Skocz do zawartości

Daniel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

zamiast artykułów polecał bym wrzucić w końcu jakiś długo oczekiwany wykres ( bandita bo to forum bandita) bo wchodzi przecietny kowalski i mało go obchodzi działanie tre pc i inne ale jak by zobaczyl że faktycznie za te pieniądze dostanie jakiś konkretny efekt to podejrzewam że inaczej na to spojrzy.

 

 

Co do promowania tematu na forum, ktoś wcześniej napisał - puść kogoś za pół ceny albo zrób promocje dla 3 pierwszych osób z forum na strojienie które później wypowiedzą sie na temat zmian, myśle że da to jakiś efekt.

Edytowane przez Cirus
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carry
naucz sie edytować posty i nie promujemu tutaj FB i z reklamami tez jest ciężko

jak Cirrus napisał
konkrety i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wykresów i Bandita: Jestem umówiony na strojenie 2 bandziorów na wiosnę na autotune, do tego też czasu będę miał też umowę z hamownią. Problem w pokazaniu zmian jest zasadniczy: Nie modyfikujemy tylko jednego TPS% ale cały zakres. Dlatego też należałoby zrobić wykresy z hamowni dla przynajmniej 3-4 ustawień TPS% żeby pokazać cały zakres a to już łatwe nie jest. Najszybciej pokażemy wykres gsxr 750 k5 przed i po z racji że mamy taki gotowy motocykl ale na hamowni musimy spędzić cały dzień żeby zrobić pomiary, wymienić wydechy, zrobić podmianę wsadów itp a z racji na koszty czekamy aż wejdziemy we współpracę i nie będzie nas to aż tyle kosztować :)

 

Co do samych artykułów - jeśli nie ma zainteresowania użytkowników forum takimi rzeczami przestanę je tu wrzucać

Edytowane przez Carry87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie bedziecie hamowac? Nadarzyn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze nie jest ustalone, dam znać jak będziemy już z kimś dogadani:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Carry, generalnie jestem pod wielkim wrażeniem i szacun dla Ciebie i Twojej wiedzy, ale ja jednak wolę swojego olejaka i jego 4 gaźniki (ten silnik dla mnie ma po prostu to coś ).

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia i sukcesów w tym co robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Carry87

 

Tematu nie ogarniam bo mnie to nie interesuje. Mam tylko 6,5-ke z wtryskiem i 12-ke olejaka.

W jednym jak i w drugim te dobrodziejstwa nic nie zdzialaja ale jedno by mnie interesowalo,

placicie tyle za hamownie i ciagniecie jak kon pod gore a inne debile korzystaja z dobrodziejstw  Unii Europejskiej.

Nie mozecie i wy sobie czegos takiego zalatwic i wlasna  hamownie sprezentowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy np. b6 z na gaźniku z czujnikami położenia przepustnic ma zmienne mapy zapłonu? ma jakikolwiek sterownik, czy  najprostszy moduł zapłonowy? Tylko proszę wyrozumiale :P Jestem zwolennikiem mechaniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnikowce mają moduł zapłonowy na którym są mapy zapłonu - za racji że nie bawiłem się nigdy takimi modułami ciężko mi się wypowiadać czy mają kilka grup czy tylko jedną (wg mnie mają kilka jednak). Można zrobić test z TRE z włącznikiem i sprawdzić w razie czego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś był w Krakowie, pozwoliłbym Ci poeksperymentować  :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówie nie:) Kwestia podłączenia TRE i dorobienia przycisku z włącznikim i kilka zrywnych przejazdów dla porównania:) Samego modułu ruszać nie będe bo wiąże się to z jego otwarciem (i często uszkodzeniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
Sezon się zbliża więc wrzucam listę obecnie obsługiwanych przez Nas modeli:) Wszystkie podlegają pod opcję podstawową oraz rozszerzoną (autotune). W razie pytań piszcie lub dzwońcie:)

 

Suzuki

    GSX1300R (Hayabusa)                 2002 - 2014 

    GSX-R 600                                    2004 - 2014 

    GSX-R 750                                    2004 - 2014 

    GSX-R 1000                                  2003 - 2014 

    GSX1300BK (B-King)                    2007 - 2012 

    GSR 750                                       2011 - 2014 

    GSR 600                                       2006 - 2010 

    SV 1000                                        2005 - 2008 

    GSF 1250 (Bandit)                        2007 - 2010 

    GSF 650 (Bandit)                          2007 - 2010 

    M109R                                           2006 - 2010 

    SV 650                                           2007 - 2010 

    SFV 650 SV 650S (Gladius)           2009 - 2015 

 

Kawasaki

    ZX10R                                             2004 - 2014 

    ZX14R / ZZR1400                           2012 - 2014 

    ZX14 / ZZR1400                              2006 - 2011 

    ZX6R                                                2005 - 2014 

    ZX6RR                                              2005 - 2006 

    Z1000                                                2010 - 2015 

    Z1000SX / Ninja 1000                        2011 - 2015 

    Z800                                                  2012 - 2014 

    ER-6n                                                2006 - 2014 

    EX650 - Ninja 650                              2006 - 2014 

    EX250R / Ninja 250                            2013 - 2014 

    EX300 - Ninja 300                              2013 - 2014 

    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008 - 2014 

 

Jednocześnie pracujemy nad dostępem do Hondy i Yamahy więc do sezonu i te marki powinny wskoczyć do oferty:)

Edytowane przez Carry87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!

 


 

Zapraszamy do lektury:)

 

Dodatkowo miło mi poinformować że do obsługiwanych modeli zaczyna wchodzić Yamaha! 

 

Obecna lista modeli wygląda następująco:

 

Suzuki 

    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2014 

    GSX-R 600   2004  -  2014 

    GSX-R 750   2004  -  2014 

    GSX-R 1000   2003  -  2014 

    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 

    GSR 750   2011  -  2014 

    GSR 600   2006  -  2010 

    SV 1000   2005  -  2008 

    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 

    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 

    M109R  2006  -  2010 

    SV 650   2007  -  2010 

    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2015 

 

Kawasaki 

   ZX10R  2004  -  2014 

    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2014 

    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 

    ZX6R   2005  -  2014 

    ZX6RR   2005  -  2006 

    Z1000  2010  -  2015 

    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 

    Z800  2012  -  2014 

    ER-6n  2006  -  2014 

    EX650 - Ninja 650  2006  -  2014 

    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 

    EX300 - Ninja 300  2013  -  2014 

    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2014 

 

Yamaha

    R1  2002-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)

    R6  2003-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)

 

Już niedługo nowsze R1 i R6 no i czekamy na Honde!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z ta nieszczęsną hamownią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 tygodnie i powinna stać, obecnie końcówka walki z rolką i potem już obudowa i oprogramowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
Pracowity miesiąc... K9 1000, K6 1000, GSF 1250 i VLR 1800 (przerobiony na VZR 1800) wystrojone poprzez autotune:)

 

Sprzęty czują się dobrze a ich użytkownicy zmęczeni przejazdami;)

 

Sezon w pełni więc zapraszam do umawiania terminów:) Mam nadzieję, że niedługo wrzucę jakieś opinie (chyba, że użytkownicy sami coś ciekawego napiszą:))

 

Co do kontaktu to walcie na facebooka, telefon (600403686) - mail szwankuje więc tam nie pisać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I raczej nie będzie odnawiana:) Mój wspólnik zrezygnował z prowadzenia tematu, ja mam coraz mniej czasu i nie wiem ile dam radę to ciągnąć więc możliwe że od kolejnego sezonu nie będę się tym już zajmował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Dzięki uprzejmości Przemka (Baba_zanetti) i Seby (Łysy) udało się wreszcie wystroić i zmierzyć mój projekt:)

 

(Swoją drogą to nie wiem czy wiecie ale Przemek otworzył prężnie działający warsztat z pierwszej klasy hamownią (nie taką która wypluwa 600 kuni a za 2 dni bez zmian w moto 700) a za pomiar bierze tylko 150 zł i możliwe są rabaty:P)

 

Pacjent:

Suzuki GSX-R 600 K6

 

Modyfikacje:

- Wydech przelotowy

- Filtr Pipercross

- V-Stacks

- Doloty o zwiększonej średnicy

 

Mapa stock to standardowa mapa tego modelu bez żadnych zmian

 

Mapa finalna to mapa ze zmianami:

- Zapłon +4

- STP 100% w całym zakresie

- TRE

- Strojenie autotune z log boxem podczas jazdy (bez użycia hamowni)

 

Wyniki poniżej:) Pomiary robione były jeden po drugim (podmiana wsadu w ECU) więc czynniki pogodowe zostawiamy za sobą. Co do AFR to jeśli są zainteresowanie to mogę wrzucić logi i zalogowane AFR podczas jazdy. Pomiar AFR na hamowni mija się z celem:)

 

Czekam na opinie, różnica widoczna jest raczej gołym okiem:)

 

478d853e2b87.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quickshfter do BK da radę zrobić na ecu?

Proszę o info na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miedzy 5 a 6 tys takie dziwne cos w momencie po modach powstało, ale jak na zmianę ecu to nie za mały przyrost ? Pytam bo nie znam się :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia otwarcia drugich przepustnic, powiedziałbym że coś za coś, moment jest wcześniej ale w trakcie przejścia w stan gdzie były otwarte w standardzie jest trochę inaczej powietrze upakowane... Można to podnieść zapłonem ale dla mnie to nie jest istotne, to 5000 obr. i chwila "zamyślenia" motocykla:) Ja rzadko z tego zakresu korzystam;)

 

Zauważ, że w to jest różnica w maksymalnym położeniu, w kilku miejscach różnica to ok 5 KM i tyle samo niutów:) Wg mnie efekt jest bardzo dobry, to 9 letni 600 która ma więcej koni niż fabrycznie:) Osiągnięty nie wyżyłowaniem motocykla tylko sprowadzeniem go do zdrowego zestawienia mieszanki:)

 

Postaram się inne zakresy TPS pokazać bo to tylko 100% więc najmniej używane:)

Edytowane przez Carry87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenie dało efekty:) Nasza maszyna  testowa (czyli mój motocykl) został przetestowany na zawodach na 1/4 mili na lotnisku w Dajtkach koło Olsztyna przez Sebastiana Szymańskiego. 

 

Efekt poniżej - zawody wygrane z czasem 10,951 ET - Pokonane motocykle to CBR 600 i R6 (obie torowe z QS i innymi bajerami) oraz Gix 750.

 

Jednocześnie Wielkie dzięki dla Przemka ze Speedbike.pl za pomoc:)

 

11698543_1629121114011795_36401238377079

11745756_1629018744022032_50860646477626

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Zdecydowałem się na pełne strojenie mojego Gsx1250 i powiem tylko jedno jest świetnie. 

Moto które i tak ma świetny dół teraz zyskało więcej mocy w górnych granicach prędkości obrotowej, a spalanie prawie bez zmian.

Jak go shamuje to zapodam wykres. 

Polecam Marcina profesjonalizm 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.