Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

@inazuma

Cieszę się że II gen. to miód malina :)  i że iglice są regulowane :) ,obejdzie sie bez kombinacji tak jak to miałem z gaznikami Keigin-a w CB 750 :) . Z tego co wiem to nalezy wymienic dysze wolnych i dysze głowną. A ty piszesz ze nalezy wymienic tylko dyszę głowną. Wiec jak to jest ?

Dysza od wolnych zostaje i wyda na niskich , a dyszę główną zmienić na 110 i podniesc iglice o 1 ząbek ?

 

@Rafal72

Co do dysz : dysze to "Keihin KJ" - czy do gazników bodajże Mikuni podchodzą dysze od Keihina ?

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o wymiary dyszy - średnica, długość, skok gwintu - wg mnie te są odpowiednie. Może ktoś na forum jeszcze to zweryfikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o wymiary dyszy - średnica, długość, skok gwintu - wg mnie te są odpowiednie. Może ktoś na forum jeszcze to zweryfikuje.

 

Byłbym bardzo wdzięczny. Te które podaleś (subiektywnie) są identyczne jak w moim Boldorku

 

Jeszcze raz zapytam zeby być pewnym :

 

1. Wymieniam Tylko dysze główną na 106 lub 110 - widzialem że przy 106 jest już OK

2. Dysza wolnych/srednich zostaje oryginalna

3. Podnosze iglice o 1 ząbek

4. Przelotówka już siedzi,zakładam K&N SU6000

5. Ryjek zostaje czy do kosza ??? Jeżeli do kosza to pomyśle nad jakims lejkiem wygładzającym wlot powietrza do airboxa

6. Regulacja zaworów

7.Synchro

8. Regulacja składu mieszanki by ColorTune

9. Synchro

10. Jakaś większa przejażdzka ,sprawdzenie czy idzie jak powinien.

11. Sprawdzenie koloru świec - jeżeli nie ma odpowiedniego kolorku to iglice góra/dól

12. Zmiana świec na irydowe.

13. Hamownia

 

Czy to będzie porpawne zabranie się do pracy ?

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że ingerując w ustawienia fabryczne zmieniasz wszystko - m.in. prędkość spalin, temperaturę spalania, mieszankę paliwa i powietrza, więc czeka cię ciężka praca z właściwą regulacją - ale to jest najlepsze d;-). Pkt 1 - 4 ok. Świński ryjek wywal i znajdź gumę dolotową do gaźnika (ma większą średnicę) rozwierć airbox i włóż nowy świński ryjek (czyli tą gumę). Nie wiem po co dwa razy synchro. Poustawiaj wszystko jak w pkt 6 i 8 i zrób synchro. Mógłbyś rozwiercić mocowanie impulsatora i w ten sposób wyregulujesz wyprzedzenie zapłonu. Będzie się zajefajnie wkręcał na obroty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że ingerując w ustawienia fabryczne zmieniasz wszystko - m.in. prędkość spalin, temperaturę spalania, mieszankę paliwa i powietrza, więc czeka cię ciężka praca z właściwą regulacją - ale to jest najlepsze d;-). Pkt 1 - 4 ok. Świński ryjek wywal i znajdź gumę dolotową do gaźnika (ma większą średnicę) rozwierć airbox i włóż nowy świński ryjek (czyli tą gumę). Nie wiem po co dwa razy synchro. Poustawiaj wszystko jak w pkt 6 i 8 i zrób synchro. Mógłbyś rozwiercić mocowanie impulsatora i w ten sposób wyregulujesz wyprzedzenie zapłonu. Będzie się zajefajnie wkręcał na obroty. 

 

Sorki za małe OT ;)

Poczekam tylko jeszcze na potwierdzenie co do dysz i temat dla mnie jasny. Prace zacznę jak tylko zrobi się ciepełko w przyszłym roku ( już się nie mogę doczekać).

Oczywiscie na konic na rolki i wykresik wrzucę jak szybko się da.

THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia- z gaźnikami 2 gen dysza główna była celem i nie było problemu z średnimi i niskimi obrotami. Koniec końców zmieniłem dysze wolnych na wyższe bo tak zalecali i być może poprawiło się ( tylko dyno prawde ci powie ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem w czym problem. Chyba każdy lepszy sklep ci zamówi.

Jak nie znalazłeś to zmów w redhotchillicustom.

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W redhotchillicustom pytalem , mówili że nie mają :D :D :D

Rafal72 wskazal dysze Keihina i nikt nie potwierdzil że to takie mają być. A dokladnie takie mialem w Hondzie CB. Moze nie 106-110 a 102. I takie to gdzies mam.

Chyba dla kogoś kto kupowal nie ma problemu ze wskazaniem konkretnej sztuki ? Najlepiej na ebay.co.uk

Trudno , jak nikt sie nie wypowie to poczekam do wiosny,wytargam gazniki,zobacze i takie zakupie.

Edytowane przez Albin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie powie dokładnie jaki rozmiar ma mieć dysza pod Twoje mody i silnik bo jest to sprawa indywidualna i trzeba ją dobrać pod siebie.

Oryginalnie masz 100, wiec 102 z hundy dużo wieksza nie jest.

Poszukaj na allegro, gwint M5 rozmiar to średnica w mm (a raczej setnych mm), albo wieź swoje do zegarmistrza, czy innego ślusarza z precyzyjnym sprzętem.

TU MASZ W LARSSONIE

Tyle masz podane na tacy, ale jak chcesz poprawiać fabryke, to trzeba trochę więcej zaangażowania, albo oddaj do fachowców.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehehe zamowisz dwie z wysylkowego i dwie z warszawy. Beda 4 :D Ciezko trafic w 'dziesiatke' moga byc dobre 105, a na 110 bedzie lepiej. Najlepiec przetestowac kilka rozmiarow.

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj https://www.moto-shark.pl/ogloszenie/1936055/dysza-glowna-solex-mikuni-nowa/ masz również dysze.

Wpisz sobie w googlach i wybieraj.

 

Własnie o to mi chodziło.

Nie zależao mi na rozmiarze czy 106 czy 110 czy 130 . Tutaj sobie metodą prób i błedów będe zmienial. Mam zamiar zakupić po 4 szt  106 i 4szt 110 .

 

Co do dysz z Keihina 102 - to bardziej mialem na myśli rozkalibrowanie niż zakladanie w oryg. rozmiarze :)

 

Dzięki Łukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj, montuj, modyfikuj, a na koniec zapodaj wykres z hamowni.

Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

A moze ktos podpowiedziec na ktorym rowku jest fabrycznie ustawiona iglica w B12 II gen?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

środek ;)

Wielkie dzieki,tak sie domyslalem po przeczytaniu manuala,ale wolalem sie upewnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Chcę mieć wtrysk w olejaku, nie byłoby takiego pierdolenia z regulacjami. Najgorsze jest to, że nie ma powtarzalności pomiarów. Dziś na hamowni najlepszy pomiar to 136 kuni na kole. Inne dawały około 132,5. AFR pojebane. Jako ciekawostkę powiem, że przy moich przełożeniach rzeczywista prędkość na 4 biegu to 280. Licznik zawyża.

 

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 rzeczywista prędkość na 4 biegu to 280. 

 

 

 

Ty chory po***ie! :D

 

byle do wiosny ]:->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam. Panowie, czy ktoś dysponuje wykresem z hamowni Bandita 650 olejaka? Najlepiej seria. Tak z ciekawości chciałem zerknąć...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serii nie mam ale tutaj masz link po modach:

https://polishbanditcrew.pl/uploads/monthly_09_2016/post-10509-0-22026700-1475170450.png

Jak coś to mogę poszukać na przelocie i z K&N w oryginalnym AirBoxie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.