Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Mój Bandzior nie pali na jeden cylinder. Jak jadę i czasami szarpnie to ja p*****le, modle się żeby na winklu nie szarpnął bo będę miał glebe :| Co mówicie? Na świecy iskra jest, faja dobra, co to może być ? W poniedziałek odstawiam go do majstra ale martwię się co z nim może być, macie jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz Triumpha? :blink:

 

Ps. a poważniej to skoro zapłon jest na tym cylindrze to brak zasilania w paliwo, wieć gaźnik. jest też taka możliwość, że na świecy ginie zapłon w cylindrze. na początek podmień świecę z innym cylindrem, wtedy na pewno wykluczysz problem świec. a nie zalewa jej np na tym cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory dawno robione? I kable WN do kontroli - możesz na próbe założyć na nie koszulke termokurczliwą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca jest dobra bo podmieniłem z innym cylindrem i świeca w tym cylindrze co nie pali jest sucha. Dzwoniłem do majstra to się pytał czy na zimę paliwo spuszczałem z gaźników to mu mówię, że nie ale niż go pierwszy raz odpaliłem to tak zrobiłem, to mówi, że mam popukać trzonkiem młotka, może pływak się zawiesił, zrobiłem tak i nadal nic. W zeszła wiosnę czyścił i regulował mi gaźniki i mówi, że widocznie jest coś nie halo z gaźnikiem bo niby paliwo nie dochodzi do cylindra o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece to się podmienia na inna a nie zamienia miejscami.

Stawiam na świece albo zanieczyszczenie w gaźniku.

I tu kłania się zimowy serwis :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja się podłączę do tematu moto po rozbiórce złożyłem i chciałem odpalić z tym że na cewce od pierwszego i drugiego cylindra była pomyłka plusa z minusem i tak pierwszy i drugi nie pala trzeci i czwarty tak nawet tak odpala z pierwszych dwoch jak nie mialem kolektorow zalozonych to tryskało paliwo pomocy juz od krecenia aku padło juz nawet nie chce odpalic na te dwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zalałeś świece - wykręcasz, kombinerki w dłoń i gonisz wygrzać nad gazówką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz nowe wieści ode mnie nie pali na pierwszym cylindrze paliwo dochodzi bo zalewa swiece iskra jest bo sprawdzalem, ratunku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć świece i ja wygrzej nad gazówką, przejedź szczotką drucianą i kręć bez ssania i kręcenia manetką - po czym stopniowo dodawaj ssania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem jak miałem wypalone gniazda zaworów na pierwszym cylindrze i też na niego nie palił. Ale wypaliły się dlatego że ktoś spawał głowicę i nie dotarł wogóle zaworów :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam odebrałem mojego od mechanika i założył mi nowe świece i wyregulował skład mieszanki i zsynchronizował bo niby za dużo paliwa dostawał a za mało powietrza. Inny mechanik regulował i czyścił mi je jakieś 3500tys km więc nie wiem co to jest za mechanik, już mu więcej nie dam zarobić :) tak mi wyregulował, że jak doper****em to za mną czarno było, a teraz nic, czyściutko. Także sprawa się rozwiązała, dzięki wam za wszystkie porady, aku też wymieniłem także wszystko lata jak ta lala do zobaczenie na trasie, szerokości, lewa w góre ! :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum trochę poczytałem tu mam podobne problemy co inni ale postanowiłem się was zapytać o zdanie:) A mianowicie Mój Bandit 400 chodzi tylko na dwa cylindry(dwa ostatnie) w dwóch pierwszych (od lewej patrząc) świece są mokre.Kupiłem nowe wymieniłem i to samo odpala ale nie chodzi na dwóch cylindrach...Odkręciłem z ojcem gaźnik przeczyściłem i nic nie pomogło, kable też wymienione...nie wiem co to może być cewki też są dobre iskra na świecach jest.Co to może być??? Hellp me!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum trochę poczytałem tu mam podobne problemy co inni ale postanowiłem się was zapytać o zdanie:) A mianowicie Mój Bandit 400 chodzi tylko na dwa cylindry(dwa ostatnie) w dwóch pierwszych (od lewej patrząc) świece są mokre.Kupiłem nowe wymieniłem i to samo odpala ale nie chodzi na dwóch cylindrach...Odkręciłem z ojcem gaźnik przeczyściłem i nic nie pomogło, kable też wymienione...nie wiem co to może być cewki też są dobre iskra na świecach jest.Co to może być??? Hellp me!!!

 

 

To że przeczysciłeś gaźniki nie znaczy że są dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po za tym czy czytales regulamin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przywitaj się. Po drugie jak przeczyściłeś gaźniki to sprawdzałeś zaworki iglicowe, ssanie i śrubę mieszanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przywitaj się. Po drugie jak przeczyściłeś gaźniki to sprawdzałeś zaworki iglicowe, ssanie i śrubę mieszanki?

 

a możesz mi powiedzieć gdzie znajduję sie ta śruba mieszanki???

 

P.S Już się ładnie przywitałem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wiele to tam chyba nie pokręcisz. Od spodu masz śrubę regulacji wolnych obrotów, ona jest "pre set" ale jak chcesz se pokręcić, to 1.1/2 albo 1.1/4 (jeśli masz niemiecką wersję E-22).

 

Niby iskra jest w cylindrze i paliwo też, ale może jest za słaba żeby zapalić mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.moja maszyna ma takie problemy kiedy jest zbyt mało paliwa po prostu nie hulają zazwyczaj 2 cylindry i choć to 1200 to zawsze odpalam i kręcę go na spokojnie aż uzyska odp. temperaturę i wskakuje na niego, robię ok 5 km i zaczyna normalnie pracować najpierw 3 potem 4 i gitara.

  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.moja maszyna ma takie problemy kiedy jest zbyt mało paliwa po prostu nie hulają zazwyczaj 2 cylindry i choć to 1200 to zawsze odpalam i kręcę go na spokojnie aż uzyska odp. temperaturę i wskakuje na niego, robię ok 5 km i zaczyna normalnie pracować najpierw 3 potem 4 i gitara.

 

a moja nawet jak się rozgrzeje to i tak gaśnie poniżej 2 tyś obr. a co dopiero mówić o jeździe... nie wiem co to może być??? :blink: Czy może to świadczyć o wypaleniu zaworów? mam nadzieję ze to nie to...Obstawiał bym że to gaźniki.Nic jutro na przyczepkę z nim i na synchronizacje może to pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Samochód tez mi dzisiaj zgasł bo nie było paliwa, nie wiem co to może być, chociaż to 2500 i może tak być, ze nie działa poprawnie kiedy nie ma paliwa.

 

Mateunio sprawdź czy przewody zapłonowe nie są pozamieniane, w 400 łatwo wykonać taki manewr i nie zauważyć.

Świeca może być zalana i iskra walić na lewo i prawo, generalnie musi iść w dół, w kierunku tego wystającego, to ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Samochód tez mi dzisiaj zgasł bo nie było paliwa, nie wiem co to może być, chociaż to 2500 i może tak być, ze nie działa poprawnie kiedy nie ma paliwa.

 

Mateunio sprawdź czy przewody zapłonowe nie są pozamieniane, w 400 łatwo wykonać taki manewr i nie zauważyć.

Świeca może być zalana i iskra walić na lewo i prawo, generalnie musi iść w dół, w kierunku tego wystającego, to ważne.

 

Świece są dobre iska jest ładna nie wali na boki . A ma ktoś schemat jak te kable maja być podpięte ??? może to i dobry trop.

http://img522.imageshack.us/i/p25031015360001.jpg/ Tu daje linka z foto jak idą kable u mnie.

Edytowane przez Mateunio5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pomylone kable.

Patrząc tak jak na zdjęciu:

Z cewki z lewej strony powinny iść kable do 1 i 4 cylindra

Z cewki z prawej strony powinny iść kable do 2 i 3 cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja nie pomoże jak 2 gary nie chodzą. Ona jest po to, żeby wszystkie chodziły tak równo jak się da. Świece poopalaj nad gazem. Zawory mogą być przyczyną, ale najpierw sprawdź luzy na nich, zanim głowicę zdejmiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pomylone kable.

Patrząc tak jak na zdjęciu:

Z cewki z lewej strony powinny iść kable do 1 i 4 cylindra

Z cewki z prawej strony powinny iść kable do 2 i 3 cylindra

 

Pozamiatane w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.