Skocz do zawartości

Gaźniki Mechaniczne.


nikon
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

szukam informacji nt tych gaznikow, jak zmieniaja charakterystyke silnika. Chetnie bym zglebil lekture, ale nic nie moge znalezc. Wiem, ze nie sa zalecane do automatycznych skrzyni biegow  :oczy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz bana za lenistwo? :D

 

wpisz sobie na google "gaźnik smooth bore".

tu nie chodzi o wiecej koni a sposob ich oddawania.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisalem o KM, tylko charakterystyce (wykres). Wez Krynio nie badz taki i zarzuc linkiem z rekawa, bo Ty masz wszystko tylko nie cierpliwosc :D Znalazlem troche szczatkowego info. Ale jakiegos fajnego porownania z podcisnieniowymi brak :( http://kzrider.com/forum/3-carburetor/2809-smoothbore-carbs tu trochu jest, ale takie pitu pitu 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moment i KM sa szybciej dostepne od dolu niz w podcisnieniowych z uwagi na dawke paliwa?
Czy srednica gardzieli takich gaznikow montowanych do przykladowo B12 powinna byc podobna jak podcisnieniowych czy mozna ladowac mniejsze, jak male?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto ma gaźniki mechaniczne i jest zadowolony? :) Pytam serio.

Jak się kształtuje stosunek zadowolenie/koszt za takie gaźniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam i jestem zadowolony, wprawdzie jeszcze nie wyregulowane na zicher ale działają.

Nie mam takich problemów jak kolega Inazuma opisywał, reakcja na gaz duuużo lepsza niż na zwykłych, żadnych problemów z blokowaniem koła przy zamknięciu przepustnicy czy inne takie jak opisują na FM.

Da się jeździć normalnie;] i moto pracuje jak powinno, a przy ostrym odkręceniu zbiera się przez duże Z. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku - nie staje na koło z 5 biegu przy 2rpm.

 

Moje gażniki pochodzą ze starego gixa i są rozwiercone do średnicy 34mm, mało-nie mało jeździ fajnie (lepej!) wykresy i takie tam jak ogarne dysze bo troche za duże mam..w zasadzie wali mnie ta średnica, mi się podoba taka charakterystyka i nie żałuje bo kosztowały mnie 300zł wiec zaryzykowałem.

 

A i dostęp do iglicy - TRAGEDIA w porównaniu do podciśnieniowych.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mimo całego trudu jestem zadowolony z faktu, że je mam i cieszą oko. Czuje że sobie poradzę do następnego sezonu z problemami i że będe mógł powiedzieć "są lepsze od CV"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja za keihiny fcr 39 za śmieszne pieniądze od jakiegoś nieswiadomego to bym chyba klęknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwie cieszą oko. No i jak jest łycha to... jest łycha.

W związku z powyższym oraz faktem, że chcę się pobawić

zapytuję o odczuwalne minusy. Szczególnie interesuje mnie

jazda z niewielkim uchyleniem przepustnicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years later...

Venom znany jako KravMaga zamontował w swoim gixxie 1100 mikuni rs 38. robił to w TopBike u Sylwka. oto jego wypowiedź:
"siemanko. No odebrałem GSXR. Powiem ci że póki co nie wiem co o tych RS myśleć .Polatam trochę po mieście itd to pewnei będę miał pełniejszy obraz póki co ...czy ja wiem ? Może i faktycznie przy startowaniu i odwijaniu moto jest jakby bardziej agresywne i ma lepszy ciąg .Napewno bardziej chałasuje ale napewno też nei jest to tak jak w opowieściach jakie to jest niesamowite i jak trzeba uważać bo to bo tamto .Nic z tych rzeczy . Może n a torze owszem ale jak tak lepciałem od Sylwka trasą te 140-150 to nie było żadnej róznicy w zasadzie . Przy startowaniu owszem jest dość fajnie ale napewno nei na tyle zeby wydawac kase na nowe gaźniki tego typu .Absolutnie nie . Wkurwiajace jest natomiast schodzenie z obrotów . Musisz manetką zamykać przepustnice bo jesli tego nei domkniesz to zachowuej sie tak jakby lewe powietrze gdzies wchodziło i nei schodzi z obrotów płynnie. No ale o tym mnie Sylwek uprzedzał. Reasumując jakies wyscigi pewno tak, do uzytku na codzien niekoniecznie, napewno nie za wszelką cene .i duże pieniądze. Powiem ci ze polatam tak chwile bo chce miec pełen obraz ale jeśli nadal będe miał takie mieszane uczucia to na wiosnę ptzechodze na CV spowrotem .

....

Nie, no 4000 PLN napewno nie.No chyba że ktoś lata w jakiś wyścigach to może i ma to sens ale tak to bez sensu według mni

Tak czy siak według mnei nei kupuj nowych bo bedziesz pluł sobie w brode ze wydałęś kupe kasy a zysk jest naprawde jesli jzu to minimalny . Rycza te gaxniki bardzo i to słychać ale przeciez nei o ryk chodzi . Na jałowych wkreca się tak samo jak na CV, nie zauwazyłem zeby był jakiś nagle szok z wkrecaniem"

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale każdy wyścig zbrojeń ma to do siebie że w pewnym momencie koszty zaczynają rosnąć wykładniczo w stosunku do oczekiwanego efektu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano, tez jestem na etapie ze albo dalej olejaki i laduje sie w turbo, albo zmiana na haye. 

niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to ze oprocz walorow wizualnych i przyjemnosci przy ich kreceniu ( tak fajne to jest klimat) nie niesie za bardzo nic wiecej.

 

Kryniu to tak jak bys z garbusa przeskoczyl do gtra z nieograniczonymi mozliwosciami we wszystkim.

 

Tylko wiesz jaki jest myk? Jak masz haye to nie chce sie krecic, bo po co :)

 

I podpoqiem jeszcze cos nigdy nie sprzedawaj oleja bo to klimat nie do podjebania. Zapach swojego olejaka pamietam do tej pory i zle zrobilem ze go sprzedalem

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hugo jakim cudem się nie znamy gdzie ty się ukrywasz . A wogole to niezła staroc odkopaliscie

Widzisz tak bywa,malo czasu mam na jazdy.Mysle ,ze kolejny sezon bedzie lepszy .Bede musial kieds podjechac w twoje rejony. Przez 3 sezony zrobilem łacznie moze 8 tyz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No odrzebalem kotleta bo mam relację gaźników z pierwszej ręki a strasznie byłem na nie napalony. Jacek na szczęście wybił mi to z głowy. Na zimę są do wsadzenia nowe walki drag racingowe z usa ściągane, wrócę do oryginalnej pojemności żeby doprezyc piec na 13:1 bo niestety mam odprezajace tłoki hayki które zostawię sobie z cylindrami na zaś pod turbo, gaźniki się znowu wystroi. Może 140 kuni na tylnim kole pęknie

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

nie sprzedam. Na przyszly sezon wkoncu go wskrzesze i przy okazji zestroje dol. W bardzo gorace dni przy ruszaniu spod swiatel cos go przydusza, chyba zalewa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.