Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

co dokladnie Cie interesuje? jakie przerobki to cos sie znajdzie.

Edytowane przez krynio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam troche pytan. Czy jest sens kupowac ru-2922 bez zmian dysz? Czy uzyskam podobny moment (w porownaniu do skarpet) na wkladce k&n? Jesli decydowalbym sie na skarpety/wklad to jakie dysze powininem zastosowac? Masz jakis wykres z wkladka k&n?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz przelot to bez większych dysz się nie obejdzie. Proponuję opcję "szukaj".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh mysalem, ze przy wkladkce k&n w airboxie stykna fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem o tym, ale idzie zimna i kasa na inne zachcianki potrzebna. Czyli te wszystkie zestawienia w tabelce k&n i dysz sa poprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to konkretniej co mnie interesuje to wykres:
1. filtr stozkowy, dysze, ew. iglice, przelot + odpowiednie strojenie
2. wkladka k&n, dysze, ew. iglice, przelot + odpowiednie strojenie
Wiem, ze byly takie wykresy, ale rozne hamowanie rozne strojenia. 

Edit:
Przerylem stronke HoleShot'a, ma tam wykresy przy roznych konfiguracjach. Nawet z poj 1216ccm - 150KM 130Nm. Juz Ci zazdroszcze :D

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebrane obrazki z forum:

https://www.dropbox.com/sh/tztfkqoaf7ocv5i/KmuovOF48C#/

 

odpowiednie strojenie to tylko w TopBike.  tu nie ma sie co zastanawiac.

 

co do hamownia i wykresow. tutaj moj nowy silnik.

https://www.dropbox.com/s/yub6p1ja6x95uw1/Suzuki%20Bandis%201200%2098%201005%204%20GEAR.pdf

potem byly jeszcze iglice poprawiane bo w granicach zarowno max mocy jak i momentu mial za malo paliwa.

 

 

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html

porownujac pomiary gsxrow 1100 z tej tabelki to jest lepiej u mnie.

niech ktos madry wytlumaczy jak przeliczyc te 115 True HP.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym cos na wzor KravMagi na wkladce k&n - 120Nm i 130KM. Jakie on tam mial dysze? Wiecej Nm uzyska sie z airboxem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori kolektory plus dolot i koncówka Yoshi RS3 puszczone górą .Filtr K&N w airboxie .Air box zmodyfikowany tzn wywalony ryjek oraz zwiększona średnica wlotu powietrza plus nowy smok.

Wymienione dysze w gaźnikach ,podniesione iglice .

 

 

szczegónie moment mi sie podoba i to że zarówno moc jak i moment osiągany jest w stosunkowo niskich obrotach :vroom:

Aha, zapomniłem dodoać że oczywiście załozyli mi tem wyprzedzenie zapłonu +5 stopni

 

 

Generalnie Dynojet to kupa .To tylko tyle że lejesz więcej wachy i to wszytsko . Podam Ci przykład. Skoro masz Dynojety stage 1 to masz dysze 125 jeśli dobrze pamiętam.Ori jest 102. Ja mam tylko 106 a zobacz ile mocy i co ważniejsze przy dużo niższych obrotach a do tego co jeszcze ważniejsze wyższy moment i też przy dużo niższych obrotach .

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryjek/nosek/smok. jak zwal tak zwal.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, przyzwyczailem sie do nazwy 'swinski ryjek' :D Ostatnie pytanie. http://www.etr1.eu/motocykle/banditgsf1200s/tuningmocy.html Tutaj gosc osiagnal duzo na wkladce k&n. Nie wiem na ile to prawdziwe. Czy na wkladce + ew powiekszenie wlotu powietrza na maxa da podobny efekt co podwojne stozki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie da podobnego efektu.

zajrzyj na strone 9 tego tematu.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego można spróbować. Osobiście mam wycięty cały air box tj. pozostała tylko "ramka" na podtrzymanie wkładki k&n oraz dysze główne 150. Przy spokojnej jeździe pali tyle samo wachy co seryjny - jeżdżę z innymi b12 więc sprawdzone. To i tak spowodowało nieco straty w dole obrotów ale za to jakie piękne średnie i góra d:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis wykres posiadasz? Wlasnie chcialem sobie kupic wkladke, ale koniec koncow i tak bede musial owale kupic i tak kombinuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie nie hamowałem moto, więc wykresu nie posiadam, jak zakończę zmiany to pojadę hamować. Stan przeróbek to efekt dwóch lat przejścia przez różne próby od wywalenia ryjka, poprzez zwiększenie kanału dolotowego powietrza do średnicy gardzieli gaźnika, potem dorobienie drugiego otworu tej samej średnicy. Oczywiście należało tu włożyć nowe "ryjki" bo powietrze wariowało w airboxie a obecnie został sam filter. Odpowiednio rosły też średnice dyszy głównej 110, 120, 130, 140 i 150 oraz dysza wolnych obrotów zmieniały się ustawienia iglic i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Zmieniały się też wałki rozrządu na te od gsxr 1100 i gsxf 1100. Zmieniały się fazy rozrządu - wyprzedzenie ssącego i opóźnienie wydechowego. Zmieniał się też stopień sprężania poprzez obniżenie głowicy oraz przyspieszenie zapłonu a także tłumik akcesoryjny. Efekt to satysfakcja własnej pracy d;-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze wykres rozwieje watpliwosci jak dziala wkladka przy takich modach. Takze, niezaniechaj dorzucic jak juz skonczysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witajcie.

B12 mam od tego sezonu. Chciałbym iść waszą drogą i wyciągnąc z niego co nie co więcej.

Na obecną chwilę mam zmieniony wydech na IXIL-a . Po odpuszczeniu manetki strzela w wydech , wiec na 100% za uboga mieszanka.

Zakupiłem juz nowe świece irydowe oraz filtr K&N SU6000. Chciałbym jeszcze zakupić dysze (chyba 106 i 110) - najlepiej na ebay.co.uk . Nie robierałem jeszcze gazników wiec nie wiem jak wyglądają dokladnie ów dysze. Jeżeli ktoś mógłby rzucić linka do jakiejś oferty na ebayu byłbym wdzięczny.

 

Teraz pytanie :

Czy zmiana wydechu,zmiana filtra,zmiana dysz na w.w. , wystarczą na szybki wzrost momentu ? Czy jeszcze coś muszę zrobić ? Nie chchiał bym za bardzo wnikać w wałki i uszczelkę , no może jeszcze tylko przyspieszenie zapłonu .

Mam colore tune wiec na przyszly sezon zarzucę wszystko,wyreguluje zaworki i mieszankę. Na jakiej wysokości powinienem ustawić iglice ?

 

Chciałbym aby moto nie zaczęło spalac zbyt wiele,czyli kompromis spalanie/mement ;)

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwilę mam zmieniony wydech na IXIL-a . Po odpuszczeniu manetki strzela w wydech , wiec na 100% za uboga mieszanka.

Wydaje mi sie, ze strzela, bo masz system PAIR.

Iglice o jeden rowek wyzej - chyba, bo juz teraz sam nie wiem. Trza wzbogacic. Na, a za wyprzedzenie 300zl. Jak znajdzies taniej daj znac :D 

Dysze moze w larsson.pl dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze kupisz w larssonie natomiast nie wiem czy warto kupować skoro można je po prostu rozwiercić. Koszt wiertła ok. 2 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze kupisz w larssonie natomiast nie wiem czy warto kupować skoro można je po prostu rozwiercić. Koszt wiertła ok. 2 zł. 

 

Wolał bym zakupić nowe. Chciałbym mieć możliwosc powrotu do bieżącego ustawienia.

Tak właśnie czytałem i faktycznie , PAIR może powodować wystrzały :) .

Tak czy inaczej jeżeli mam przelotówke i wkładkę K&N-a to raczej powinienem zmienić dyszę i podnieśc iglicę ? Prawda ? Czy w 2 gen na iglicach są rowki ? Czy trzeba zrobić jakiś patent z oringami bądz podkładkami ?

 

W larsonie nie ma dysz :(

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 gen to idealne gazniki do modyfikacji. Żadnych problemów, wystarczyło dysze główne wymieniać. Iglice są w pełni regulowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.