Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, niech ktos zalozy osobny temat gdzie bedzie opis przerobek B12.

Mozna posklejac tematy z roznych watkow i zrobic skarbnice wiedzy w oparciu o doswiadczenia Wujka Krav.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, niech ktos zalozy osobny temat gdzie bedzie opis przerobek B12.

Mozna posklejac tematy z roznych watkow i zrobic skarbnice wiedzy w oparciu o doswiadczenia Wujka Krav.

o przepraszam :lol: dziękuje za uznanie jednak moja wiedza w tym zakresie jest bardzo ograniczona i jest tu conajmniej kilku lepiej poinformowanych.Może poprostu mniej wylewnych . Szkoda że Adam się gdzieś ulotnił.On posiadał bardzo gruntowną wiedze .

Co do zakładania osobnego tematu to myśle że lepiej zoastać przy tym.I tak wiekszość dłubanych to pierwsza generacja wieć nie ma co sie rozdrabniać jak na mój gust .BTW,w piatek jade w odwiedziny do światyni mocy topbike.Ktoś ma jakieś pytania które przy okazji mam zadać? Ja planuje dyskusje na temat big bore :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytaj po co montuja dodatkowe przewody przy glowicy. czy to element dekoracyjny czy faktycznie dodatkowy obieg oleju.

powiedz, ze motocykl ma byc do zarzynania i palowania. odme sobie sam ogarne, ale wlasnie te przewody mnie zastanawiaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha,już odpowiadam bo już pytałem :-) Nie , to nie dekoracja .Chodzi o polepszenie cykrulacji i chłodzenia oleju w rejonie wałków a szczególności "wydechowego" który potrafi się przytrzeć. Sam chciałem coś takiego zamontować jednak do śrób od wałka" wydechowego" mam przymocowaną obudowe chłodnicy i musiłbym z niej zrezygnować a niechce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na kole wychodzi jakieś 119 koni, więc tak czy tak licho ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na kole wychodzi jakieś 119 koni, więc tak czy tak licho ;)

 

dawaj wykres Panie, bo jak go nie ma to puste gadanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na kole wyszło 102 KM + delikatna dziura przy 5000 obrotów.

Następny pomiar na przelocie z K&Nem i po regulacjach.

 

20110915595.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pozwólcie że trochę poteoretyzuję.

 

Mam teraz B12 I gen. Sprzęt bez żadnych przeróbek (nawet wydech seria). Idzie zima i można by trochę podłubać.

Wstępnie planowałem jakiś fajny wydech i standardowy serwis. Jednak czytając troszkę doszedłem do wniosku że nie ponosząc ogromnych kosztów można trochę podłubać w dziorze.

 

Czy wymiana wydechu, wywalenie filtra i wstawienie owali k&n i strojenie tego wszystkiego z wymianą dysz przyniesie dużą poprawę osiągów? No i jak z dolnym zakresem obrotów, nie chciałbym stracić za wiele dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pozwólcie że trochę poteoretyzuję.

 

...

 

Czy wymiana wydechu, wywalenie filtra i wstawienie owali k&n i strojenie tego wszystkiego z wymianą dysz przyniesie dużą poprawę osiągów?

 

wlasnie przeczytalem kawal Kruka i odpowiem cytatem:

 

"przyrost bedzie taki, ze ja pierrdole" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p*****lnięcie musi być :D

Tak na poważnie to jeszcze jedna kwestia, czy owale nie ciągną gorącego powietrza z silnika? Deszcz im nie zaszkodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam dopiero wróciłem z roboty. Więc tak, bez K&N wykres na hamowi wyszedł fatalnie - na próbę wstawiono ori i d.pa. Iglice miałem na maksa w górze i też wykres trochę falował, więc poszły jeden ząbek w dół i było ok. Ustawienia robiłem w ratka motocykle i powiem, że mają tam doświadczenie. Zasugerowali przejście na oryginalne wałki, wtedy odżyją Nm, a moc powinna nadal oscylować ok. 125 kucy. Jeszcze w temacie dysz, przy oryginalnych, po wymianie wydechu i filtra K&N mieszankę miałem za ubogą i nic nie dało kręcenie śrubą mieszanki. Teraz jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie przeczytalem kawal Kruka i odpowiem cytatem:

 

"przyrost bedzie taki, ze ja pierrdole" :)

edariusz a opowiadając ci poważnie i mając swoje autentyczne doswiadczenia . Jeśli masz wszytsko full stock po tych modyfikacjach o krórych wspominasz będziesz miał naprawdę konkretną poprawe. Motocykl będzie zachowywał się dużo lepiej i będzie wyraźnie mocniejszy . Dołu jeśli nie pójdziesz w wałki nie starcisz.Spalanie przy normalnej jeździe zwiększy ci się minimalnie.Przy katowaniu...jak to bandit ,zechla wszytsko co mu wlejesz :lol: Gadania o tym że nic to nie daje nie słuchaj .Aha, mam owale i ciepłe powietrze z silnika im nie szkodzi .

Edytowane przez KravMaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem szansę sprawdzić wczoraj swoje moto na hamowni u chłopaków w Red Race i muszę powiedzieć, że jestem nawet bardziej niż zadowolony. Moto seria, założyłem tylko przelot RM Motors bez dodatkowych regulacji i moto całkiem nieźle wyszło:

 

Pwr 118,9 KM @ 8994 rpm

Tq 106,1 Nm @ 6581 rpm

 

 

GSF1200%20ANDLUK.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krynio, gdzie hamujesz swojego bydlaka?

W wawce gdzieś?

daj namiar

 

jak swojego dopieszczę chcę zobaczyć jak się jego wykres prezentuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Odkopie lekko.Powiedzcie prosze,gdzie zakupie wieksze dysze do mojego b12 ?Mialem malutka awarie krocca,wlasnie wyjalem gazniki i pomyslalem,ze mozna przy okazji wstawic wieksze dysze i wtedy zapodac kn.Mam dyze 100 i na nich kn nie chodzi za dobrze.Jakie najlepiej wstawic 106,110 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A aa,juz to robilem.Bawilem sie wczesniej ze swinskim ryjkiem z filtrem kn bez z itd,i nawet po podniesieniu na max nie do konca chcialo to chodzic.Przy gwaltownym odkreceniu jednak mial dziure i na ori filtrze chodzil najlepiej.Tak wiec wydaje mi sie,ze po odkreceniu na max brakuje mu paliwa.Mam tez troche rozluzniony wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze jak zmiana to na dużo większe - dysze połapiesz spokojnie na necie, ale najszybciej jest podjechać do zegarmistrza i niech powiększy. Ew. masz kalibratory do dysw larssonie. Jak montowałem holeshoty tolinowi, ale tam był cały set: igły i dysze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.