w przypadku pełnego "smoka" z dziurką i tego otwartego. Na upartego mogę przełożyć tą końcówkę tylko nie wiem czy jest sens. W suzuki part pompa z końcówką H00 jest skreślona na rzecz H10 później H11. Mój jest z początku 2007 czyli początek serii, a jednak w środku siedziała H10. Mętlik ale ważne że działa, jutro zobaczę jak idzie po autostradzie.

 

Dzisiaj przejechane 35km na rezerwie, na autostradzie nie łapie żadnych zadyszek, reakcja na odkręcenie manetki płynna bez szarpnięć. Że tak powiem problem zlikwidowany. Polecam poszukać na allegro czy innym OLX używanego kompletu pompy od Bandita lub GSF-X . Ja za swój dałem 149zł, chociaż krzyczą nawet 400zł to warto poszukać.

Edytowane przez arka3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim tez jest otwarta. mam nadzieję że będziesz miał już spokój

Zamówiłem za 120zł komplet z przesyłką, pompę najwyżej podstawię swoją jak tamta będzie jakaś lewa (mam 3 szt). opisane było że stan nieznany. Wiec zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie trochę żałuję że nie przekładałem powoli kolejnych elementów, wtedy bym doszedł do winowajcy. Niestety niecierpliwy jestem. Na pocieszenie dodam że przejrzałem fora bandita w UK, US i u żabojadów i problem z pompą występuje wszędzie. A najbardziej rozśmieszyły mnie ceny w US. Za używaną pompę ludzie płacą od 350USD ,a za samo jej przełożenie około 140USD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestttt!!

Chciało by się zakląć ze szczęścia. Ale po kolei. Dostałem dziś jakąś padake zestaw z gsxf650. Kompletna po założeniu podobny objaw. Ale za 120zł z przesyłka nie spodziewałem się niczego innego. Domysły były trafne. Zmieniłem z tego zestawu tylko oringi. I dziś już latałem. W końcu. Po porannym śniegu wyszło słonko i zrobiłem kilkanaście km. Jest moc.. Domysły były proste. Jak dmuchałem ustami w rurkę ciekło między złączami pompy a filtrem tym drugim (środkowym). I pomyśleć że to mała jeb..... gumka, psuje moto na kilka miesięcy. Jeden oring w ASO kosztuje 74zł jak by ktoś chciał wiedzieć. Zmieniłem w sumie 3. Na szczęście obeszło się bez większych kosztów. Przejechałem pół świata, a taka mała gumka mnie pokonała daleko od domu. Teraz wiem że moja stara pompa też powinna działać. Jak na Albańskiej granicy rozkładaliśmy bandytę i zakładaliśmy pompę od skutera, to pomijaliśmy zupełnie te oringi i środkowy filtr. Podłączyliśmy pompę rurką, bezpośrednio do metalowego przewodu. No ale człowiek mądrzejszy po...

Pozdrawiam walczących w tym temacie i życzę wytrwałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się cieszę. Jak by ktoś chciał oringi w "ludzkiej" cenie to skierujcie sie do http://ggtrading.pl/

Mają wszystkie uszczelki, oringi do Pb , oleju itp w każdym możliwym rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.