Skocz do zawartości

Gość k@z!k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

jesteś we Wro czy w Lubinie? jak we wro to podjedź i coś spróbuję doradzić

 

W Lubinie, niestety.

 

Mam już manometr, chwila prawdy za chwile nadejdzie.

 

Na wakumetrach, miałem bardzo niskie podciśnienie, a membrany są całe :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam!

Ostatnimi czasy w moim bandycie spadła moc wkreca sie na obroty dopierku od 6 tysiecy ;/ po przejaźdzce sprawdziłem kolektor no i tak 1 i 2 sa gorące natomiast 3 i 4 zimny ;/ , Czuje podczas jazdy że nie ma tej samej mocy nie raz motocykl chodzi bardzo dobrze i sprawdzałem wtedy to wszystkie rurki sa gorące. Dodam że wykręcałem świece no i 1 i 2 sa koloru kawy z mlekiem natomiast 3 i 4 czarne . Czy problemmem mogą byc kable i świece dodam ze motocykl kupilem rok temu i nie wymieniałem jeszcze swiec i kabli zrobiłem moze 3 tys km od tamtego roku ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien zasilanie na cewkach (lub same cewki) i zobacz na ktore gary bedzie palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak myslalem, ale trudno zeby padly 2 gaziory na raz i to kolo siebie.

Zawsze moze tez wyczyscic wszystkie 4 swiece i sprawdzic kazda w pierwszej (zdjetej) fajce czy i jaka ma iskre kazda z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak myslalem, ale trudno zeby padly 2 gaziory na raz i to kolo siebie.

Zawsze moze tez wyczyscic wszystkie 4 swiece i sprawdzic kazda w pierwszej (zdjetej) fajce czy i jaka ma iskre kazda z nich.

czysciłem świece no ale nie domyśliłem sie aby sprawdzić iskre ;) Słuchaj a mogie zrobic tak że zamienie kolejność świec? i wtedy sprawdze? które gary chodzą? czy to nie dobre dla motocykla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czysciłem świece no ale nie domyśliłem sie aby sprawdzić iskre ;) Słuchaj a mogie zrobic tak że zamienie kolejność świec? i wtedy sprawdze? które gary chodzą? czy to nie dobre dla motocykla?

 

Świecami możesz wachlować jak masz ochotę.Tylko nie pomerdaj kabli od cewek bo fajnie wtedy strzela =Ttyle że odpalić nie chce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w moim B4, nie palił na jeden gar i dopiero od 7-8 zaskakiwał, wyjmij świece przyłóż do bloku i sprawdź czy masz iskrę, u mnie wszystko było przyczyną zasyfionych gaźników i przy większych obrotach się odtykał i dostawał paliwa. Kiedy robiłeś czyszczenie ? Sprawdź też fajki czy Ci nie zamokły bo gdzieś na forum czytałem, że jednemu też nie paliło przez zawilgnięte kable i fajki, wysuszył suszarką o ile dobrze pamiętam i chodziło mu ładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

[TEMAT POWSTAŁ Z POŁĄCZENIA INNYCH WĄTKÓW O TEJ SAMEJ TEMATYCE. Posty ułożone chronologicznie]

 

Moderator.

 

-----------

 

Mam problem moj bandit odplaa na 2 cylindrach 1 i 4 niechodza nawet iskry na nich niema co moze byc bo sie mecze i glowie nad tym. Cewke zmienilem i nic ten sam objaw swiece wlozylem nowe tez nic praktycznie niema na nich iskry ( jest ale bardzo slaba ). prosze o opinie co moze byc nie tak

Edytowane przez Krzysztof
Połączenie tematów, dodanie tagów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kable które podłącza się do cewki. Bo 1 i 4 cylinder jest z jednej cewki.

Może tam coś nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie - tam jest zwykły halotron, nie ma cewek na impulsatorze.

A autor tematu niech podąży za poradami poprzedników i przejrzy instalacje na tej cewce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby zamienił kable to by na żadnym nie pracował.

Ja obstawiam walniętą cewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By sprawdzić czy to wina cewki, to podmień cewki. Tą która zasila cylinder 1i4 zamień z tą od 2i3. Jeżeli po przemianie będzie działać 1i4, a 2i3 przestanie to znaczy że wina cewki lub kabli WN. Jeśli nie to coś jest nie tak z zasilaniem cewki. Zaśniedziałe połączenia, zwarcie bądź kable zasilania wpięte na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym oczyścił zasilanie cewki.Jak to nie pomoże to podmienił cewki miejscami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym oczyścił zasilanie cewki.Jak to nie pomoze to podmienił cewki miejscami.

całkowity offtop ale przypomniał mi się stary teskst:

- ktoś pomorze?

- my z Mazowsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, żeby poznać iż na jakiś cylinder nie pali to dotykamy kolektorów - ale to będzie tak, iż jakiś jest zupełnie chłodny? Bo mój bandzior coś chyba nie teges, będę w weekend sprawdzał poszczególne elementy. Jak dotykałem kolektorów, to wszystkie były gorące, może mi się zdawało jakby nie tak samo choć to już ciężko było ocenić i się nie poparzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkowity offtop ale przypomniał mi się stary teskst:

- ktoś pomorze?

- my z Mazowsza

 

Wyrażam skruchę i proszę mnie już nie kamieniować :( Taki babol że aż mi wstyd :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam szanownych forumowiczów

W sprawie mojego nowego problemu przejrzałem zawartość forum, jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, stąd temat i prośba o pomoc.

Sprawa wygląda tak - po zimie wziąłem się za drobne przygotowania moto do sezonu - wymieniłem filtr powietrza, olej, filtr oleju, rozebrałem sprzęt, więc przy okazji zdemontowałem gaźniki, czyściłem tylko komory pływakowe, było ok, więc dalej nie grzebałem. Po zmontowaniu były problemy z odpaleniem, więc wymieniłem świece - moto zapaliło, wykonałem synchronizację, krótka przejażdżka ok 10 km, wszystko super. Za dwa dni wyciągam moto, odpala ok, jednak pracuje tylko na trzy gary, 4 -ty zimny. Zamieniłem świece miejscami, nie pomogło. Ponieważ wymieniałem też przewody WN, więc zamieniłem miejscami cewki, nadal 4-ty jest zimny. Moto chodzi na trzy cylindry, jednak czwarty po przejażdżce nagrzewa się nieco bardziej, ale czuć brak mocy. W gaźnikach żadnych śrubek nie dotykałem, więc czy mogłem coś źle zrobić?

Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy paliwo dochodzi do cylindra ja tez miałem taki problem, spróbuj nagrzać świece zapalniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.