Skocz do zawartości

Bandit 600 Na A2


Gość Felmyst
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, tu znów ja z kolejnym męczącym mnie pytaniem :D

 

Pewnego pięknego dnia na eLce instruktor podsunal mi pomysł, żeby zarejestrować mojego B600 na kat A2. Mówił, że jeśli mam znajomego diagnostę to ten może wydać zaświadczenie, że moto jest zduszone i ma 25kw zamiast 50kw. Jest to możliwe? Diagnosta w ogóle ma taką 'moc'?

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie jest możliwe, żaden diagnosta nie wyda CI takiego zaświadczenia bez odpowiednich dokumentów potwierdzających tą operacje, ponieważ on nie nie ma możliwości spr ile moto ma koni. Musisz mieć fakture za przeróbkę, atest ogranicznika włożonego i zaświadczenie o mocy jaką posiada w obecnej chwili. I wtedy jak trafisz na normalnego na okręgowej stacji kontroli pojazdów to może ci to da, aczkolwiek zgodnie z prawem do wprowadzenia  przeróbki w motocyklu ma tylko i wyłącznie producent tego motocykla, czyli serwis Suzuki. Temat ciężki do ugryzienia, przerabiałem w czerwcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w dowodzie 25kw... z takimi papierami przyjechał od Helmuta... przy przerejestrowaniu nikt mnie nie pytał o dokumenty potwierdzające daną moc zdławiony to jest tylko na papierze ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Ty masz papierek, na którym widać, ze moto jest 'zdławione'. Ja tego papierka nie mam i w tym problem :D Chcę ten papierek uzyskać, bym mógł spokojnie jeździć banditem mając kat. A2 ;)

 

Odnośnie linku widzę, że w 200-250 zł bym się zmieścił z tą zmianą ;)

Edytowane przez Felmyst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz dokument z niemiec Brief no to normalne, że nikt CI nie karze badać jego mocy..... blokowałem swojego i wiem że trwało to miesiąc i nie zamknęło się w 30 zł ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko ciekaw jestem co w przypadku dzwona i z ewentualnym odszkodowaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  ;)

 

Odnośnie linku widzę, że w 200-250 zł bym się zmieścił z tą zmianą ;)

Raczej niewykonalne w tej kwocie: przeglad okresowy+zmiany to 62+82 zł; nowy DR 70 zł_ ,faktura na zmiany,hamownia, ew opinia rzeczoznawcy, i oczwiscie znalezienie chetnego diagnosty-bezcenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po dzwonie jak Ci sprawdzą czy był zblokowany czy nie? :)

Znając ubezpieczalnie i problemy jakie forumowicze mają aby uzyskać odszkodowanie to w tym przypadku sądzę że stanęli by na głowie aby orzec winę motocyklisty. Może i jestem pesymista i przesadzam, bo końcu jak to mówią no risk no fun:-D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda blokada która jest zamontowana ma trzy plomby (przynajmniej u mnie ) jkeśli będzie brakowało ich kompletu to już mówi samo za siebie cio ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na czym te plomby niby?

 

Wysłane ze Srapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na czym ale w czym w opakowaniu :zeby:  :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.