Skocz do zawartości

Bandit 400 - Zdławiony Silnik - Blokada Mocy


Aeternus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Mój 65 kucyków, także zapierdala, oczywiście nic nie kombinowane. Czekam na nowy tłumik i podnoszę iglicę, wtedy będzie latał, że łoooo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

A u mnie w dowodzie jest wpisane 37 KW, czyli wychodzi na to że tez zdławiony właśnie ;> Czyli szukać w gaźnikach ? i dokładnie to czego szukać ? coś trzeba wyjąć ? ;> :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest wpisane 37kW. Obawiam się, że jedynym wyjściem jest przekładka całych gaźników (i może króćców), bo my mamy 32mm, a 'normalne' mają 33...

A żeby było fajniej, to gaźniki do 400 ciężko dostać (na forum już chyba cała kolejka czeka).

Edytowane przez domban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie bo ja mam Mikuni a tam w manualu o tych 33mm to nie pisze że to są mikuni chyba, fajnie było by rozblokować bo zawsze to 9 km wiecej ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego że nie pisze Mikuni? Patrz na model, jest prawie identyczny, więc to też Mikuni. Ba, to prawie identyczne gaźniki różniące się tylko gardzielą o 1mm (no i może dysze w nich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpie, że trzeba całe gaźniki przekładać żeby odblokować całą moc, japoniec napewno przewidział że ktoś będzie chciał odblokować ;D Poza tym mam szope z kranikiem, ciągle z niego kapie, wie ktoś może czy da się kupić jakiś zestaw naprawczy do niego czy trzeba wymienić całość ? ;/ DO tego jeszcze jak moto postoi to blokuje mi sie rozrusznik i musze pociągać maszyne tak aby obróciła wałem i wtedy pali (Moto stało 4 lata nie ruszane), ktoś sie spotkał z czymś takim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sebter

jak szukalem roznych czesci do 400 to kranika chyba nigdy nie widzialem, zestawow naprawczych chyba tez nie.. pytanie skad cieknie? uszczelka ktoras? wg http://moto-fiszki.pl/index.php?cat=230309&model=6356&rok=1993&marka=4 czesci 2 i 3 pasuja do innych moto wiec larsson proponuje zestawy naprawcze do kranikow do dr'ek jak sobie poszukasz na stronie, z ktorego moglbys ta jedna albo 2 uszczelki przypasowac.. poza tym nie masz pewnosci czy bedzie na 100% dzialac. dlatego ludzie wola poprostu przelozyc nowy stary dzialajacy a nie bawic sie w szukanie czesci (niewiadomo nawet jak cenowo wyjdzie)

wyjscie oczywiscie jest proste: mozesz udac sie do autoryzowanego serwisu suzuki, tam sprowadza ci wszystkie czesci do 400 jakie sobie zapragniesz ale watpie by to sie oplacalo cenowo. spytac zawsze mozesz a moze niewiele beda chcieli za uszczelke.. (ja tak mialem jak pytalem sie o zestaw naprawczy do gaznika, jako takiego nie mieli ale powiedzieli ze moga zlozyc, zaworek iglicowy+gniazdo pod owy zawor wraz z komora plywakowa kosztowalby mnie u nich ponad 300zl, na jeden gaznik, tak tak razy 4 jeszcze.. wiec widzisz odpuscilem sobie i wole znalezc gazniki stare nowe dzialajace)

a z rozrusznikiem to w ogole nie kreci? moze trzeba postukac go moze szczotki sie zaklinowaly albo szczotki wymienic. rozkrec zobacz co i jak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpie, że trzeba całe gaźniki przekładać żeby odblokować całą moc

Taa, czyli pewnie odblokowane miały większe gaźniki dla ozdoby? :blink:

 

DO tego jeszcze jak moto postoi to blokuje mi sie rozrusznik i musze pociągać maszyne tak aby obróciła wałem i wtedy pali (Moto stało 4 lata nie ruszane), ktoś sie spotkał z czymś takim ?

A akumulator? Jak też stał 4 lata to może być w tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gaźnikami to chodziło mi o to że japonczycy robiąć motor wątpie żeby zamkneli drzwi do odblokowania pełnej mocy silnika bez wymiany jakichś częsci, myśle że można coś podmienić ale jest to coś małego a nie całe gaźniki ;P Akumulator oczywiscie kupiłem sobie nowy Varty, stara Yuasa jeszcze kręciła ale wolałem spać spokojnie że mi zapali także to nie jest wina prądu. On dokładnie jak by sie zawieszał, bo jak nie chche palić to słychać tylko cykanie, postukanie w niego nic nie daje, musze włożyć jedynke i pociągac żeby delikatnie przemielił i wtedy kręci znowu, bywa że zrobi pół obrotu i zowu sie zacina, ale faza powtarza się tylko jak postoi, nawet jedna noc, jak już zapale i moto chodzi, jeżdze nim cały dzien i nie robi takich numerów ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym rozebral rozrusznik

takie samo cykanie mialem jak mi sie szczotki w rozruszniku skonczyly kiedys w samochodzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rozrusznik będzie rozbierany i sprawdzany bo tak nie może być, dodatkowo mam problem z kranikiem, ciągle z niego kapie powoli, jest nie rozbieralny i chyba trzbea bedzie wymienic na nowy, tylko skad takiego cudaka wziąśc ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adi50dolar mysle ze juz nie bedzie potrzebowal kranika - ma dac znac co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gaźnikami to chodziło mi o to że japonczycy robiąć motor wątpie żeby zamkneli drzwi do odblokowania pełnej mocy silnika bez wymiany jakichś częsci, myśle że można coś podmienić ale jest to coś małego a nie całe gaźniki ;P

No właśnie że całe gaźniki :P Gdyby chcieli zostawić to tak łatwo to włożyli by zwężki, ograniczniki, albo małe dysze :P

W NSR 125 było tak że niektóre blokady można było ściągnąć za darmo lub kilka groszy, a była też taka, że trzeba było jeden z modułów kupować (który był jedną z największych blokad).

 

edit: ten temat chyba dotyczy blokad, a nie rozrusznika :D

Edytowane przez domban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No temat niby o blokadzie ale po drodze ze mi wyszła awaria to juz nie moja wina ;P A dla potomnych chiałem tylko przekazać że to nie kłopoty z rozrusznikiem, poprostu przez kranik kapalo ciagle paliwo do gaznikow, w cylindrach bylo praktycznie pod same swiece i rozrusznik nie dawal rady przewalić z taka ilością paliwa, trzeba było wyjąć świece i ciągać bez a dopiero potem na ruski rozrusznik i chodzi, ale szukam w dalszym ciągu sprawnego kranika od 400 :(

 

Pozdrawiam

 

Temat o blokadzie dalej aktualny ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam

przechodziłem przez ten temat..moje uwagi to:

po pierwsze sprawdzić kopułki gaźników (zablokowane mają kryzę, która uniemożliwia pełne uniesienie suwaka na którym siedzi iglica)

po drugie sprawdzić na jaki rynek szło moto (jest w serwisówce), sprawdzić rozmiar dysz..te moto są blokowane na niemcy do 50KM..

znajomy mechanik przerobił mi same suwaki plastikowe przepustnic (zaślepił jeden z otworów od spodu suwaka) dalej synchro i jest ok!

sam dodatkowo wypolerowałem na lustro gardziele wewnątrz gaźników na lustro żeby zmniejszyć opory ssania i moto idzie jak szatan

(licznikowe 200:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.