Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

nastal nowy evo damian ?:D

 

swiezak jestem i nie rozumiem Twojego dowcipu.

moze rozwiniesz swoja mysl, wtedy i ja sie posmieje? :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla Ciebie 350zl + koszty przesylki do Kutna. cena taka, bo sie nie znamy ;)

ewentualnie 350zl + odbior osobisty w Łowiczu u mojego kumpla, ktory to ogarnia.

 

jak jestes zainteresowany to dzwon do mnie na 608512868, albo zostaw PW ze swoim adresem, jesli zdecydujesz sie od razu na przesylke do Kutna.

kumpel mowil, ze jakbys sie od razu zdecydowal, to na poniedzialek/wtorek powinienes miec.

pzdr.

podziękowania dla ekipy z łowicza za wczorajsze odwiedziny i dostawe nowiutkich filtrów K&N !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiezak jestem i nie rozumiem Twojego dowcipu.

moze rozwiniesz swoja mysl, wtedy i ja sie posmieje? :spoko:

 

nie sluchaj go krynio .

on w kazdym czlowieku widzi diabla :)

 

podziękowania dla ekipy z łowicza za wczorajsze odwiedziny i dostawe nowiutkich filtrów K&N !

 

 

a jednak sprawy zaalatwione pozytywnie - milo uslyszec dobre wiesci

Edytowane przez jacekrysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do konca pozytywnie... nie mialem okazji poznac Jacka osobiscie.

pewnie damy rade nadrobic przy najblizszej okazji, temat zmiany gaznikow mi chodzi po glowie hihihi B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

na dzień dzisiejszy po owalach wygląda to tak:

http://imageshack.us/photo/my-images/193/20110901095039547.png/

Skok mocy w porównaniu do opcji z filtrem KN typu panel nie jest jakaś ogromna bo raptem 6 koni jednak np poprzednie maxymalne 130 osiąga obecnie przy sporo niższych obrotach ( około 1000 niżej ) niż wcześniej .Jest wyraźnie odczuwalna poprawa sprawności jednostki co przekłada się na lepsze...zapierdalanie :vroom:

 

Tera wzorem chrissa trza zakombinować z przełożeniem .

Edytowane przez KravMaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj rozmawialem z Sylwkiem, mowil ze jak wloze owale, to bedzie lepiej ale zeby bylo zajebiscie to powinienem wsadzic inne gaźniki, najlepiej 38. U mnie moment jest przy 7400 rpm, troche kurna wysoko :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no 7400 to dość wysoko .Wczoraj rozmawiałem z nimi o momencie i Marcin mówił że dobrze zamiast trzech uszczelek pod głowice zostawić jedną .Takie lekkie "planowanie".On tak ma i ma moment...147 .Owale chyba wogóle słabo działają na wzrost momentu bo mi wzrósł raptem tam chyba ze 118 na 119 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mam 118 więc narazie nie myślę o tych owalach. No ale jedna uszczelka zamiast trzech nie skróci żywtoności ?

Tak czy inaczej, po sezonie zaprowadzam do nich gnoja i niech robią :D

 

147 Nm to jest k**wa potwór !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no 147 bez nitro to ja p*****le...147..... :blink::blink:

Co do uszczelki to mówią że nie .Marcin mówi że on coprawda powinien włożyć spowrotem trzy ponieważ ma Nitro ale dał sobie spokój i jeździ tak .Dość długo o tym rozmawiałem i przy najbliśzej okazji zostawiam jedną uszczelke .

Edytowane przez KravMaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje chlopaki za podpowiedz :*

 

aha, wykres KravMagi bardzo ladny, ale myslalem, ze krzywa momentu bedzie bardziej plaska o osiagnieciu maximum.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że duży bandzior jest całkiem całkiem podatny na wszelkiego rodzaju modyfikacje silnikowe :D chyba trzeba bedzie coś podziałac w zimowe wieczory B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje chlopaki za podpowiedz :*

 

aha, wykres KravMagi bardzo ladny, ale myslalem, ze krzywa momentu bedzie bardziej plaska o osiagnieciu maximum.

tak jak ci pisałem kiedys.Po tym wszytskim Bandit chodzi bardziej jak gixxer 1100 i dotyczy to tez momentu . Cos kosztem czegoś ,jak w życiu ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

W moim bandycie wyszło 120 km i 100 Nm, a to wszystko po zmianie wydechu na akcesoryjny IXILa, filtr K&N, dodatkowy otwór w air boxie, +5 stopni zapłon, dysze main jet 130 i wałki gsxr 1100 - myślę, żę przzesadziłem ze zmianami. Podobno powinieniem ustawiać kąty w wałkach, ale to wyższa szkoła jazdy, więc wróce chyba do oryginalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko 120 km na wałkach od gixa ?! U mnie jest 131 na seryjnych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim bandycie wyszło 120 km i 100 Nm, a to wszystko po zmianie wydechu na akcesoryjny IXILa, filtr K&N, dodatkowy otwór w air boxie, +5 stopni zapłon, dysze main jet 130 i wałki gsxr 1100 - myślę, żę przzesadziłem ze zmianami. Podobno powinieniem ustawiać kąty w wałkach, ale to wyższa szkoła jazdy, więc wróce chyba do oryginalnych.

Przesadziłeś? Ptrzecież nawet nie masz owali .120 konmi i liche 100 niutów to bardzo słaby wynik.Masz słabsze parametry niż większość maszyn bez modyfikacji .

Ja 130 koni miałem na dyszy 106 a 128 na ori 102 !.Coś lichutka ta twoja sztuka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także się dołącze do opinii, że troche mało tych kucy. Ja mam 133Km i 111Nm na wałkach jak twoje i +5 zapłonu i to z oryginalnymi gaźnikami i filtrem!

 

Myślę że problem tkwi w tym przeklętym K&N jest grubo przereklamowany....

Powinieneś zacząć od shamowania na samych wałkach i wtedy pracować na tych danych...

 

O czasy rozrządu się nie martw, są na pewno dobre, chyba że planowałeś głowice.

Co najwyżej może łapać wyższe temperatury ze względu na cofnięty zapłon ( warto o tym pamiętać w codziennym użytkowaniu).

 

Z tunningiem na pewno nie przesadziłeś bo jest jeszcze optymalny w stosunku do trwałości.

 

Ja teraz zrzucam głowice i wałki od GSXR 1100 i zakładam całą głowice od gsxr 750 teraz to dopiero będzie łapał temperatury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli coś jest przereklamowane, to na pewno nie K&N tylko DynoJet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezgodze się .Filtr K&N to zasadniczy element tego układu .Nie wyobrażam sobie dobrze pracującego układu bez K&N czy to panel czy jeszcze lepiej ovale .

Nie oszukujmy się tutaj moc się bierze z ilości i jakości mieszkanki a orginalny airbox i filtr nie pozwala na rozwiniecie skrzydeł.

Inazuma u ciebie birąc pod uwagę że masz splanowaną głowice i wałki 1100 moc jak moc ale moment masz bardzo słaby .Twój wykres tez poszarpany i to dlatego ze jednostka nie dostaje tyle mieszanki i w takiej dynamice jak potrzeba .Wywal ori filtr, załóż owale do tego dysza 150 i ustaw iglice a bedziesz miał przy wałkach gsxr i splanowaniu minimum te 140 koni .Działanie bez filtra KN to tak jak modyfikowanie kompytera poprzez dodawanie mu w c**j pamieci bez zmiany procesora na odpowiedni .Tu tym procesorem jest filtr KN. Wymiana na graty od gsxr 750 nie doda ci mocy .Jedyne co zmieni to to że te moc którą masz będziesz osiągał w absurdalnie wysokich obrotach .

A wyprzedzenie +5 stopni wogóle nie wpływa na moc.To jest tylko swego rodzaju usprawnienie działania jednostki bez przełzoenia na moc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% prawda.

 

 

W takim razie założę osobny temat i opisze czy tak na prawdę coś zdziałam. Po założeniu głowicy od GSXR 750 sprawdzimy moc a potem zabiorę się za gaźnik i filtry. Oczywiście to trochę potrwa bo mam mało czasu i planuje to przez zimę.

 

Swoją drogą szukam gaźników od GSXR 750 86r VM29SS walają się może komuś gdzieś po garażu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, zastosowanie tych gaźników spowoduje dużo lepszą reakcje na dodanie gazu bo są to gaźniki mechaniczne ale napewno ograniczą ci moc.Są poprostu małe .

Nawet ja zastosujesz duże dysze to nie pomoże gdyż zdolność przesyłowa takich gaźników jest ograniczona .

Widziałeś to już gdzieś zamontowane w tak dużej jednostce napędowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba, ze kolega Rafał72 - podal Wam moc zmierzoną na kole.. to ze swoimi 130-kami mozecie przed nim "kleknac" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba, ze kolega Rafał72 - podal Wam moc zmierzoną na kole.. to ze swoimi 130-kami mozecie przed nim "kleknac" ;)

no raczej tutaj tez nie zabłyśnie .U mnie na kole wychodzi jakieś 124 konie .Zresztą nie o moc tu tak naprawde chodzi .Moment u niego jest bardzo lichy .Jak na B12 to bardzo lichy .Podejrzewam że kolega strzelił sobie poler kanałów dolotowych przez co z***ał sobie wartość momentu , mam racje ?

Swoja drogą uważam że niepotrzebnie ma tak duże dysze główne . Przy zastosowaniu filtra typu panel 110 to jest absolutnie max .Ciekawe jaki ma kolor świeczek i jak ustawioną igłe ?

Edytowane przez KravMaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.