Skocz do zawartości

Kierownica - Ciężarki - Pytania I Problemy


Janczar
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • pioter

    5

  • Kamil24E

    7

  • darekb1

    5

No i po kłopocie.

 

Najpierw rozwierciłem główkę śruby.

Później za pomocą płaskiego śrubokręta wydłubałem pierwszą tulejkę gumową (zewnętrzną).

Kolejna tulejka (wewnętrzna) wyciągnięta za pomocą mocnych szczypiec trzymających pozostałą w środku śrubę. Nie obyło się bez odrobiny WD 40.

Niestety nie miałem tak samo długiej śruby. Wystarczyło o kilka milimetrów skrócić tulejkę metalową, która jest wewnątrz pierwszej metalowej tulejki.

 

No i finito, ciężarki zmienione :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kiera w GSF 600 S (2002) jest taka sama jak w GSF 650 S (2005) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mogę oddać za 100 PLN komplet ciężarków do kiery dla Bandita - Oryginalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam :).

 

Kupiłem takie ciężarki jak zamieszczone na zdjęciu poniżej i nie wiem jak ugryźć temat żeby je zamontować.

 

ihost_1521376084__20180317_183204jak-zmn

 

Do tych ciężarków są dołączone jeszcze plastikowe gumy, które zapewne muszę wejść w otwór kierownicy ??

Nie wiem teraz czy wyciągać bebechy z kierownicy i w ten czas ciężarek ładnie się dociśnie do kierownicy i nie będzie

widać takiej przerwy ? Nie mam pomysłu jak to zrobić żeby takiej przerwy nie było. 

Chyba że nic nie zrobię i muszę kupić oryginalne.

 

ihost_1521376097__20180317_183213jak-zmn

 

Proszę o opinie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy w kierownicy dadzą się wcisnąć głębiej, ja wyciągałem bo miałem takie ciężarki jak ty a zmieniłem na dotoczone na wzór orginalnych. Tylko u Ciebie to manetka jakoś dalej zamontowana a nie równo z końcem kierowcy.

 

A takie gówniaki aluminiowe czarne po 38 gram to mogę komuś oddać za free...

Ale na zlocie bo na pocztę nie będę latał :)

Edytowane przez ar1tur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastikowe gumy. Fajnie sie to czyta.   :D

 

Mogles zrobic zdjecie jak to wyglada po wyjeciu z pudelka.

Takze nie wiadomo o jakich bebechach kierownicy piszesz ale, normalnie jest tak.

Kierownica jest pusta, wyciagasz z pudelka ciezarek razem z ta guma, jezeli wszystko jest tak jak na dolnym zdjeciu w tym opakowaniu to musisz sprawdzic, czy jest miedzy ciezarkiem oraz guma minimalny luz. Tak przygotowany ciezarek wprowadzasz w kierownice az do oporu. Teraz dokrecasz srube a, jezeli guma w kierze kreci sie razem ze sruba, to wystarczy srube dokrecic szybkimi energicznymi ruchami.

W chwili, gdy sruba zlapie, guma zostaje sciskana przez co powieksza sie jej srednica zarazem klemujac ciezarek. To wszystko.   ;)

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.