Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli robiłeś synchro to po pierwsze sprawdź czy masz dobrze założone przewody i kapturki od podciśnienia ;)

Świeca jest sucha, w kwestii kapturków sprawdzałem wszystko i raczej jest w porządku. Też podejrzewam dyszę, tylko że ich nie ruszałem, więc czemu zapchana? I kwestia którą sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy masz paliwo w komorze pływakowej

Dziękuję za podpowiedzi. W tej chwili jestem na wyjeździe, ale jak tylko wrócę to sprawdzę i się odezwę w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witam wszystkich.

Wybaczcie że tak późno, ale dopiero wróciłem ze szkolenia i mogłem wrócić do pracy przy moim motocyklu.

Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i wnioski: iskra jest, świece nowe, cewki zamieniałem miejscami i nadal tylko czwarty kolektor był chłodny.

Sprawdziłem też obecność paliwa w komorze pływakowej i okazuje się że było, zlałem około 50 ml, więc nie bardzo wiem gdzie dalej szukać problemu.

Będę wdzięczny za pomoc forumowiczów.

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kapturki i wężyki na podciśnienie założone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kapturki i wężyki na podciśnienie założone?

Oczywiście na trzech gaźnikach mam kapturki, a na tym akurat wężyk idący do baku. Wygląda że niby wszytko gra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wyregulować skład mieszanki, tu masz info:

Regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wyregulować skład mieszanki, tu masz info:

Regulacja

Spróbuję, jednak co jest dla mnie zaskakujące, po zimie palił ładnie na cztery cylindry, gaźniki czyściłem tylko pod kątem - od zewnątrz bo po zimie zaśniedziały i komory pływakowe, składu nie ruszałem... w trakcie synchronizacji też palił ładnie, a potem taka niespodzianka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz luzy zaworowe na niepracujacym cylindrze i uklad wolnych obrotow tego gaznika.

czytaj wyslij gazniki na czyszczenie do cielaka;) hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie może pytanie ale jak sprawdzić układ wolnych obrotów pojedynczego gaźnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynasz od wyjecia wszystkich :)

Kupujesz carb cleaner w spray'u.

Jesli to Mikuni to zdejmujesz jedna komore plywakowa, gaznika niepracujacego cylindra, wykrecasz pilot jet ( dysza wolnych ) i srube regulacji mieszanki na wolnych. Zatykasz otwor po srubie i psikasz w otwor dyszy carb cleanerem, jednoczesnie obserwujac czy dostajesz migielke rozpylonego cleanera z malych otworkow umieszczonych w gardzieli gaznika ( odpowiadaja one za dostarczenie mieszanki na wolnych i przejsciu ) w okolicach przepustnicy obrotowej.

Potem robisz odwrotnie znaczy psikasz w otowor po srubie zatykajac palcem otwor dyszy wolnych.

Oprocz tego sprawdzasz sama dysze wolnych - tam zwykle nastepuje przytkanie.

Jesli wszystko jest OK to skladasz gaznik i montujesz cala baterie w moto.

Przed wykreceniem sruby regulacji mieszanki wkrecasz ja do konca lekko, zeby policzyc na ile obrotow byla wykrecona.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Wczoraj w trasie dziorek zaczał palic na 3 gary, dzisiaj wykreciłem wszystkie swiece i tylko jedna była zamoczona w oleju (elektroda). stan oleju jest ok, moto nie kopci, kiedy wykreciłem tą świece wyczyściłem i podgrzałem nad palnikiem moto znowu paliło na 4. Po 5 minutach zgasiłem moto, odpaliłem i znowu chodzi na 3 :/. Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie po 3 miesiacach, i skończenie świecy nie powoduje wytworzenia oleju ;)

 

to coś bardziej skomplikowanego, najlepiej jak by się wypowiedział ktoś kto miał z tym styczność osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra to niech sie znawcy wypowiedza :P (moze uszczelniacze czy cus, ale ja sie nie znam wiec juz sie nie odzywam :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to nie olej waha też jest tłusta miałem tak kiedyś w aucie myślałem że olejem z******ne świece a one po prostu były zalane zrób szczegółowe foty i poka experci powiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wcześnie na wytarte pierścienie chyba. Prędzej uszczelniacz któregoś z zaworów puszcza.

Jesteś pewien, że olej jest tylko na elektrodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro twierdzisz, że nie kopci, to wydaje mi się, że świeca pada. Wykręć i sprawdź czy ma iskrę, lub jak piszą inni, zamień z inną.

Jakiś czas temu, miałem podobne objawy, tylko u mnie świeca była sucha - zapchana dysza. Przegoniłem moto na ssaniu i problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie zanam ale kolega napisal ze swiece ma brand new 3 mieszace. Opcja jest taka tez ze sie mogl jakis lichy stuff trafic i jedna byla skonana, ale ja sie nie znam:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do silnika to kiedy go kupowałem był żyletą ciśnienie po 14 na każdym garnku brak kopcenia równa praca itp itd osobiście nigdy nie pałowałem nie rozgrzanego i obchodze sie z nim jak z jajkem dlatego myśle że z nim jest wszystko ok. Dzisiaj powalcze trochę i posprawdzam jeszcze kilka opcji i zdam relacje co mogło być nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do silnika to kiedy go kupowałem był żyletą ciśnienie po 14 na każdym garnku

Dziwne, po standardowo jest 12,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99 % to nie jest olej więc sie nie martw zamień świece ew przewody WN jeśli dalej będzie to samo to pewnie gazior zalewa i trzeba będzie zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro miał 14 to ciekawe na jakiej benzynie ty jezdziles hahaha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.