Skocz do zawartości

Ślizgające (Nowe) Sprzęgło


Gość Felmyst
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Miesiąc temu nabyłem bandita naked 600 z 95 roku i już przy jeździe próbnej było czuć slizganie sprzęgła. Sprzedawca mówił że sprzęgło jest nowe i to dlatego. Mówił prawdę, bo ma na wszystko dokumenty. Z czasem kiedy silnik się nagrzewa to mniej slizga aż przestaje i jeździ się już bez tego problemu.

 

Czy to jest naturalne?

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten efekt się nasila, ale to jest bynajmniej u mnie koniec sprzęgła, a nie nowe sprzęgło.

Ewentualnie wyregulować odpowiednio, nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że nowe sprzęgło nie powinno się ślizgać. Może mieć na to wpływ także lepkość oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nienaturalne, możesz jeszcze zmienic olej bo na shitowym oleju albo starym moze tak być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nienaturalne, możesz jeszcze zmienic olej bo na shitowym oleju albo starym moze tak być.

 

Właśnie miałem napisać to samo ale najwyraźniej pozostaje mi tylko potwierdzić :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie!

-sprężynki

-grubość przekładek

Nie wspominając o rantach w koszu sprzęgłowym >?

Może warto rozebrać sprzęgło i pomierzyć co nieco nie wspominając że wizualnie można wiele stwierdzić !

 

Na forum jest temat o wymianie sprzęgła polecam się zapoznać :)

P.S. wisisz flaszke :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedzi ;) w weekend będzie więcej czasu to postaram się to wszystko sprawdzić i może nawet będę na tyle 'sprytny' że sam to wszystko sprawdzę :D

 

To wygląda tak ze na zimnym sprzęgło slizga już przy 5 tys obrotów, a z czasem (gdy się rozgrzewa silnik) ta granica przesuwa się do góry aż po rozgrzaniu mogę kręcić silnik na maks obrotów i wszystko chodzi idealnie ;)

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanuj Bandita Swego nie pałuj zimnego. 

Co do sprzęgła to może z regulacją jakaś lipa.

Sprawdź jak najszybciej u mnie sprzęgło sprawiło że o mało co silnik ducha nie wyzionął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jakiś debil wymieniał i nie namoczył tarcz przed wymianą :P Spróbuj podregulować na lince.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomoc! Będę sprawdzał wszystkie opcji w weekend, bo teraz studia nie bardzo pozwalają. I oby faktycznie to był tylko problem z regulacja.

 

 

Ps. Bardzo niebezpieczne jest takie Ślizgające sprzęgło? Czy można normalnie jeździć, ale uważać póki zimne jest?

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem w swoim B6, że dopóki silnik się nie rozgrzał to mi się ślizgało i nie znalazłem źródła. Jeździłem spokojnie dopóki się nie rozgrzał i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomoc! Będę sprawdzał wszystkie opcji w weekend, bo teraz studia nie bardzo pozwalają. I oby faktycznie to był tylko problem z regulacja. Ps. Bardzo niebezpieczne jest takie Ślizgające sprzęgło? Czy można normalnie jeździć, ale uważać póki zimne jest? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

Jak Ci się będzie tak ślizgało to zaraz będziesz wymieniał na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale na ciepłym już nie slizga. Więc jeśli będę na zimnym jeździł bardzo spokojnie (do 5k obrotów tak by nie slizgalo) to nic się nie stanie?

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co żeś się tak uparł na jazdę ze ślizgającym się sprzęgle? Na początek spróbuj wyregulować. Jak ci podpowiadali wcześniej.Jak to nie pomoże to trzeba kombinowac dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale na ciepłym już nie slizga. Więc jeśli będę na zimnym jeździł bardzo spokojnie (do 5k obrotów tak by nie slizgalo) to nic się nie stanie? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Póki nie masz możliwości zajrzeć do niego / podregulować, to tak jak Remki napisał - do rozgrzania oleju jeździj spokojnie a nic mu nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co i tak nie jeżdżę od pawie 2tyg. W piątek będę patrzył co się dzieje ;)

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz nowe tarcze niezuzyte to widze 3 powody, w kolejnosci prawdopodobienstwa wg mnie:

 

  • Zuzyte sprezyny dociskowe (najbardziej prawdopodobne).
  • Zla regulacja (linka nie pozwala zacisnac tarczy sprzegla w pelni).
  • Olej stary/kiepski lub za malo oleju.
  • Koles cie okantowal. Nie ma co wierzyc w zadne papiery, bo papier wszystko przyjmie.

Bez rozkrecania nie ma co gdybac. Kup uszczelke w larssonie, otworz i obejrzyj sprzeglo.

Edytowane przez BAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za mały tutorial co w pierwszej kolejności sprawdzić ;) piątek już blisko to będę to sprawdzał. O ile na ciepłym to nic nie przeszkadza bo działa dobrze, to już na zimnym irytuje bardzo ;)

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.