Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

a dałeś na PRI przed uruchomieniem ? świece po kręceniu mokre?

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jakąś fotę, bo jak czegoś Ci brakuje to chyba proste, że nie będzie chciał kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Inazumie jest jedno miejsce gdzie podłącza się wężyk ten od baku, taki trójnik. Wrzuć fotkę, bo nie wiem za bardzo o co Tobie kaman ;) Jak swoją odpalałem po remoncie to też na początku nie chciała odpalić, zanim paliwo doszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece suche, zamieszczam zdjęcie z dokumentacji. Przewód nr. 2 mam podłączony do kranika, pozostałemsą odłączone.

Czy tak powienno być ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobrze do 2-ki, 1-ki to przelewy a 3-ka to podciśnienie do kranika a reszta kapturki ma mieć

 

a w gaźnikach bajura jest?

Edytowane przez siwy669
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 2-kę podłączyłem do kranika a resta wisi niedpopięta. Co do kapturków to oczywiście na 3 pozostałych króćcach są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dobrze podłączyłeś, odkręć śruby spustowe w gaźnikach i zobacz czy zlatuje paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok pzynajmniej wiem że mam dobrze wężyki podłączone, jutro zobaczę cZy paliwo dochodzi do komór gazników.

Pytanko siwy, jak długo po remocnie musiałeś krścić na rozruchu aby załapał moto po remoncie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj powiem Ci, że długo. Dwa razy wyciągałem gaźniki i za każdym razem musiałem kręcić parę razy. Jak byś nie wiedział jak masz podłączyć kable do cewek do daj znaka. Robiłem fotki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzućl, co prawda mam zrobione, ale teraz zastanawiam się czy nie zamieniłem kabli między cewkami.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak świece suche to nie ma paliwa.

 

Jak masz 3-ke odłączoną to nie ma opcji żeby zapalił, bo nie otwiera kranika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy nie myl go bo ma źle podpiete powinno byc tak jak mowi Jab podlacz 3 do kranika bo niby jak ma paliwo leciec? chyba ze mialbys caly czas na pri to wtedy by lecialo ale wtedy paliwo moze sie dostac do cylindrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benywariat - Inazuma nie ma w kraniku czegoś takiego, jak pri,on,res. Kranik jest nieustawialny;] a działa jak on, lub res w banditach - jest podcisnienie - paliwo leci, nie ma - paliwo nie leci;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benywariat - Inazuma nie ma w kraniku czegoś takiego, jak pri,on,res. Kranik jest nieustawialny;] a działa jak on, lub res w banditach - jest podcisnienie - paliwo leci, nie ma - paliwo nie leci;]

 

a chyba ze tak ale to i tak nie zmienia postaci rzeczy ze podcisnienie nie podlączone jest. Siwy zwracam honor ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zmuszony odswieżyć temat,

Problemu niestety jeszcze nie rozwiązałem, wymieniłem gaźniki na inne i niestety dalej drugi cylinder kaleczy tak jak wcześniej, sprawdziłem też kompresje na drugim cylindrze -> na zimnym jest to około 10,5 na gorącym silniku 11. Iskra jest, świecę wymieniłem na nową, co jeszcze moge podejrzewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym się przyjrzał kablom WN, kiedyś tez tak miałem, była iskra ale taka jak by jej nie było ;) przyciąłem kabel zarobiłem od nowa końcówke i lata do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaaplikuj nowe kabelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 2-kę podłączyłem do kranika a resta wisi niedpopięta. Co do kapturków to oczywiście na 3 pozostałych króćcach są.

 

no napisałeś ale kolega nie załapał ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moto ruszyło, musiałem wyjąć gazniki, wyczyściłem komory gazników, zalałem paliwko, zamontowałem i nie ruszyła.

Sprawdziłem świece były mokre więc została tylko jedna możliwość zmiana kabli w cewkach zapłonowych.

Po zamiane moto ruszyło, zostaje tylko ustawienie gazników i synchronizacja, ale to już zostawię dla serwisu.

W każdym razie moto działa i teraz zostaje zamontowanie zegarów i dokręcenie zadupka.

 

Dziękuję wszystkim za wskazówki, w szczególności Siwemu, wielkie dzięki jak gdzieś Cię spotkam na trasie masz u mnie bronka lub co tam wolisz.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka 1 - kable dolny = cylinder 1

Cewka 1 - kabel górny = cylinder 4

Cewka 2 (po prawej) - kabel dolny = c3

Cewka 2 (po prawej) - kabel górny = c2

Kolejność zapłonu (jeśli się nie mylę) 1-4-3-2

 

Ja u siebie pomyliłem 4 z 3 ale odpalił na pozostałych :)

w 1200 przynajmniej kabel do baku idzie z 4 gara i łączy się w trujnik z systemem PAIR.

Ja dla ułatwienia zaomntowałem 3 silikonowe kabelki jako zaślepki. Śróbka się w nie łatwo wkręca, a nałożenie kabelków do synchro jest teraz dziecinnie proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelki wymieniłem razem z cewkami. Iskra wydaje się bardzo mocna. Dodam że z wydechu delikatnie czuc jakby niedopalone/źle spalone paliwo. Można w takim przypadku podejrzewać lewe powietrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.