Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Takie wysilone silniki potrafią się zepsuć ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po wczorajszej przejażdżce zauważyłem ze motocykl jakos dziwnie pracuje. Gdy dzis go odpaliłem było tak samo, pracował na 3 cylindrach (sprawdzałem czy kolanka od cylindrów się nagrzewaja - jedno było totalnie zimne). Odpaliłem go ponownie na ssaniu i sprawdzałem jak z temperaturą na kolankach i zaskoczył zimny cylinder. Wsiadłem na motocykl i zrobiłem rundke po mieście. I znowu to samo, jeden nie chodzi, lecz wydaje mi sie ze tylko na niskich obrotach. Kiedy wskazówka wskoczy ponad 6k, zaczynają pracować wszystkie, lecz gdy spadnie znowu jeden nie chodzi. Sprawdzałęm świece i jest iska, paliwo w gaźniku też, czy to możliwe że jest jakiś syf w gaźniku? Czy może słabej jakości paliwo? (wczoraj zalałem 95 na bliskiej).

Pozdrawiam Olek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic zamieniłem świece miejscami i na razie pali na wszystkie gary i świece są czyste także problem chwilowo się rozwiązał sam, ciekaw jestem tylko na jak długo...

 

btw. czemu przy kompresji takie zdziwienie nagle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece, kable, cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece, kable, cewka.

iskra jest na świecy, ponadto świeca jest sucha gdy cylinder nie pracuje, czyli raczej brakuej mu paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic zamieniłem świece miejscami i na razie pali na wszystkie gary i świece są czyste także problem chwilowo się rozwiązał sam, ciekaw jestem tylko na jak długo...

 

btw. czemu przy kompresji takie zdziwienie nagle ?

 

 

Seryjne Bandziory po prostu tyle nie mają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak mają , swojego czasu rozmawialem z kolesiem który miał b12 02' czyli takiego jak ja mam i miał 13,5, No ale dobra niech bedzie, że manometr był zepsuty =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź gaźniki - i tutaj szukałbym przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź gaźniki - i tutaj szukałbym przyczyny

a czego dokladniej mam w nich szukac? zatkanych dysz czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabralem sie za wyciąganie gaźnika, lecz natrafiłem na problem - nie mam pojęcia jak rozpiąć gaźniki, czy trzeba cała baterie wyciągnąć, czy moge tylko jeden wydobyc?

Wszystko rozkreciłem, lecz gaźniki nadal trzymają się na wałku od poruszania przepustnic i nie mam pojęcia jak odpiąć ten jeden gaźnik od tego mechanizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie da wyjąć pojedynczego gaźnika. Wyjęcie wszystkich jest łatwe. Odkręcasz obejmy na króćcach i wyjmujesz.

 

A tak poza tym to chcesz czyścić jeden gaźnik a za pół roku mieć ten sam problem na innym? Wszystkie gaźniki będą w podobnym stanie zasyfienia.

A najlepiej zrobisz jak wyjmiesz wszystkie gaźniki i wyślesz je do Cielaka na mycie. Pozostanie ci tylko wsadzenie, regulacja mieszanki i synchronizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągasz 4 gażniki ,popuszczasz mocowania ,odpinasz linki ,troche poruszaj nimi powinny wyjść tu masz pokazane http://polishbanditcrew.pl/topic/4354-porada-jak-wyczyscic-komory-plywakowe-w-gaznikach/page__p__57005__hl__czyszczenie+gaźników_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stosowalem sie własnie do tego poradnika. gaźniki juz wyczyszczone i zamontowane (nie odpinałem linki gazu), troche było syfu, martwy cylinder ożył,

Dzieki panowie za pomoc :)

Pozdrawiam Olek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi jeszcze ktoś podpowiedzieć czy te 2 przewody zaznaczone na zdjęciu sie gdzieś podłącza? ( zdjęcie pożyczyłem z poradnika ) Pozdrawiam Olek

post-2805-0-89838400-1312119259_thumb.jpg

Edytowane przez olek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak. To są węże od podciśnienia. Jeden idzie do kranika a drugi chyba do PAIR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak. To są węże od podciśnienia. Jeden idzie do kranika a drugi chyba do PAIR.

do kranika idzie inny, a w PAIR wszystkie zajęte sloty, możliwe ze one wchodzą do airboxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają być luźne przyczepione do airboxa i nie podłączone do niczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają być luźne przyczepione do airboxa i nie podłączone do niczego

o dzięki wielkie, to był jedyny element, którego brakowało mi do złożenia bandyty, ide własnie do garażu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam,

mam oto takowy problem. Gdy moto jest zimne pali od strzała. Po lekkim rozgrzaniu po dodaniu gazu słychać taki dźwięk jakby nie palił na jeden gar. Gdy nagrzeje się do swojej normalnej temperatury to już jest totalna lipa bo obroty spadają i gaśnie a odpalić go można tylko gdy jest maksymalnie zaciągnięte ssanie (gdy lekko odpuszczam od razu obroty spadają i gaśnie). Gdy na rozgrzanym dodaje gazu, o ile nie zgaśnie, to chodzi jak traktor. Jako, że problem wystąpił dzisiaj udało mi się jedynie sprawdzić świece i wyglądają podręcznikowo.

A największy problem jest w tym, że nawet nie dojadę nim na serwis a sam do niczego konkretnego się nie dobiorę sad.gif. Może ktoś pomoże?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr paliwa (wywal na czas testów), może jest tak, że filtr niedomaga i początkowo dobrze chodzi, bo komory gaźników są pełne, jak się wypali, to zaczyna brakować paliwa, w efekcie chodzi jak traktor.

 

edit: jak nie filtr, to gaźniki zapchane

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tej wersji (1998) w ogóle był filtr paliwa? Z tego co wyczytałem to jest jakaś siatka pomiędzy kranikiem i bakiem ale ona ma podobno duże oczka i nie warto sobie nią głowy zaprzątać.

A co do gaźników to ja sam niestety nic nie zrobię chyba. Z tego co wyczytałem na forum odnośnie gaźników to żeby je wyczyścić potrzeba je porządnie rozebrać a ja trochę się boje samemu to robić bo już mam lekkie przejścia z tym motorem i w moim wypadku raczej obrobię wszystkie możliwe śruby :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciele mogli zmienić na papierowy, który bardzo lubi się zapychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pamiętam filtr jest między bakiem, a kranikiem, tak więc zawsze: PRI/ON/RES.

 

Jeżeli na PRI moto działa jak ta lala, znaczy się coś z kranikiem.

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.