Skocz do zawartości

Daniel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Pcv powinien pracowac z o2 eliminator inaczej to niema sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie istotna rzecz to okreslenie co jest czym:

 

wąskopasmowa o2 - do wywalenia poprzez wyciecie jej z kodu ECU, lub eliminator - nie jest potrzebna i działa na mapach IAP czyli mapy poniżej 10% otawrcia przepustnicy

szerokopasmowa o2 - używana do strojenia przy autotune i ogółem potrzebna do jakiegokolwiek strojenia faktycznego

 

PC zmienia tylko mapy TPS a nie IAP jak coś.

 

Mapa wczytana czy jedna dzy drga zawsze powinna działąć (lepiej lub gorzej) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pcv powinien pracowac z o2 eliminator inaczej to niema sensu

 

Ja mam PC3USB, ale to chyba nie ma większego znaczenia. Szukam właśnie eliminator, są tylko na ebayu. Może wiecie co to za układ ten eliminator. To chyba nic skomplikowanego skoro mieści się w takiej małej kosteczce. Co ciekawe użyte są tylko dwa piny w cztero pinowej kostce.


Mapa wczytana czy jedna dzy drga zawsze powinna działąć (lepiej lub gorzej)

 

Z tym się zgodzę. Lepiej lub gorzej do tego stopnia, że na wyzerowanej praktycznie nie da się jeździć.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku - eliminacje sondy wąskopasmowej moge ci zrobić na bazie ECU - więc wtedy sonde wykręcasz, wypinasz i po temacie. Jeśli u ciebie na mapie 0 nie da się jeździć to rozważ strojenie zamiast korzystania z gotowców - w niektóych przypadkach gotowce są naprawde OK i na hamowni nie ma co poprawiać ale jeśli jest taka różnica to lepiej to zrobić raz a porządnie. Jeśli byłbyś zainteresowany to daj znać powiem ci co i jak. Wtedy PC masz do sprzedanai bo wszystko się zrobi na ECU fabrycznym razem z TRE, przestawieniem temp wiatraka, wywaleniem sondy i innymi gadżetami z filmów o 007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wtedy PC masz do sprzedanai bo wszystko się zrobi na ECU fabrycznym razem z TRE, przestawieniem temp wiatraka, wywaleniem sondy i innymi gadżetami z filmów o 007

Szczerze mówiąc, to nie chcę pozbywać się PC, daje mi to pewną swobodę. Bez tego za każdym razem, gdy będę chciał coś zmienić muszę liczyć na kogoś, kto ma odpowiednie graty ( interfejs soft itp.) Zdaję sobie sprawę, że takich zmian nie dokonuje się codziennie, ale ta opcja mi pasuje. Pozostanę przy PC i dokupię eliminator. Dzięki za pomoc.

 

Pcv powinien pracowac z o2 eliminator inaczej to niema sensu


Zastanawia mnie to co piszesz. To po co dają mapy bez O2 eliminatora? Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku: nie pisz posta pod postem. 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie to co piszesz. To po co dają mapy bez O2 eliminatora?

 

To tylko gotowe mapy, bez autotune nie dają zbyt wiele.

Na chwilę obecną wrzuć najnowsza z map i wyeliminuj sonde lambda, najłatwiej i bezinwazyjnie zrobisz to opornikiem 330ohm.

Jak chcesz to mogę Ci podesłać garść takowych.

Tu masz troche do poczytania ntt:

http://www.powercommander.com/downloads/211/install/optimizer/eng76423007.01.pdf

https://www.revzilla.com/assets/0001/4128/PCV_Touring_14up_eng15-019.02.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko gotowe mapy, bez autotune nie dają zbyt wiele.

Na chwilę obecną wrzuć najnowsza z map i wyeliminuj sonde lambda, najłatwiej i bezinwazyjnie zrobisz to opornikiem 330ohm.

Jak chcesz to mogę Ci podesłać garść takowych.

Tu masz troche do poczytania ntt:

http://www.powercommander.com/downloads/211/install/optimizer/eng76423007.01.pdf

https://www.revzilla.com/assets/0001/4128/PCV_Touring_14up_eng15-019.02.pdf

Dzięki. Właśnie znalazłem w necie info, że wystarczy rezystor 330. Chyba znajdę bez problemu w swoich zasobach.

 

Sonda ma 4 przewody, 2 sygnał z sondy, które zwieram rezystorem i dwa chyba zasilanie. Jak wypnę całą kostkę i zostawię dwa przewody bez podłączenia, to ECU nie będzie generował błędów?

 

Ponieważ w moto wtyczka od strony ECU jest męska, więc ciężko jest wsadzić tam rezystor. Zrobiłem tak: wtyczka wpięta, odciąłem przewody od sondy i przylutowałem rezystor. Tak więc mam podpięte zasilanie sondy i "wyeliminowaną" sondę, więc ECU ma wszystko co potrzebuje. Na razie działa OK.

Edytowane przez Wilku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
Witajcie,

 

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

 

Suzuki 

    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015

    GSX-R 600   2004  -  2015

    GSX-R 750   2004  -  2015

    GSX-R 1000   2003  -  2015

    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 

    GSR 750   2011  -  2015

    GSR 600   2006  -  2010 

    SV 1000   2005  -  2008 

    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 

    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 

    M109R  2006  -  2015

    SV 650   2003  -  2017

    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017

    GSX1400 2004 - 2008

    DL 650   2003  -  2017

 

Kawasaki 

   ZX10R  2004  -  2015

    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 

    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 

    ZX6R   2005  -  2015

    ZX6RR   2005  -  2006 

    Z1000  2010  -  2015 

    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 

    Z800  2013  -  2015

    ER-6n  2006  -  2015

    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015

    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 

    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015

    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

 

Suzuki 

    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015

    GSX-R 600   2004  -  2015

    GSX-R 750   2004  -  2015

    GSX-R 1000   2003  -  2015

    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 

    GSR 750   2011  -  2015

    GSR 600   2006  -  2010 

    SV 1000   2005  -  2008 

    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 

    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 

    M109R  2006  -  2015

    SV 650   2003  -  2017

    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017

    GSX1400 2004 - 2008

    DL 650   2003  -  2017

 

Kawasaki 

   ZX10R  2004  -  2015

    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 

    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 

    ZX6R   2005  -  2015

    ZX6RR   2005  -  2006 

    Z1000  2010  -  2015 

    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 

    Z800  2013  -  2015

    ER-6n  2006  -  2015

    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015

    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 

    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015

    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015

Pane a do z1000 03-06 cos da rady ogarnac? Moge Ci wyslac nr modulu. W przyszlym roku planuje hamownie itd:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witajcie,
 
Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:
 
Suzuki 
    ...
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
     ...
 
 

 

No i dalej nic z tego nie rozumiem, dalej brak wykresow z hamowni przed i po, jedynie krotkie info, ze z b12,5 udalo sie wylaskotac dodatkowe dwa, trzy konie. Troche cienko ale co mnie interesuje, jak wyglada to w b6,5 gdzie nie ma z czego czerpac?

Jak tu uzasadnic oplacalnosc wydatku rzedu 1000 PLN za ...  No wlasnie, za co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioter , był na forum wykres 12,5 przed i po. Ktoś to opisywał w temacie o swoim motocyklu.

edit.
sorry, tutaj były wykresy: https://polishbanditcrew.pl/topic/21774-ecu-hacking/page-7?p=478951&do=findComment&comment=478951

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

 

Suzuki 

    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015

    GSX-R 600   2004  -  2015

    GSX-R 750   2004  -  2015

    GSX-R 1000   2003  -  2015

    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 

    GSR 750   2011  -  2015

    GSR 600   2006  -  2010 

    SV 1000   2005  -  2008 

    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 

    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 

    M109R  2006  -  2015

    SV 650   2003  -  2017

    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017

    GSX1400 2004 - 2008

    DL 650   2003  -  2017

 

Kawasaki 

   ZX10R  2004  -  2015

    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 

    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 

    ZX6R   2005  -  2015

    ZX6RR   2005  -  2006 

    Z1000  2010  -  2015 

    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 

    Z800  2013  -  2015

    ER-6n  2006  -  2015

    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015

    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 

    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015

    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015

Na wrzucenie rzeczy na których możesz zarobić to masz czas bo wrzuciłeś to dziś na wszystkie fora na których jesteś zarejestrowany ale na wrzucenie wykresów o ktorych mówimy to już nie ma czasu , trochę takie jednostronne nie uważasz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pane a do z1000 03-06 cos da rady ogarnac? Moge Ci wyslac nr modulu. W przyszlym roku planuje hamownie itd:)

 

Podrzuć numer ECU - sprawdzę możliwości:)

 

No i dalej nic z tego nie rozumiem, dalej brak wykresow z hamowni przed i po, jedynie krotkie info, ze z b12,5 udalo sie wylaskotac dodatkowe dwa, trzy konie. Troche cienko ale co mnie interesuje, jak wyglada to w b6,5 gdzie nie ma z czego czerpac?

Jak tu uzasadnic oplacalnosc wydatku rzedu 1000 PLN za ...  No wlasnie, za co?

 

Kurcze wykresy były wrzucone przez uzytkownika bo tak się nim dogadywałem, żeby nie było że tylko ja cągle ładuje jakieś info:) - z resztą są też na Mototune na fejsie w razie czego

 

Też jestem ciekaw

 

No to zaraz wrzuce je ponownie

 

Pioter , był na forum wykres 12,5 przed i po. Ktoś to opisywał w temacie o swoim motocyklu.

 

edit.

sorry, tutaj były wykresy: https://polishbanditcrew.pl/topic/21774-ecu-hacking/page-7?p=478951&do=findComment&comment=478951

 

Dzięki, bo już sam się zastanawiałem czy czegoś nie ogarnąłem do końca xD

 

Na wrzucenie rzeczy na których możesz zarobić to masz czas bo wrzuciłeś to dziś na wszystkie fora na których jesteś zarejestrowany ale na wrzucenie wykresów o ktorych mówimy to już nie ma czasu , trochę takie jednostronne nie uważasz?

 

Tak jak pisałem wczesniej - to wszystko już było i jest na fejsie jednocześnie:) Zawsze staram się, że by każdy był zadowolony łącznie z Wami i mną:)

 

 

Żeby nie było smutno poniżej wykresy po strojeniu na hamowni przed i po oraz wyrkes po stratach - lepiej? :)

 

c1da43e0c263.jpg

 

50d8b6d0222a.jpg

 

Jak sami widzicie różnica jest - pomiar tylko przy 100% TPS, robiąc kilka sztuk od tamtej pory użytkownicy chwalą sobie dodatkowo elastyczność na niższych obrotach i otwarciach przepustnicy:) Jak macie pytania to śmiało zadajcie:)

Edytowane przez Carry87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wykresy ale to nadal nie jest z 650-ki.

Nie mys, ze chce tu cos kombinowac przeciwko "tobie".

Gdyby byly sesowne powody grzebania w mapach, sesowne z powodu, ze jednak cos tam nam to daje to nawet bym sie nie zastanawial a tak...

 

 

Ps.

 

FB nie mam i niechce miec.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma z prostej przyczyny: Nie miałem żadnej 650 na strojeniu na hamowni jeszcze:)

 

Wrzucam tyle wykresów ile daje radę (nie wrzucam tych samych modeli bo nei ma to sensu a takich jest sporo).

 

Ja akurat mam podejście zdrowe wg mnie: jak nie czujesz różnicy to zawsze można wrócić do oryginału:)

 

Dlatego tez propozycja:

 

Przerabiam moduł i jesli okaże się, że wg cibie nie ma różnicy albo jest znikoma i nie warta kasy to nagrywam ponownie to co było oryginalnie na module i oddaje kasę:) Jedyne koszty które pozostaną to wysyłką czyli jakieś grosze:)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, Pioter z gówna bata nie ukręcisz jak mawiała moja śp babka i mało kto robi takie przeróbki

rzekomo zawsze powinno się wyregulować motocykl po zmianach układu dolot/wylot

stąd są te mapki/małpki i PC - ja nigdy tego nie robiłem i było dobrze, co nie znaczy że może być lepiej (nie tyle mocy co ułożenia krzywej mometu etc)

co też chętnie bym właśnie zobaczył na wykresie - kto odważny ?

 

ogarniałem ten temat, zakochany w mojej  650:) tylko  dojdziesz do tych 90KM i tyle (a koszta takie że już 2 motek kupisz)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pavlacos zgadzam się z Tobą w 100% najtańszy i najbardziej efektywny rodzaj tuningu zmiana na litra

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pavlacos zgadzam się z Tobą w 100% najtańszy i najbardziej efektywny rodzaj tuningu zmiana na litra

Też to robiłem ale z gówna bata nie ukrecisz chociaż miałem satysfakcję że nikt takiego nie ma:) . Teraz jestem zadowolony choć zawsze mogłoby być lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, Pioter z gówna bata nie ukręcisz jak mawiała moja śp babka i mało kto robi takie przeróbki

rzekomo zawsze powinno się wyregulować motocykl po zmianach układu dolot/wylot

stąd są te mapki/małpki i PC - ja nigdy tego nie robiłem i było dobrze, co nie znaczy że może być lepiej (nie tyle mocy co ułożenia krzywej mometu etc)

co też chętnie bym właśnie zobaczył na wykresie - kto odważny ?

 

ogarniałem ten temat, zakochany w mojej  650:) tylko  dojdziesz do tych 90KM i tyle (a koszta takie że już 2 motek kupisz)

 

 

No i dalej nic z tego nie rozumiem, dalej brak wykresow z hamowni przed i po, jedynie krotkie info, ze z b12,5 udalo sie wylaskotac dodatkowe dwa, trzy konie. Troche cienko ale co mnie interesuje, jak wyglada to w b6,5 gdzie nie ma z czego czerpac?

Jak tu uzasadnic oplacalnosc wydatku rzedu 1000 PLN za ...  No wlasnie, za co?

 

Jak widzisz, mialem doslownie ten sam dylemat bo z niczego nie ma nic procz kosztow.

Pozostalo ale, jak dla mnie, tylko to jedno pytanie, po co w takim badz razie ta oferta?

Tylko tej odpowiedzi potrzebowalem i ja otrzymalem za co koledze Carry dziekuje.

 

Edit

 

No a litra z oczywistych przyczyn jak wam wiadomo, tez mam. :D

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tej odpowiedzi potrzebowalem i ja otrzymalem za co koledze Carry dziekuje.

 

A do usług:) Może dzięki naszej dyskusji ktoś podejmie "ryzyko" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.