Skocz do zawartości

Pomoc Przy Zaupie B6 2010


Gość deebo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie z tego co czytałem to trzeba uważać na ich motocykle. Niektóre są porządne a inne nie za bardzo. Jeśli długo stał (ponad rok) nieruszany to może tak być że tarcze się skleiły. 

 

Lepiej dołóż trochę i wpadaj po mojego  :P ile ładniejszy :D

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież już Ci napisałem... a zrobisz jak uważasz

 

Nie odpalaj go, wrzuć 1 bieg i próbuj przepchnąć żeby tarcze się rozkleiły... Jak pomoże to dobrze a jak nie to sprzęgło sobie wymienisz (o ile to to)

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę niski ten przebieg :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło mi się tak w motorynce która stała jakieś 6-8 lat bez oleju... Mój po zimie zachowuje się tak jakbym nim jeździł dzień wcześniej. Licznikowe 240 osiąga a czy więcej to nie wiem, z górki zapewne tak. 

 

 

 

Przebieg niski, stał ze 3 lata to i tarcze mogło przyłapać :P

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne, że po wciśnięciu sprzęgła chodzi ciszej, taka przypadłość motocykli :) Boisz się kupić motor za 14,9 ze sklejonym sprzęgłem, ale nie boisz kupić się go bez jazdy próbnej?

 

Uj wie gdzie i od kiedy przez te 4 lata stał. Moja rada : jazda próbna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik u siebie, po puszczeniu sprzęgła na luzie faktycznie coś tam słychać (po założeniu sportowego komina pewnie niewyczuwalne "gołym uchem" :D ). Po przeczytaniu Twojego posta też pomyślałem, że sklejone tarcze. Ale silnika w b6,5 nie rozkręcałem więc nie wiem jak to wygląda w środku. Generalnie to sprzedawcy powinno zależeć żeby zachęcić potencjalnego kupującego. Jeśli Cię olewają to też ich olej :) Za taką kasę kupisz spokojnie innego bandziora i nie będziesz się martwił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bikemaster to, że Cię olewają to chyba norma. To "nienamawianie" wynika z tego, że później jak coś poważnego wyjdzie to będę próbowali wykręcać się od jakiejkolwiek odpowiedzialności (mimo tego, że jako komis ją mają).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym roku bandziora swojego ruszyłem bez takich akcji, ale ile postał...

W zeszłym roku jak postał dłużej to się tarcze posklejały trochę i nie można było przepchnąć motocykla na biegu ze sprzęgłem. Tak najłatwiej sprawdzić czy się tarcze skleiły.

Jeśli wszystko gra, to po rozgrzaniu i jezdzie nie ma prawa być tego o czym piszesz. Niektóre oleje sklejają szybciej i sprzedawca może nie kłamać - postał i się posklejały. Nic niezwykłego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak u Conoriana, odpalenie po 4 miesiącach wygląda dokładnie tak samo jak w środku sezonu, kosz sprzęgłowy trochę słychać, ale ten typ tak ma, według mnie przebieg ciut jakby mały. Ja motocyklem jeżdżę niewiele, tylko dla przyjemności, nie jeżdżę do pracy i 2010r mam jakieś 18000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ja mało śmigam. 12000 na moim :P

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak temp bd za wysoka to dopiero kontrolka się pokaże

 

Wysłane z dziewicy LG G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona to bajer. W tym modelu nie ma wskaźnika temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nie wiem jaki olej jest w środku, skoro moto po nagrzaniu silnika po 3 dniach ma sklejać tarcze sprzęgłowe. Chyba, że na hałasujący kosz sprzęgłowy ktoś wlał MotoDoktora czy coś :)) Mój wczoraj też odpalił na pierwsze dotknięcie jakbym nim jeździł dzień wcześniej. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taka nadzieje , jutro moge wam napisac jak wyszlo 3 podejscie z chlopakiem ktory sie na tym zna umowilem sie. Z nim w cely weryfikacji. Zgadza sie ze podejscie ich a szczegolnie jednego goscia to krotko mowiac smiech ! Chyba jutro mu powiem zeby poszedl na spacer . Faktem jest tez to ze za 1 podejsciem jak udalo mi sie odkleic te tarcze to sprzeglo zaczelo funkcjonowac po nagrzaniu. Jednak nie spodziewalem sie ze jak przyjade za 3 dni to znow sie tak mocno sklei ze nie moglem go "rozkleic" co prawda motocykl nie popracowal 5 minut zgasilem podziekowalem i odrazu wskoczylem tutaj po wasza opinie a w drodze do domu wisialem na sluchawce w celu umowienia sie z gosciem ktory prowadzi warsztat motocyklowy ktory to chetnie mi pomoze zerknac na dziorka

 

 

5 minut to zdecydowanie za krótko. Mówię o normalnej 30 minutowej jezdzie, gdzie silnik złapie swoją roboczą temperaturę. Inna sprawa to olej. Niektore ewidentnie nie podchodzą do jednych motocykli a w innych super się sprawdzają. Może też być stary ten olej.

 

Jeszcze mi jedno przyszło do głowy.

Wybite rowki w koszu. Powodują dokładnei taki efekt jak opisałeś. Coś jak by się tarcze skleiły i sprzęgło ciągnie nawet przy nagrzanym silniku. Ale czy w moto z 2010r to możliwe? Nie wiem. U mnie w crossie się kosz wybił od strzelania ze sprzęgła, ale to inna jazda. Dowiesz się co jest jak dobrze sprzęt rozgrzejesz, pojezdzisz itd.

Edytowane przez MetalBeast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.