Skocz do zawartości

Mają Wejść Nowe Michelin Pilot Road 4


Cysior
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie trochę odgrzewany kotlet, ale

słyszałem, że w 2014 mają wejść nowe piloty road 4
to co udało mi się gdzieś coś znaleźć...

 

Opony motocyklowe Michelin Pilot Road 4 są przeznaczone do motocykli sportowo-turystycznych oraz sportowych. Jest to nowość, wprowadzona na rynek w 2014 roku z rewolucyjną unowocześnioną technologią lamelek XCS. Lamelki te mają pełną głębokość dzięki czemu lepiej odprowadzają wodę z powierzchni opony i zapewniają jeszcze lepszą przyczepność na mokrym. Niezależne testy Dekra potwierdziły, że nowe opony Pilot Road 4 hamują o 17% lepiej na mokrej nawierzchni od najlepszych w klasie* oraz o 24% lepiej na śliskich powierzchniach takich jak np. przejścia dla pieszych czy namalowane na drodze linie.
www.topgumy.pl
*Test przeprowadzony przez Dekra Test Center w lipcu 2013 roku na oponach  MICHELIN Pilot Road 4, DUNLOP Sportmax Roadsmart II, METZELER Roadtec Z8 Interact M/O, PIRELLI Angel GT Gran Tourismo  i BRIDGESTONE Battlax Sport Touring T30 w rozmiarach 120/70 R 17 M/C 58W i  180/55 R 17 M/C 73W.

Dzięki ulepszonej technologi 2CT (podwójna mieszanka) ostatniej generacji poprawiono trwałość opony, wg Michelin o 20% w stosunku do Pilot Road 3. W oponie tej zmieniono także skład mieszanki gummowej, z dużą zawartością silki dzięku czemu uzyskano świetne zachowanie w każdych warunkach pogodowych. Zdaniem producenta i ekspertów Pilot Road 4 swoją technologią i zachowaniem na drodze będzie przewyższać najlepsze opony w swojej klasie.


Opony motocyklowe Michelin Pilot Road 4 dostępne są w 3 wersjach:
-standardowa,
-GT dla cięższych motocykli turystycznych (fabryczne wyposażenie m.in. BMW R 1200 RT),
-Trail dla motocykli enduro-turystycznych.
www.topgumy.pl
Michelin Pilot Road 4 charakteryzuje min.:
-najlepsze w klasie opon sportowo-turystycznych zachowanie na mokrej nawierzchni,
-najdłuższa żywotność, trwałość,
-bardzo stabilne zachowanie zarówno na prostej jak i na szybko pokonywanych zakrętach,
-unikatowe wzornictwo bieżnika.

Serwis topgumy.pl

 

 

Zasłyszałem również, że tak rychłe wprowadzanie 4 jest spowodowane nie do końca dobrą jakością 3...

Czekam na opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby faktycznie naprawili to, co napisali..

Brzmi dobrze, ale PR3 na papierze tez zapowiadały się ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam juz te opony, kupilem je bo sa dedykkowane do motocykla, ktory stoi w garazu. Kupilem juz z DOTem z tego roku - dokladnie 0114 :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz gdzie je dopadłeś i po jakiej cenie?

 

Coś gdzieś pisali, że teraz bmki mają fabrycznie na nich wychodzić... -jakąś umowę sobie podpisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem w topgumy.pl... pisalem do goscia i nie mial ich jeszcze wiec czekalem i zaraz jak przyjechaly to kliknalem na allegro.

Tylnia z 2014 jak juz wspomnaialem a przod koncowka 2013. Widac ze swiezynki bo az sie guma ugina pod paluchami.

Jak nie bedzie na allegro teraz to napisz lub dzwon do goscia. Kontakt jest bardzo dobry, ma bardzo tanią wysylke i dostajesz za zakup FV wiec masz gwarancje.

Rok temu tez u niego kupowalem i rowniez pozytywnie wszystko.

 

Zgadza sie... fabrycznie BMW zaklada do nowego r1200rt i tez akurat do tego moto je kupilem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzimy jaką cenę zaproponuje konkurencja i się wybierze tańszą opcję...
Jak pojeździsz coś na nich to pisz od razu

jestem ciekaw jak się spisują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Autora: zmieniłem tytuł i przeniosłem temat do Luźnych Gadek, ponieważ nie jest to recenzja w ścisłym tego słowa znaczeniu, ani tym bardziej "nasza recenzja", więc się do działu Nasze Recenzje nie nadaje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Mam juz te opony, kupilem je bo sa dedykkowane do motocykla, ktory stoi w garazu. Kupilem juz z DOTem z tego roku - dokladnie 0114 :driving_moto:

Hey

 

Mam nadzieję ,że już na nich trochę nakręciłeś.

Ciekaw jestem czy są tak rewolucyjne i rewelacyjne jak je opisuje Motocykl.

Szczególnie jak zachowują się na deszczu.

 

Mariusz n2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie trochę odgrzewany kotlet, ale

słyszałem, że w 2014 mają wejść nowe piloty road 4

to co udało mi się gdzieś coś znaleźć...

 

Opony motocyklowe Michelin Pilot Road 4 są przeznaczone do motocykli sportowo-turystycznych oraz sportowych. Jest to nowość, wprowadzona na rynek w 2014 roku z rewolucyjną unowocześnioną technologią lamelek XCS. Lamelki te mają pełną głębokość dzięki czemu lepiej odprowadzają wodę z powierzchni opony i zapewniają jeszcze lepszą przyczepność na mokrym. Niezależne testy Dekra potwierdziły, że nowe opony Pilot Road 4 hamują o 17% lepiej na mokrej nawierzchni od najlepszych w klasie* oraz o 24% lepiej na śliskich powierzchniach takich jak np. przejścia dla pieszych czy namalowane na drodze linie.

www.topgumy.pl

*Test przeprowadzony przez Dekra Test Center w lipcu 2013 roku na oponach  MICHELIN Pilot Road 4, DUNLOP Sportmax Roadsmart II, METZELER Roadtec Z8 Interact M/O, PIRELLI Angel GT Gran Tourismo  i BRIDGESTONE Battlax Sport Touring T30 w rozmiarach 120/70 R 17 M/C 58W i  180/55 R 17 M/C 73W.

 

Dzięki ulepszonej technologi 2CT (podwójna mieszanka) ostatniej generacji poprawiono trwałość opony, wg Michelin o 20% w stosunku do Pilot Road 3. W oponie tej zmieniono także skład mieszanki gummowej, z dużą zawartością silki dzięku czemu uzyskano świetne zachowanie w każdych warunkach pogodowych. Zdaniem producenta i ekspertów Pilot Road 4 swoją technologią i zachowaniem na drodze będzie przewyższać najlepsze opony w swojej klasie.

Opony motocyklowe Michelin Pilot Road 4 dostępne są w 3 wersjach:

-standardowa,

-GT dla cięższych motocykli turystycznych (fabryczne wyposażenie m.in. BMW R 1200 RT),

-Trail dla motocykli enduro-turystycznych.

www.topgumy.pl

Michelin Pilot Road 4 charakteryzuje min.:

-najlepsze w klasie opon sportowo-turystycznych zachowanie na mokrej nawierzchni,

-najdłuższa żywotność, trwałość,

-bardzo stabilne zachowanie zarówno na prostej jak i na szybko pokonywanych zakrętach,

-unikatowe wzornictwo bieżnika.

Serwis topgumy.pl

 

 

Zasłyszałem również, że tak rychłe wprowadzanie 4 jest spowodowane nie do końca dobrą jakością 3...

Czekam na opinie.

 

Hey

 

Jestem ciekaw ,czy ktoś już na nich lata i jaka jest prawda,w szczególności jak zochwują się na deszczu.

 

Mariusz-n2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dopiero ze 300 km na b6.

Opony są ok, moim skromnym zdaniem na suchym trzymają lepiej niż PR2. Na mokro nie jeździłem.

 

Ale bieżnik wygląda jeszcze gorzej niż w PR3...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bieżnik wygląda jeszcze gorzej niż w PR3...

 

jeszcze gorzej czyli co masz na myśli?

jego jakość czy tylko wygląd wizualny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd wizualny. Continentale wyglądają jak sportowe gumy, a na PR4 takie byle co. Ale ponoć ma to zapobiegać ząbkowaniu jak w PR3.

 

Natomiast jak ostatnio jeździłem, była "lekko wilgotna" szosa, zauważyłem, że opona trzyma bardzo przyzwoicie na białej farbie. Nie hamowałem mocno na białym, ale w zakręcie jak trafiłem na farbę nie było żadnych nieprzyjemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jeszcze jak nawiniesz nią więcej km

PR3 na początku podobno też się zachowywały świetnie, a później wychodziły cuda na nich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

A co niby jest złego w PR3? Miałem PR2 i teraz latam na PR3. Nie widzę kompletnie różnicy a jak to mam w zwyczaju latam w deszczu i po deszczu i nie widzę problemów. Trzyma asfalt i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    Ja również śmigam na PR 3 i naprawdę jest bezproblemowo... W porównaniu do moich wcześniejszych gum Dunlopów Sportmax - PR3 sprawują się świetnie... 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Właśnie idą do mnie moje oponki
tylko jest jeden poważny problem...
do tyłu nie istnieje PR4 standart (170/60 ZR17) tylko i wyłącznie jest PR4 GT
i na taką gumę się zdecydowałem, nie chciałem zmieniać oryginalnego rozmiaru. Podobno GT jest do ciężkich turystów i ma wzmocnione kordy...
Po szybkich paru opiniach - nie powinno mieć to wpływu wręcz przeciwnie opona powinna być stabilniejsza...

Co o tym sądzicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciało mi się wierzyć ale sprawdziłem i rzeczywiście rozmiar 170 jest tylko w wersjach trail i GT, nie ma zwykłej. Dziwne bo już rozmiary 160 i 180 występują w wersji zwykłej. Ja też zakupiłem nowe PR4 i też w wersji GT ale dopiero w najbliższy weekend odbieram motonga z serwisu i zobaczę jak się spisują. W ostatnim numerze któregoś z czasopism motocyklowych był test opon sportowo-turystycznych i PR4 pozamiatały konkurencję. O ile na suchym zajęły drugie miejsce to na mokrym były zdecydowanie najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj widziałem pierwszy raz PR 4 na moto.

Przyznam ,że wyglądają ...hm... zaskakująco.

Ciekawe jak się faktycznie sprawują.

Edytowane przez mariuszn2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6a3atare.jpg

 

Dla tych co nie widzieli :P

Edytowane przez szychagno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leżąca w garażu wygląda bardzo ładnie:P jeszcze muszę tylko spalić starą PR3 i wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leżąca w garażu wygląda bardzo ładnie:P jeszcze muszę tylko spalić starą PR3 i wymiana

Też taki plan był ale moja już się troszkę zjadła...

 

szychagno - fajnie to wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Jakieś opinie po paru kkm.

Ja wczoraj złapałem kapcia z tyłu a z serwisu postraszyli mnie,

że przy złym zbiegu okoliczności czeka mnie przedwczesna wymiana gum

(do tej pory na oryginalnych batlaxach zrobiłem 16kkm).

Do tej pory,w normalnym trybie brałem pod uwagę PR4.

Teraz sprawa może stać się pilna.

Proszę o opinie użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko napisać, że po pierwszych km mam wrażenie, że lepiej mi się wchodzi w zakręty w porównaniu do PR3. Jutro lecę na mazury to coś więcej może napiszę. Latam z dziewczyną, więc trochę delikatniej, bez uślizgów. Po mokrym nie jeździłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko napisać, że po pierwszych km mam wrażenie, że lepiej mi się wchodzi w zakręty w porównaniu do PR3. Jutro lecę na mazury to coś więcej może napiszę. Latam z dziewczyną, więc trochę delikatniej, bez uślizgów. Po mokrym nie jeździłem

Może to być spowodowane tym że są to nowe opony. Do starych się przyzwyczaiłeś to i wrażenia są inne :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamowaniu awaryjnym na suchym tańczyłem jak baletnica, ale za mocno pewnie wcisnąłem hamulec. Po mokrym jeżdżę jak babcia, ale z plecaczkiem na 1-ce do oporu nie zerwało przyczepności. Ogólnie jak na razie jestem zadowolony, zobaczymy ile wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.