Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

taka guma w airboxie nr 3 na rysunku :

 

hmtc.jpg

 

widze ze nie przepuscisz zadnej okazji zeby uzyc tego swojego magicznegho przycisku na klawiaturze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bald, 3 to świnski ryjek :)

 

PBC Screen? :D

 

pbcscreen.jpg

Edytowane przez Wojt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

http://img97.imageshack.us/img97/4769/bandit1200.png

 

Moje B12 http://imageshack.us/photo/my-images/52/sany0002g.jpg/ ustawione w www.topbike.com.pl

Ori kolektory plus dolot i koncówka Yoshi RS3 puszczone górą .Filtr K&N w airboxie .Air box zmodyfikowany tzn wywalony ryjek oraz zwiększona średnica wlotu powietrza plus nowy smok.

Wymienione dysze w gaźnikach ,podniesione iglice .

Edytowane przez KravMaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooooooo, daje rade ;)

Chwal sie na pw ile za wszysto zabuliłeś i jak Ci sie lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooooooo, daje rade ;)

Chwal sie na pw ile za wszysto zabuliłeś i jak Ci sie lata

szczegónie moment mi sie podoba i to że zarówno moc jak i moment osiągany jest w stosunkowo niskich obrotach :vroom:

Aha, zapomniłem dodoać że oczywiście załozyli mi tem wyprzedzenie zapłonu +5 stopni

Zara idzie pw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to KravMaga zaszalałeś już nie przyjadę do ciebie pośmigać bo twoje spaliny c****wo pachną a nie chce ich wąchać

Edytowane przez szoter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to KravMaga zaszalałeś już nie przyjadę do ciebie pośmigać bo twoje spaliny c****wo pachną a nie chce ich wąchać

przyjedz,przyjedz.Stestujesz sobie mojego bydlaka :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za zaproszenie :) byłem teraz w niedziele w kutnie ale tylko na moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA na sportowych kolektorach mam moment o 1000 rpm wyżej - mysle ze moglem zostawić seryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA na sportowych kolektorach mam moment o 1000 rpm wyżej - mysle ze moglem zostawić seryjne

no tak ale za to masz pewno sporo lżejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale za to masz pewno sporo lżejsze

 

jakieś 6 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że robi się ciekawie więc i ja dożucę swoje 3 grosze.

W prawdzie mam Inazumę ale silnik jest B12 a gaźniki MK2.

133 KM i 111Nm

http://polishbanditcrew.pl/uploads/monthly_07_2011/post-2798-0-45104900-1309600899_thumb.jpg

 

Sam wszystko robię i dopiero na koniec prac wjechałem na hamownie.

 

Co ciekawe gaźniki i filtr jest oryginalny

 

Co zrobiłem:

Wałki GSXR 1100

Cofnięty zapłon 5 stopni

tłumik wykonany na zlecenie ( kolektory oryginalne )

Głowica obniżona o 0,7 mm

Polerowane i korygowane kanały głowicy

rozrząd ustawiony na IN 104 EX 106

 

Motorek wygląda tak

https://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/InazumaProjekt2#5474126279895873266

post-2798-0-60207000-1309601509_thumb.jpg

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT ale chyba kojarzę kolegę z FM? Pseudonim na FM - ANGLIK? bo nie widzę żadnych informacji w Przywitalni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że robi się ciekawie więc i ja dożucę swoje 3 grosze.

W prawdzie mam Inazumę ale silnik jest B12 a gaźniki MK2.

133 KM i 111Nm

http://polishbanditcrew.pl/uploads/monthly_07_2011/post-2798-0-45104900-1309600899_thumb.jpg

 

Sam wszystko robię i dopiero na koniec prac wjechałem na hamownie.

 

Co ciekawe gaźniki i filtr jest oryginalny

 

Co zrobiłem:

Wałki GSXR 1100

Cofnięty zapłon 5 stopni

tłumik wykonany na zlecenie ( kolektory oryginalne )

Głowica obniżona o 0,7 mm

Polerowane i korygowane kanały głowicy

rozrząd ustawiony na IN 104 EX 106

 

Motorek wygląda tak

https://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/InazumaProjekt2#5474126279895873266

 

cokolwiek kolega by nie zrobil, zapraszamy do skorzystania z Przywitalni w trybie ekspresowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem kolego.Niechce cie smucić ale :

1.wymiana filtra powietrza przy takich zabawach to KONIECZNOSC i pierwsza sprawa którą się robi .

2. zastosowanie wałków od GSXR 1100 bez zainwestowania w gaźniki od GSXR lub modyfikacje tych co masz mija się kompletnie z celem .Gdybyś miał do tego gaźniki 38mm oraz dobry filtr to byś z palcem w dupie miał w sprzęcie minimum 150 koni bez konieczności robienia planowania głowicy .

3.wyprzedzenie masz chyba PLUS 5 stopni a nie minus.

Ale oczywiście doceniam pasjonate i to że grzebiesz w tym wszystkim.Według mnie bardzo chaotycznie ale skoro taki masz kaprys.Ja bym ci polecał wykonanie telefonu do topbików i pogadanie z nimi na ten temat . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak ten sam witam kolegę. Na fm troszkę umarło a tutaj widzę paru ogarniętych w temacie kolegów.

 

KravMaga

 

Często się zdarza że przy instalowaniu Dynojetów wracają do oryginalnego filtra bo po prostu nie idze.

Gaźniki mówisz... 3 różne kombinacje gaźników już były również 38mm - w ogóle nie szedł. Ostatecznie wylądował na 36mm z 2001 i to był strzał w 10.

 

Także widzisz, że nie w każdym przypadku to działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten sam witam kolegę. Na fm troszkę umarło a tutaj widzę paru ogarniętych w temacie kolegów.

 

KravMaga

 

Często się zdarza że przy instalowaniu Dynojetów wracają do oryginalnego filtra bo po prostu nie idze.

Gaźniki mówisz... 3 różne kombinacje gaźników już były również 38mm - w ogóle nie szedł. Ostatecznie wylądował na 36mm z 2001 i to był strzał w 10.

 

Także widzisz, że nie w każdym przypadku to działa...

Ok,rozumiem. Jeszcze tylko jedna uwaga z mojej strony ...jeśli pozwolisz.Generalnie Dynojet to kupa .To tylko tyle że lejesz więcej wachy i to wszytsko . Podam Ci przykład. Skoro masz Dynojety stage 1 to masz dysze 125 jeśli dobrze pamiętam.Ori jest 102. Ja mam tylko 106 a zobacz ile mocy i co ważniejsze przy dużo niższych obrotach a do tego co jeszcze ważniejsze wyższy moment i też przy dużo niższych obrotach . Przeanalizuj też przebiek Twoich krzywych .Są pofalowane , to źle .Albo cośzle dobrane albo źle zgrane . Generalnie naprawdę polecam Ci kontakt z chłopakami z topbike.com.pl Mój B12 to nie pierwszy z tego forum robiony przez nich .sami mają swoje B12 turbo i NOS .Są fanatykami olejaków .Oczywiście to tylko taka moja rada a zrobisz jak tam chcesz. Jeśli jesteś zadowolony to wogóle nie ma tematu .Pozdrawiam i powodzenia w dalszych eksperymentach .Niech moc będzie z Tobą :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eksperymentowałem z układami wydechowymi i wiele pieniędzy nerwów i czasu zmarnowałem przez nie. Wnioski wyniosłem że najlepszy efekt falowy dają fabryczne średnice oraz właściwa długość. Domyślam się że gdybym przedłużył wydech to pewno odzyskał bym straty w średnich.

 

W planie mam założenie głowicy od GSXR 750 88-89 r.

 

Jednak puki sezon trwa to przetestuje większe dysze...

ale ciężko dostać, ma ktoś może 110 na zbyciu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.