Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

fajka jakaś trefna też tak miałem :) przełóż fajkę z 2 na 1 i zobacz co będzie się działo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to mam zagadkę, zamieniłem same fajki 2 z 1 - było dalej to samo, nie palił drugi gar. Zaryzykowałem i pozamieniałem całe układy pierwszego cylindra z drugim cylindrem (czyli ten przewód co powinien iść do gara nr 2 dałem do gara nr 1). Teraz nie pali pierwszy gar - mogę ściągnąć mu fajkę i jest to dla silnika bez znaczenia za to po ściągnięciu fajki na drugim garze silnik gaśnie. Obstawiając że przewód WN jest sprawny (którego i tak wymienię jeszcze raz), co może jeszcze psuć pracę silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja gażników może .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same przewody zamieniałes miejscami czy ze swiecami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec w tym przypadku nie ruszałem.

 

Synchro robiłem, raczej ta przyczyna odpada.

Dzięki za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewód moze i jest dobry a czy sprawdzałes połaczenie fajka - przewód - cewka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iskra przechodzi, więc jakieś tam przewodnictwo jest.

Powiem tak, boję się, że może być coś źle podłączone i zapłon następuje wtedy gdy nie powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na przewodach nie masz numerków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

JHK i co rokminiłeś co było? Sam mam podobny problem i szukam odpowiedzi.

Przed 2 tygodniami w sobotę wszystko było ok. W niedziele rano odpaliłem go, a on po 5 minutach sam zgasł. Pomęczyłem się z odpalaniem przez dłuższą chwile, ale zagadał. Później przejechałem z 1,5 km i zgasł na skrzyżowaniu. Postałem chwile az ostygł i ze ssania zapalił. Powrót do miejsca garażowania i szybka diagnoza: jeden kolektor zimiejszy, czyli nie palił na jednym garze. Wymieniłem świece i nic nie pomogło. Wymieniłem przewody WN, filtr powietrza i znów nic. Iskra jakaś tam jest wiec wziąłem się za gaźniki. Czyszczenie i synchronizacja poszła ładnie, aż byłem zdziwiony, że tak tam czysto. Dawka ustawiona na niepełne 2 obroty. Paliwo ładnie spływa z baku. Ale nadal jakby chodziły 3 cylindry ;/ Brakuje mu mocy.

Pomyślałem że może zawory. Zawory sprawdziłem dzisiaj wszystkie sa w normie. Trzeci kolektor jest zawsze chłodniejszy od pozostałych. Wiec co to może być??;/

Edytowane przez nuna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila rozmawiałem z bratem o tym problemie że nie pali na trzecim i powiedział mi że wcześniej narzekałem na czwarty. Ale ręki sobie nie da uciąć.

Zmieniając przewody mogłem zamienić fajki i ta trefna trafila na 3. Czy istnieje mozliwość iż to fajka może szwankować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej , iskra moze przeskakiwac przez izolacje fajki na glowice zamiast na świece . Jak przyjrzysz się ww. fajce to powinna miec lekko bialawy slad po iskrze w miejscu gdzie nastepuje problem .

Wzial bym pod "lupe" jeszcze cewke , zrob taki eksperyment , oddal fajke od swiecy na cylindrze ktory nie pali w taki sposob wymusisz mocniejsza iskre , jesli zacznie palic to uwalona cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokładnie ten sam problem. Nie pali 3 gar a czasem 4. Oczywiście nowe świece irydowe, pełna regulacja gaźników z synchronizacją, regulacja zaworów. Raz ładnie idzie a raz nie. Ale dodatkowo odkryłem dziwne drgania alternatora gdy go dotykam ręką. Myślicie że alternator może mieć coś wspólnego z paleniem? A tak odnośnie postu któregoś z poprzedników, to ktoś wspominał że zimny mu dobrze pracuje a ciepły źle-sprawdź sobie luzy zaworowe. Na ciepłym się kasują i możesz mieć otwarte zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu Bandit po zabiegu, zawory faktycznie mialy za male luzy :). Gdy zdjalem deksel, walki, lancuch, slizgacz wszystko wyglada jak nowka, zadnych sladow zuzycia :) wyregulowalem zaworki (nie obylo sie bez problemow, srubka do regulacji miala zerwany gwint pod nakretka) zamowilem nowa. 4 dni, byla w domciu :) zaworki wyregulowane, zamknalem motor, poskladalem do kupy. odpalam... chodzi ....ale nadal na trzy :( czwarty gar nie chodzi. po 5min. pracy gola dlonia trzymalem kolektor (mocno cieply). teraz to juz w ogole nie mam pojecia co zrobic dalej... zlitujcie sie :) jak nie nade mna to nad nim hahaha . Pomozcie prosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien świecę z innym garnkiem i sprawdz ponownie jego temperaturę.

 

 

 

 

 

..i zrob cos z tymi kotami w przywitalni jak mowi krynio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kompreche na tym garze, czy rożni sie mocno od reszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdz jeszcze raz cewki? Lewa cewka odpowiada właśnie za gar 1 i 4 (o ile się nie mylę). Jeśli akurat te ci nie chodzą to szukałbym problemu właśnie w cewkach. Kiedyś kupiłem na allegro uszkodzony regulator napięcia, gość pisał, że jest dobry. Może to tak samo masz z cewkami które jak piszesz wymieniałeś ;)

 

btw:

witam. :)

mistrz, uśmiałem się :D

Edytowane przez Fazzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece zamienilem miejscami, sprawdzilem jeszcze raz cewki. podsumowujac. gazniki wyczyszczone, przewody paliwowe wymienione, nowe swiece, cewki, zaworki ustawione. czwarty gar nadal milczy. nie mierzylem jeszcze kompresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz kompresję i napisz ile Ci wyjszło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wszystkich garach swiece sa jednakowe (jak ze sklepu), aparat do mierzenia kompresji w drodze :) wiec mysle, ze na dniach bedzie wszystko wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, gaźniki czysciles a sprawdzałeś poziomy paliwa? sprawdź jeszcze dla pewności szczelność krucców, po zapaleniu moto zejdź z obrotów i popsikaj po gumach np samostartem, jak zwiększa się obroty, gumy do wymiany, a poziom paliwa bez demontażu możesz sprawdzić wstępnie bujajac dobrze motorem, sprawdź co się dzieje z obrotami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wszystkich garach swiece sa jednakowe (jak ze sklepu), aparat do mierzenia kompresji w drodze :) wiec mysle, ze na dniach bedzie wszystko wiadomo

To mi pachnie za ubogą mieszanką. Jeżeli izolatory są białe jak w nowych świecach to nie dobrze. Powinna być "kawa z mlekiem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.