Skocz do zawartości

Moc Maksymalna Waszych Bandziorów - Hamownia


Gość cichymotocykle
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Bandito ..naprawde konkret .131 fiu fiu ;-)

 

Spodziewałem się większej mocy niż fabryczne 98, gdyż wszystkie Bandziory mają trochę więcej. Jednak nie spodziewałem się aż tyle... :vroom:

Postałem trochę przy hamowni i przeważnie inne motocykle miały moc w okolicach podawanej przez producenta lub często niższą, więc raczej hamownia nie oszukuje.

Niestety nie doczekałem się na innego Bandita 1200 lub 600. Po moim pomiarze nawet goście się pytali co w nim robiłem, że ma aż tyle mocy. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KravMaga, nie zapominaj ze u mnie tez jest 131 :P

 

 

Mamy dokładnie tyle samo 131,1 :rolleyes: tylko, że u mnie przy niższych obrotach...

A i moment mam dużo wyższy i to przy obrotach 1000 mniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy dokładnie tyle samo 131,1 :rolleyes: tylko, że u mnie przy niższych obrotach...

A i moment mam dużo wyższy i to przy obrotach 1000 mniejszych.

Generation ONE i wszytsko jasne ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy dokładnie tyle samo 131,1 :rolleyes: tylko, że u mnie przy niższych obrotach...

A i moment mam dużo wyższy i to przy obrotach 1000 mniejszych.

 

u mnie moment jest 118, ale faktycznie okolo 1000 wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie moment jest 118, ale faktycznie okolo 1000 wyzej

 

Na Twoim wykresie jest 111,6 i 106,9 gdzie jest 118? :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie moment jest 118, ale faktycznie okolo 1000 wyzej

chriss a hamowałeś jeszcze na BP po tym jak zrobił ci pomiar topbike?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generation ONE i wszytsko jasne ;-)

 

Dokładnie, dlatego jak go kupowałem to szukałem najmłodszego rocznika w najstarszej "budzie". Z tą ramą wygląda najbardziej masywnie, nowsza rama optycznie wyszczupla i wydłuża bandziora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też się pochwalę w tym wątku .Nie jest to taki duży tabun koników ale jak na 600 dosyć nieźle :

 

med_gallery_1330_483_347488.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też się pochwalę w tym wątku .Nie jest to taki duży tabun koników ale jak na 600 dosyć nieźle :

 

Całkiem nieźle jak na 600, blisko mocy fabrycznej 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, dlatego jak go kupowałem to szukałem najmłodszego rocznika w najstarszej "budzie". Z tą ramą wygląda najbardziej masywnie, nowsza rama optycznie wyszczupla i wydłuża bandziora.

No i stara pod zbiornikiem podobna jest krztałtem do ramy GSX-R 750/1100 .

Dla mnie rocznik był bez znaczenia .Liczył się stan techniczny i to że ma być generation one .Jak brałem tego z Belgii to był w tej samej kasie z 2001 drugiej generacji (tyle że bez żadnych dodatków i modyfikacji) .Nawet chwili się nie wachałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stara pod zbiornikiem podobna jest krztałtem do ramy GSX-R 750/1100 .

Dla mnie rocznik był bez znaczenia .Liczył się stan techniczny i to że ma być generation one .Jak brałem tego z Belgii to był w tej samej kasie z 2001 drugiej generacji (tyle że bez żadnych dodatków i modyfikacji) .Nawet chwili się nie wachałem .

 

Ja też nie chciałem II i powiem Ci, że jeździłem już różnymi moto na dłuższe i krótsze wyjazdy m.in. HD NightRoad, Buell 1125 CR, HD XR 1200, BMW K1300R, R1 2011, Super Tenere 2011, 660 Tenere 2011, BMW K 1600 GT itd. Jedne podobały mi się bardziej a drugie mniej, jednak za każdym razem jak wracam do mojego Bandziora i przejadę chwilę to stwierdzam, że jest najlepszy i nie wiem kiedy się z nim rozstanę.

Zastanawiam się czy go nie zostawić a kupić dodatkowo XTZ 660 Tenere, gdyż marzy mi się jakiś wyjazd na pustynię lub gdzieś w azjatyckie stepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem nieźle jak na 600, blisko mocy fabrycznej 1200.

 

Potwierdza to dosyć wysoki V-max jaki udało mi się osiągnąć :) Poprzedni właściciel jeździł typowo turystycznie i wydaje mi się nie męczył go dzień w dzień do odcinki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, Panowie, seryjny Bandit 1200 ma podane katalogowo 98 KM, a na hamowni wychodzi zawsze około 108-110 koników. TO tylko po to, żeby w papierologii zgadzały się normy spalin, etc.

NAtomiast nie przesadzajmy, że to zbliżona moc do seryjnego 1200, bo moment obrotowy jest o 50% mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, Panowie, seryjny Bandit 1200 ma podane katalogowo 98 KM, a na hamowni wychodzi zawsze około 108-110 koników. TO tylko po to, żeby w papierologii zgadzały się normy spalin, etc.

NAtomiast nie przesadzajmy, że to zbliżona moc do seryjnego 1200, bo moment obrotowy jest o 50% mniejszy.

 

 

Oczywiście, ale ja pisałem o mocy 89 to już blisko 98. Fakt, że przy osiągane przy dużo wyższych obrotach. A moment to już inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Też byłem na zawyżającej hamowni BP.

Mam przelotowy wydech, wyjęty świński ryjek, maksymalnie podniesione iglice i wyprzedzenie zapłonu +5 stopni.

 

Prawie 260 poszedł :)

 

 

2011%5C06%5C05%5Cbikepics-2219623-full.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom oglądaliśmy kilkanaście bajków i żadnego nie pokręcili powyżej 250 a Tolinowego coś do 258km/h :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tolin ale masz ladna cieke :D rowniosko prawie do samego konca - widzialem jeden lepszy wykres -koles mial aprille i mial k**wa jak od linijki do chyba do 140 kucy :D ale jak gadalem to jak zaczol wymieniac co zmienil to mi szczeka opadla -ale wycyckana mial ta aprillke

 

 

mi sie slizgnelo sprzeglo i wyszla hujowina....;/ 75,4 kuca i az 53 niutki ;/ ech zenada...az z tego wszystkiego poszedlem do garazu i zmienilem tarcze sprzeglowe na nowe :D

 

c318fcb43ec63d13med.jpg

Edytowane przez Cielak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też miałem okazję sprawdzić moc i moment swojego bandziorka.

82fef470f7cd93aamed.jpg

PS Wjechałem na hamownie parę minut przed 17 i czekałem może ze 3 minuty - praktycznie zero kolejki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też byłem na zawyżającej hamowni BP.

 

Mi zaniżyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zaniżyła

 

No, no ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to ja też się pochwalę bo dzisiaj byłem na motocyklowej niedzieli BP w Czeladzi odstałem swoje w długim ogonku do hamowni i potwierdziłem to o czym zapewniał mnie poprzedni właściciel Bandziora.

A prz okazji mam pytanie, ten uskok na wykresie momentu to kwestia przegrzebanych gaźników czy błąd podczas pomiaru

Mam wydech ART-a (to widać) i prawdopodobnie dysze zmienione w gaźnikach (jeszcze nie rozbierałem i nie sprawdzałem), filtr powietrza standart, świece zapłonowe też. Spalanie podczas normalnej jazdy (do 200km/h) około 7,3 l/100km

post-2387-0-06134600-1307910650_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też byłem na zawyżającej hamowni BP.

Mam przelotowy wydech, wyjęty świński ryjek, maksymalnie podniesione iglice i wyprzedzenie zapłonu +5 stopni.

 

Prawie 260 poszedł :)

 

 

2011%5C06%5C05%5Cbikepics-2219623-full.jpg

tolinek. co to jest swinski ryjek?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest swinski ryjek?

 

 

 

taka guma w airboxie nr 3 na rysunku :

 

hmtc.jpg

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.